quote:Op zondag 7 december 2014 00:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ze nou Bacmann Turner OVerdrive draait, valt het niet op.
Daar zijn uhm, verhalen over.quote:
ik bedoelde het letterlijkquote:
*Steekt kampvuur aan. Vertel ome Fogelquote:
Frits zat in haarquote:Op zondag 7 december 2014 00:52 schreef Fogel het volgende:
Kally is stil... zou ze niet door hebben dat er een nieuw topic is?
En hik.quote:
15 seconds of fame.quote:
Flitst ie gewoon evenquote:
Gebruik dan gewoon de goede toetsenquote:Op zondag 7 december 2014 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
wat heb ik toch met mijn grondslaanemoticon
quote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 7 december 2014 00:56 schreef Fogel het volgende:
Tijd om count-1 te doen bij de luisteraars. Al dat gehaper is vermoeiend.
Truste en succes met het fixen!
Trusten Fogelquote:Op zondag 7 december 2014 00:56 schreef Fogel het volgende:
Tijd om count-1 te doen bij de luisteraars. Al dat gehaper is vermoeiend.
Truste en succes met het fixen!
TMIquote:
HIer welquote:Op zondag 7 december 2014 00:57 schreef FritsFlits het volgende:
Kally en ik hoorden geen hapers meer
Nee, want bij ons doet ie het gewoon goed.quote:Op zondag 7 december 2014 00:58 schreef FritsFlits het volgende:
Hmmm, via VLC toch weer wel. Kan dat de server zelf zijn, Fokker?
Pffff, en muziek vanaf een externe schijf?quote:
Dan moet ik eerst alle muziek op extern gaan zetten. Maar dat ga ik zeker doen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pffff, en muziek vanaf een externe schijf?
Oke, ik weet zo even niets anders. Alleen je pc een reboot gevenquote:Op zondag 7 december 2014 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst alle muziek op extern gaan zetten. Maar dat ga ik zeker doen.
Ik was nog maar net klaarquote:Op zondag 7 december 2014 01:00 schreef Kally het volgende:
Oke ik stop met draaien, Stiff knal jij hem er maar in.
quote:Op zondag 7 december 2014 01:00 schreef Kally het volgende:
quote:
Bedankt voor een uh interessante showquote:Op zondag 7 december 2014 01:00 schreef Kally het volgende:
Eens kijken wat daar misgaatquote:
Ik ben nu aan het draaienquote:
quote:
Mensen zaten in me en allesquote:Op zondag 7 december 2014 01:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bedankt voor een uh interessante show
Godverquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 01:03 schreef Kally het volgende:
Ik stap wel weer over naar SAM, dan maar klinken als een chipmunk
Ach, Fylax hoort mij als ik niets zeg, er gebeuren rare dingen vanavondquote:Op zondag 7 december 2014 01:05 schreef FritsFlits het volgende:
Hoorde ik daar een stukje Benny Hill Theme ?
Klopt het dat je Rammstein draait?quote:
Zal het dan toch aan de radio liggen ?quote:Op zondag 7 december 2014 01:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach, Fylax hoort mij als ik niets zeg, er gebeuren rare dingen vanavond
Nee, dat klopt niet.quote:Op zondag 7 december 2014 01:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klopt het dat je Rammstein draait?
Jouw stem blijft bij mij ook altijd dagen hangenquote:Op zondag 7 december 2014 01:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 01:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jouw stem blijft bij mij ook altijd dagen hangen
Nee, dat kwam omdat er een olifant op kwam. dat was een garpje denk ikquote:Op zondag 7 december 2014 01:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het viel meequote:Op zondag 7 december 2014 01:03 schreef YokiKater het volgende:
Shit ben ik gewoon te laat voor hysterische Kally
Oh...dan was het niet een geslaagd grapje, want ik heb die hele olifant niet gehoordquote:Op zondag 7 december 2014 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dat kwam omdat er een olifant op kwam. dat was een garpje denk ik
quote:Op zondag 7 december 2014 01:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou het viel mee
Ik beloof dat ik het nog een dunnetjes overdoe
Die was vrij hard bezig met z'n slurfquote:Op zondag 7 december 2014 01:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...dan was het niet een geslaagd grapje, want ik heb die hele olifant niet gehoord
Ben niet anders van je gewendquote:Op zondag 7 december 2014 01:09 schreef Kally het volgende:
Ik zit te genieten Stiff.
Dit klinkt weer oh zo fout
Ik ben sinds vanavond wel anders over jou gaan denken hoorquote:Op zondag 7 december 2014 01:09 schreef Kally het volgende:
Ik zit te genieten Stiff.
Dit klinkt weer oh zo fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2014 01:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben sinds vanavond wel anders over jou gaan denken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
ik loop anderhalve minuut achterquote:
Heb je familie die bij Lingo heeft gewerkt?quote:
Dat niet, maar mijn vader heeft wel een half been.quote:Op zondag 7 december 2014 01:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je familie die bij Lingo heeft gewerkt?
Frans Bakkerquote:Op zondag 7 december 2014 01:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je familie die bij Lingo heeft gewerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |