Je zou er waarschijnlijk in verdwijnenquote:
oeh, waar heb je die Dateq vandaan?quote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort mijn nieuwe studio'tje maar eens indraaien heb ik zo het idee
Dat is wel geil.quote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet in de buurt van de laven komen, want dan houden ze me daarquote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je zou er waarschijnlijk in verdwijnen
Dan heet je daar Lucciequote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan ook niet in de buurt van de laven komen, want dan houden ze me daar
Mijn opstelling is een laptop.quote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
Ge......vonden?quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
oeh, waar heb je die Dateq vandaan?
quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan ook niet in de buurt van de laven komen, want dan houden ze me daar
Dan zou je een goede toevoeging aan mijn opstelling zijn want ik heb m'n laptop ergens laten liggenquote:
Ik dacht al dat het probleem bij mij lagquote:
Toch fijn om te weten, dat wij samen de ideale opstelling hebbenquote:Op zondag 7 december 2014 00:07 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dan zou je een goede toevoeging aan mijn opstelling zijn want ik heb m'n laptop ergens laten liggen![]()
Krijg m wel terug maar moet ff een paar dagen zonder
Ah hier ook al internetproblemenquote:Op zondag 7 december 2014 00:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het probleem bij mij lag
Had vandaag al vaker last van het feit dat internet moeilijk deed hier
Ik voel een duoshow aankomenquote:Op zondag 7 december 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten, dat wij samen de ideale opstelling hebben
Daar kan Guus Hiddink alleen maar van dromenquote:Op zondag 7 december 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten, dat wij samen de ideale opstelling hebben
#FirstWorldProblemsquote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah hier ook al internetproblemen
Wat een dagje
ja probeer maarquote:
Nee, overgenomen van een vlaamse lokale omroep. Was een pijnlijk duur grapje.quote:
Is het de BCS25? Kaal kost die rond de 1100,- oidquote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Nee, overgenomen van een vlaamse lokale omroep. Was een pijnlijk duur grapje.
Kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Hopelijk heb je Kabouter Plop er niet in zitten.quote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Jullie zijn allen welkom om een keer hete hits te komen roepen in het hart van Brabantquote:
Zeggen we toch ook niet tegen jouquote:Op zondag 7 december 2014 00:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopelijk heb je Kabouter Plop er niet in zitten.
Het waren twee fantastische secondenquote:
Past niet.quote:Op zondag 7 december 2014 00:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zeggen we toch ook niet tegen jou
Moet ik wel even een visum aanvragenquote:Op zondag 7 december 2014 00:11 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Jullie zijn allen welkom om een keer hete hits te komen roepen in het hart van Brabant
Techniek staat voor allesquote:Op zondag 7 december 2014 00:12 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zie wel bepaalde vergelijkingen bij ons en bij Radio49
quote:Op zondag 7 december 2014 00:12 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zie wel bepaalde vergelijkingen bij ons en bij Radio49
Ja hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 00:12 schreef FritsFlits het volgende:
Kally mag ik het eens proberen? Kijken of ik haper
De BCS25 is slechts de helft van deze; de BCS50.quote:Op zondag 7 december 2014 00:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is het de BCS25? Kaal kost die rond de 1100,- oiden dan moet je al je broodjes er nog bij
Illuminatie, aliens, einde van de wereldquote:
Oeh, mooi ding is dat. Hebben we bij de omroep van heerhugowaardquote:Op zondag 7 december 2014 00:12 schreef WebHawk het volgende:
[..]
De BCS25 is slechts de helft van deze; de BCS50.
Nee da's pas bij Weert enzo; als je Limburg binnenrijdt. Vergeet ook niet je roaming uit te zetten.quote:Op zondag 7 december 2014 00:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Moet ik wel even een visum aanvragen
Famous last wordsquote:
Godverdomme, had het net naar mijn zin, kut aliensquote:Op zondag 7 december 2014 00:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Illuminatie, aliens, einde van de wereld
draaide jij hide u?quote:
Nou dat trachtte ikquote:
Pas op he, anders moet je in BNW komen posten.quote:Op zondag 7 december 2014 00:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Nee da's pas bij Weert enzo; als je Limburg binnenrijdt. Vergeet ook niet je roaming uit te zetten.
Nou die ging best goed, met veel vertraging de laatste keerquote:
Alles moeten ze verpesten hèquote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Godverdomme, had het net naar mijn zin, kut aliens
dat ging best soepeltjesquote:
Schatje toch, alsof mijn woorden niet zouden zijn, je konquote:
Gladjes hoor, ga jij maar lekker door danquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pas op he, anders moet je in BNW komen posten.
quote:Op zondag 7 december 2014 00:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Topshowquote:
Wanneer snappen vrouwen dat mannen niet aan hints doen maar liever alles gewoon concreet?quote:Op zondag 7 december 2014 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Schatje toch, alsof mijn woorden niet zouden zijn, je kon
Vluggertjequote:
Het was best duidelijk hoorquote:Op zondag 7 december 2014 00:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wanneer snappen vrouwen dat mannen niet aan hints doen maar liever alles gewoon concreet?
quote:
quote:
Ik heb gehoord dat ze daar erg goede mods hebben dus dat komt wel goedquote:Op zondag 7 december 2014 00:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Liever niet
Ik kan toch niet lang blijven in BNW met mijn UI.
Kijk, dat bedoel ik.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 00:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze daar erg goede mods hebben dus dat komt wel goed
it's a timey-whimey thingquote:
Jaquote:
Hee de oude UI van Uccie, maar dan iets andersquote:
Ik ben Uccie en ik ben zes...oh nee dat is wat andersquote:Op zondag 7 december 2014 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
IS HET NOU VERDOMME KLAAR MET AL DIE STORINGEN!
Mijn naam is Fokker89 en ik ben boos!
Zesenzestig?quote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben Uccie en ik ben zes...oh nee dat is wat anders
_o-quote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben Uccie en ik ben zes...oh nee dat is wat anders
nee dat is een hele rare campagne van sbs6quote:
Vooral blarenquote:Op zondag 7 december 2014 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ook al zon lange arm van het fappen ?
Hij stuitertquote:
Gofferquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |