Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Ik geloof niemand op FOKquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schaam me dat je Cavaliers zijn satire gelooft.
Bedankt Hansquote:
Uh okequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij vindt Ten Rouwelaar een topkeeper.
Het leven van Cavaliers is een grote act.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terecht. Niemand spreekt hier de waarheid
Die vist achter het net?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer moet vissen.
Mulder vist op een alternatieve manier.
Heeft Stijn dit gezegd?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het leven van Cavaliers is een grote act.
Nee, die van Johannes, Littlerabbit en Gramulanion.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het leven van Cavaliers is een grote act.
Dus jij vindt het leven van Cavaliers geen act?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die van Johannes, Littlerabbit en Gramulanion.
Gramulanion baalt van mensen die hun gifje stelen en daar karmapunten voor krijgen.
klopt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
2e, gedeeld 2e en weer 2e. En ook dit seizoen geen titelkandidaat zeker?
Ik vind Cavaliers een topuser.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leven van Cavaliers geen act?
Absurd.
Gaat ie ook de wijken in?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die vist op karpers met een shaggie in de bek vlakbij Duitsland.
Dan ben je de enige!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Cavaliers een topuser.
Je moet de kansen van FC Groningen niet uitsluiten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef Paxcon het volgende:
De kampioensstrijd gaat tussen Ajax en PSV
Of zoals Iwanius.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Zou leuk zijn als van Beek nu juicht als MH17.
Die zijn immers (niet Lex) nog ongeslagen in de Euroborg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet de kansen van FC Groningen niet uitsluiten.
Dit is satire.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heeft ie je wat aangedaan ofzo![]()
Of is dit een onderdeel van je volgens Stijn vermeende act?
Dit is nou satire.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heeft ie je wat aangedaan ofzo![]()
Of is dit een onderdeel van je volgens Stijn vermeende act?
quote:
Je bent mijn voorbeeld.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al.
Waarom praat je me altijd na?
FC Groningen gaat in ieder geval de kampioensstrijd van het Noorden winnenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet de kansen van FC Groningen niet uitsluiten.
Dat ben ik voor velen inderdaadquote:
Ik voorspel twee goals van De Leeuw.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
FC Groningen gaat in ieder geval de kampioensstrijd van het Noorden winnen
Let je op Syntix? Veltheer komt nu.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:57 schreef Syntix het volgende:
Kenneth Vermeer, hoe bevalt je nieuwe club?
Johannes en ik zijn twee pootjes op een buik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Ah, bedankt voor het eensgezinde antwoord
Misschien kunnen ze Kazim maandag in het Engels toespreken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Kazim kijkt geen Voetbal International.
De chillsessie met Foxy was erg gezellig gisteren.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Johannes en ik zijn twee pootjes op een buik.
You score no goals hč!?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Kazim maandag in het Engels toespreken.
Vooral Genee kan héél goed Engels heb ik me laten vertellen.
Dus eerst nog AZ-GAE en Cambuur-NAC?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze bewaren het beste voor 't laatst.
Dat is aannemelijk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus eerst nog AZ-GAE en Cambuur-NAC?
Die zal dus wel niet scoren vandaagquote:
Wij van WC-eend adviseren niet altijd WC-eend.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens Ajacied422 gaat Ajax dit verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |