SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
DE LEIDER VAN PSVquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rik probeert zelfs PSV te betrekken in tweets die hoofdzakelijk niet over PSV gaan.
Zoals de tweet dat Tighadouini uit de selectie was gezet bij NAC. Toch moest hij er even achter plaatsen: ''DE MAKER VAN DE LAATSTE VELDGOAL NAMENS DE UITSPELENDE PLOEG IN HET PHILIPSSTADION''.
Cocu heeft geen persoonlijkheid.quote:
De nieuwe Extince.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus voor mij is er nog hoop om de nieuwe Knipping te worden?
Het had een broer van je kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cocu heeft geen persoonlijkheid.
Nou, ik denk het wel ja!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou die gast met zijn poepseks plaatjes gebanned worden?
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het had een broer van je kunnen zijn.
Dat hangt er vanaf wat hij over Danny heeft gezegdquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou die gast met zijn poepseks plaatjes gebanned worden?
Stijn en ik weten dat dit onwaar isquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat je alleen maar voor de spiegel staat te koekeloeren.
Hij werkt ook hele platen mexicano's weg heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat je alleen maar voor de spiegel staat te koekeloeren.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat hij over Danny heeft gezegd
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat hij over Danny heeft gezegd
Wat is tievus?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
.
Geen probleem hoor. Vervelend tievusventje.
Mani, Cavaliers Gouden Koppelquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij werkt ook hele platen mexicano's weg heb ik gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |