Ik zou fappen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
Word ik anoniem gebeld door iemand:
"Heee geile tijger *kreun kreun*"
Bij de sofra.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan ik niet op. Zal ik morgen broodje kebab halen?
Raad je nu bijna mijn achternaam?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hooij
Mijn aalbessen stellen teleur
Anaalbes?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Raad je nu bijna mijn achternaam?
Ik weet 'mquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Raad je nu bijna mijn achternaam?
quote:
Truequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet 'm
Al langer dan vanmiddag zelfs
Kan je gewoon lopend.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jahaha. Die is ook het dichtste in de buurt.
Heb mijn fiets hier in Zwolle al bijna 2 jaar niet meer aangeraaktquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je gewoon lopend.
Of rennend, want koud.
Voyeur die Art.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb mijn fiets hier in Zwolle al bijna 2 jaar niet meer aangeraakt![]()
Maar elke keer als jij romantisch dineert bij Sofra, sta ik stiekem naar binnen te gluren :$
Waarom begluur je straw en mij tijdens onze dates?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar elke keer als jij romantisch dineert bij Sofra, sta ik stiekem naar binnen te gluren :$
Masturberend in de knoflookflesquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
nouquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef yats het volgende:
Hoe klinkt een zwarte piet in een schoorsteen als je de open haard aansteekt?
"Ik hoor hem wel maar ik zie hem niet."?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef yats het volgende:
Wat doet die slaaf überhaupt in de schoorsteen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef yats het volgende:
Oh, dat is wekelijks dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je tv stelen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat doet die slaaf überhaupt in de schoorsteen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |