http://178.251.24.84:9960/listen.plsquote:
watquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:47 schreef FritsFlits het volgende:
http://127.0.0.1:8000/listen.pls is de link toch?
Leuk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:48 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
En ik iemand dat begin met B.
192.168.0.1/listen.plsquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:47 schreef FritsFlits het volgende:
http://127.0.0.1:8000/listen.pls is de link toch?
Onwaar. Kally is een mooie jonge schone van net 18quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dit idd correct is.
Heb ik nietquote:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Onwaar. Kally is een mooie jonge schone van net 18
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dit idd correct is.
Ik zie niet zo bleekquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
Hier een foto van Uccie en Kally
[ afbeelding ]
Puntige knieënquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
bohhquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Kally en ik zijn nog samen naar een live concert geweest van Johannes Heesters.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
Onwaar. Kally is een mooie jonge schone van net 18
Die trad afgelopen jaar nog op, dus dat kan primaquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kally en ik zijn nog samen naar een live concert geweest van Johannes Heesters.
Iets klopt er niet in jouw bewering.
Ga jij eens even Take That luisteren ofzo smartass.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Uccie het volgende:
Die trad afgelopen jaar nog op, dus dat kan prima
je verwacht het nietquote:
Ja, en ik heb nog met Fylax in de loopgraven in Vietnam gelopen. Zeg nou even geen flauwekul he!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kally en ik zijn nog samen naar een live concert geweest van Johannes Heesters.
Iets klopt er niet in jouw bewering.
sorryquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Fylax het volgende:
Word ik anoniem gebeld door iemand:
"Heee geile tijger *kreun kreun*"
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga jij eens even Take That luisteren ofzo smartass.
Heerlijk chaotisch tochquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef Uccie het volgende:
Wat fijn dat alles zo lekker gaat vanavond, geen technische storingen, alle playlists netjes klaar enzo.
ik ga maandag met dat plaatje gewoon solliciterenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef FritsFlits het volgende:
Toepasselijke banner
[ afbeelding ]
wasdaquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik ga maandag met dat plaatje gewoon solliciteren
defensie heeft me nodig,dat zie je tochquote:
Ja wat is sociliteren ofzoquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
defensie heeft me nodig,dat zie je toch
oh dat is dat je je trots opzij zet en ergens gaat smeken, klotedingen te doen voor een fooiquote:
Hmm, niks voor mijquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh dat is dat je je trots opzij zet en ergens gaat smeken, klotedingen te doen voor een fooi
TR gemachtquote:
Fokkerquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:09 schreef FritsFlits het volgende:
Wie draait er kerstmuziek? Ik ben niet ingetuned op de wc
Uccie natuurlijkquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:09 schreef FritsFlits het volgende:
Wie draait er kerstmuziek? Ik ben niet ingetuned op de wc
Get a numberquote:
Ik zie het.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens een achterhaalde UI
Hoezo ???quote:
omdat heerlijk foutquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
waarom...waarom kan ik dit volledig meezingen
Ad voor de belastingdienst. Jij bent engquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
waarom...waarom kan ik dit volledig meezingen
en ikzit niet eens op chromequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ad voor de belastingdienst. Jij bent eng
spread the lovequote:
Als het weer 1992 is. duhhquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:24 schreef Uccie het volgende:
Hey Fokker, wanneer ga jij je 1992 show doen
De vlieg 'm erin show?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:24 schreef Uccie het volgende:
Hey Fokker, wanneer ga jij je 1992 show doen
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee denk dat ik er van de week maar weer mee verder ga
als je elke dag een show doet red je hetquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wou eigenlijk voor het eind van het jaar bij 2014 zijn, maar dat gaat moeilijk
Goed ideequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:32 schreef Uccie het volgende:
of vanaf nu elke maand ongeveer 2, dan ben je eind 2015 weer bij
whut? echo ik na in je hoofd?quote:
In your heeaad, in your heaaaaaadquote:
Noem je me nou een zombie?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In your heeaad, in your heaaaaaad
7'' ?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:38 schreef Rockiejj het volgende:
Binnenkort maar eens een klein plaatje draaien
Ik dacht eerder aan 12.4", maar 7" is ook zeker mogelijk!quote:
Gesjellugquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:38 schreef Rockiejj het volgende:
Binnenkort maar eens een klein plaatje draaien
Fokker knalde eruit, maar ik denk dat zijn hele verbinding weg isquote:
Wordt tijd dat je afstudeert op die technische baanquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Fokker knalde eruit, maar ik denk dat zijn hele verbinding weg is
zo, dat is omscholenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je afstudeert op die technische baan
Krijg een Ad voor last minute vakanties. Iets zegt me dat je de kleuren van een paar draadjes hebt verwisseldquote:
als hij er om 23u niet is, ga ik denk ik de noodtroepen die kant opsturen, zolang kan een fokker niet zonderquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
Een fokker zonder verbinding is geen goede zaak..
Ik denk dat iemand de telefoon opnam bij hem thuisquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
Een fokker zonder verbinding is geen goede zaak..
Nee ik hoor de autodjquote:
Het is er de avond voorquote:
Als het goed is welquote:
Nee Fokker stond tot 0uquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:59 schreef FritsFlits het volgende:
Kan ik dat testen of gaat iemand om 23u?
ja maar de oude server deed het gewoonquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:59 schreef FritsFlits het volgende:
Fylax had andere inloggegevens gekregen geloof ik
Anders log je in, als Fokker nog terug komt zien we wel weer verderquote:
... baby, one more time?quote:
Welkom bij ons technische avondjequote:
Het komt me vaag bekend voorquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:07 schreef FritsFlits het volgende:
Mensen die Chuck kennen, kennen dit nummer ook wel
Ik ken het nummer wel maar ik weet niet welke Chuck?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:07 schreef FritsFlits het volgende:
Mensen die Chuck kennen, kennen dit nummer ook wel
voor het nageslachtquote:
Je plaatje doet het nietquote:
Referral Deniedquote:
Kan je er weer in?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
hallo hallo mayday mayday mayday. Fokker in de problemen
Ik zit er al 10 minuten inquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou echt snel is die nog nietdus als iemand het over wil nemen mag dat
Ja sorry, maar dat is toch altijd weer het eerste waar ik aan denk met dit nummer!quote:
Dat was ook het eerste dat ik dachtquote:
TMIquote:
dat duurde langquote:
Je vind 10 minuten lang? Mhhhhhquote:
Nee, dat is het niet...quote:
gewoon terugtikkenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:27 schreef FritsFlits het volgende:
Hij vindt m'n externe schijf niet lief, ik hoor tikjes
gewoon zeggen dat je van vinyl draait, dan zegt niemand er wat van.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:29 schreef WebHawk het volgende:
Wacht, heeft ONZ nou 2 radiostations?
Nee, dan hoort iedereen ineens warme klanken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je van vinyl draait, dan zegt niemand er wat van.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:30 schreef Fogel het volgende:
Goede muziek hier
Ook daar trouwens, maar op dit moment luister ik hier.
wat is een ogg?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:30 schreef FritsFlits het volgende:
Valt me op dat het bij ogg-bestanden zijn
En nu? Oorlog?quote:
Nee joh, gewoon iets te kiezen.quote:
Zeg je wel als je weer kan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dan hoort iedereen ineens warme klanken.
Meer keuze is altijd leuk! Maar, wat is de toegevoegde waarde van Gutter FM in het FOK!se omroepbestel?quote:
Je bent een beetje een zeikerd toch?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:34 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Meer keuze is altijd leuk! Maar, wat is de toegevoegde waarde van Gutter FM in het FOK!se omroepbestel?
ben hier niet om te zeiken hoor, gewoon benieuwd naar dit nieuwe initiatief![]()
Ja dat weet ik niet. Nu doet ie het al weer 10 minuten. Maar maak jij maar af voor de zekerheidquote:
Oh je computer knalt eruit?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet. Nu doet ie het al weer 10 minuten. Maar maak jij maar af voor de zekerheid
Tegen jou ga ik dus echt geen hoi zeggen he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Hee WH!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:34 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Meer keuze is altijd leuk! Maar, wat is de toegevoegde waarde van Gutter FM in het FOK!se omroepbestel?
ben hier niet om te zeiken hoor, gewoon benieuwd naar dit nieuwe initiatief![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegen jou ga ik dus echt geen hoi zeggen he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Oh my Rockiejj, dat is lang geledenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hee WH!
Herkende je niet door je gekke UI
Vertel?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi,
We hebben eerder vanavond over je geroddeld.
KALLY!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh my Rockiejj, dat is lang geleden
Tof dat je er weer bentquote:
Lekker! Met jou?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Tof dat je er weer bent
Hoe is het?
Slechte mensen altijd goed.quote:
Mixxx moet eens stoppen met zeurenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:38 schreef FritsFlits het volgende:
CCR gaat ook goed. Denk dat Mixxx niet zo van ogg houdt
Gelukkig!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Slechte mensen altijd goed.
En Kingstown, bedankt dat je me 50+ noemt
Ga je snel weer draaien?quote:
We hebben het gehoordquote:
Je ziet er nog uit als 49.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:40 schreef Kally het volgende:
En Kingstown, bedankt dat je me 50+ noemt
jij ook een dweiltjequote:Op zaterdag 6 december 2014 23:42 schreef Kally het volgende:
Ohh ik hoorde Frits, even terugklimmen op mijn stoel
Vrouwenversie van fappen op
quote:
Ik ga even in een hoekje kruipen, in foetushouding liggen en mezelf snijden nuquote:
Doe maar, zware mannenstemmenquote:
Jeetje is echt lang geleden, radio onz? Of nog eerder?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik ga even in een hoekje kruipen, in foetushouding liggen en mezelf snijden nu
Nee ga straks lekker liggen, kijk vandeweek wel even wanneer ik tijd hebquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt de gegevens al, dus ik zou zeggen, ga je gang na frits
Nee, was wel bij r49, in de tijd dat je heel af en toe even langskwamquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jeetje is echt lang geleden, radio onz? Of nog eerder?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, was wel bij r49, in de tijd dat je heel af en toe even langskwam
De enige DJ die voor mij Maroon 5 wilde draaien
quote:
Haha tof!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, was wel bij r49, in de tijd dat je heel af en toe even langskwam
De enige DJ die voor mij Maroon 5 wilde draaien
Speciaal voor jou dan Jerk it Offquote:
Ik ben nooit hysterischquote:
K Perry verdween opeens.quote:
je viel even een paar seconde wegquote:
quote:
Volgens VLC niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]ik heb de hele tijd internet gehad
Oh behave!quote:
Dat kan ik niet, dus dat doe ik niet.quote:
Jij kan dat vast welquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, dus dat doe ik niet.
Oh, niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, dus dat doe ik niet.
.... Eh Houston...quote:
quote:
OMG dezequote:
Jammer danquote:
Okidokiquote:
Slecht excuusquote:Op zondag 7 december 2014 00:00 schreef Rockiejj het volgende:
Ja hey ik had toch gezegd dat ik zo ging slapen1
quote:Op zondag 7 december 2014 00:00 schreef Rockiejj het volgende:
Jammer, dan mis je Kally.quote:Op zondag 7 december 2014 00:00 schreef Rockiejj het volgende:
Ja gofferdomme, morgen weer werkenquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja gofferdomme, morgen weer werken
6 uur lang net doen alsof je het leuk vind om mensen te helpen met hun kerstboom uitkiezen..
zorg je wel, dat er iets stuk is anders dan is het niet leuk voor onsquote:
Ik heb mezelf eruit gehaald, prik jij hem er maar inquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
6 uur lang net doen alsof je het leuk vind om mensen te helpen met hun kerstboom uitkiezen..
Ja of opdrinken, ben ik er ook van af.quote:Op zondag 7 december 2014 00:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gewoon een jerrycan benzine meenemen en dat spul in de hens steken
Chaos, paniek, drank...quote:
Ga zelf zingen?quote:
Ik kan me niets leukers bedenken....oh wacht, slapen op een spijkerbed komt wel in de richting.quote:Op zondag 7 december 2014 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ook een optie, maar dan wel als laatste optiequote:Op zondag 7 december 2014 00:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja of opdrinken, ben ik er ook van af.
Fakir Ucciequote:Op zondag 7 december 2014 00:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me niets leukers bedenken....oh wacht, slapen op een spijkerbed komt wel in de richting.
Nee?quote:
geperforeerde ucciequote:
Jammer.quote:
Ik ook !!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |