Jij weet lekker niet hoe ik heet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede keuze, ik ben daar ook
Dat dacht jouw moeder volgens mij ook toen ze besloot dat jij best een chromosoom minder kon hebben.quote:
Geen reeks ook.quote:
Baas. Dank.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou, ik ben geen VBL mod maar ik ben even aangeschoten door een user, ik probeer het weg te halen op het moment dat hij het post, maar ik ben ietsjes langzamer geloof ik.
Het is alleen dweilen met de kraan openquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou, ik ben geen VBL mod maar ik ben even aangeschoten door een user, ik probeer het weg te halen op het moment dat hij het post, maar ik ben ietsjes langzamer geloof ik.
Top.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
FRANK, HELDquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
pannakoek?quote:
Thanx kerelquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |