Moppersmurfquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Noem 5 karakters uit De Smurfen
Kut, je bent sneller.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:57 schreef Rockiejj het volgende:
Brilsmurf
Grote smurf
Smurfin
Potige Smurf
Gargamel
Goed!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:57 schreef Rockiejj het volgende:
Brilsmurf
Grote smurf
Smurfin
Potige Smurf
Gargamel
Jij seismofoob!quote:
NOS-journaal.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
Welk tv-programma is vandaag in het nieuws gekomen omdat het "onterecht, oneerlijk en een grote oplichting" zou zijn en waar ging dit over?
Pownewsquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
Welk tv-programma is vandaag in het nieuws gekomen omdat het "onterecht, oneerlijk en een grote oplichting" zou zijn en waar ging dit over?
Expeditie robinson omdat er twee deelnemers vrienden van elkaar en de presentator zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
Ja en daar wil ik de volledige naam van wetenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Was dat met die tienermeiden en dat jongenscombo dat een joppie muziek kwam spelen bij Humberto Tan?
One Directionquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja en daar wil ik de volledige naam van weten
Houden zoquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb serieus geen idee wie One Direction is...
Een boybandje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb serieus geen idee wie One Direction is...
Nee, veel dieper.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals de Beatles maar dan iets minder diep?
Meh, de vergelijking met de Beatles zijn ze niet waard.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals de Beatles maar dan iets minder diep?
quote:
Portugal Lissabonquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:07 schreef Remqo het volgende:
Vraag komt er zo aan, komt met een foto
quote:
Zaanse mosterd is wereldberoemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |