quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
Een anorexiapatiënt houd ook van botheid.
Die zijn vooral botquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
Houdtquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben sporadisch gemeen. En als ik gemeen ben, dan is daar geen twijfel over mogelijk.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
Wauw. Doe normaal man. Ik weet zeker dat elke boulimia patiënt jou nu uitkotst.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
Je bent 1 x in de buurt gekomen, maar verder, nee!quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben sporadisch gemeen. En als ik gemeen ben, dan is daar geen twijfel over mogelijk.
En ik weet zeker dat ik op Fok! nog nooit ècht gemeen ben geweest.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wauw. Doe normaal man. Ik weet zeker dat elke boulimia patiënt jou nu uitkotst.![]()
Ik vind dat maar weinig om het lijf hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
Lobi terug Gquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat van mij was ook weer een grapje
Lobi voor jou broald, weet je toch.
Ik moet nog eten.....niet dat ik überhaupt bier in huis heb.quote:
Kanquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:22 schreef Fylax het volgende:
Wie heeft er zin om het tijdslot 20:00-22:00 te vullen?
Nu nog eten? En supermarkten zijn nog open?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet nog eten.....niet dat ik überhaupt bier in huis heb.
Oh, ik kreeg Nederlands, Engels, Duits en Frans. Frans heb ik vrij snel laten vallen, vond ik niet leukquote:
Oh, mag ik dan je Eva Braun zijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:28 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil vloeiend Duits kunnen spreken. En dan dictator worden.
Zie PI.quote:
Ja ben een beetje langzaam vandaag.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu nog eten? En supermarkten zijn nog open?
Je bent zelf een PI man, lummel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie PI.
Maar ik ben dus wel deels Duitse.
Ik 100% Indiaas.quote:
Oh oke in soppen ook?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ben een beetje langzaam vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |