SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danke schonnn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwarte sws. Die beige ga ik toch nooit aan doen weet ik van mezelf.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik twijfel. Welke vd twee neem je.
Kan. Zou ik zelf nooit doen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Zwarte sws. Die beige ga ik toch nooit aan doen weet ik van mezelf.
En ik heb ook die blazer die ik net liet zien gebroken wit <3
Zou ik deze hijab proof kunnen maken? Ja toch gwn met blazer erover en truitje eronder.
http://www.hm.com/nl/prod(...)41-C#article=29541-C
Dus voor mannen is het niet vies? He?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:09 schreef Che_ het volgende:
Friese accent is echt het vieste bij chicks. Na het Brabants.
Bij mannen boeit het me toch niet nerdjequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan. Zou ik zelf nooit doen.
[..]
Dus voor mannen is het niet vies? He?
Kijk TM dat is feministisch.
En Limburgs?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij mannen boeit het me toch niet nerdje
Het gaat me om chicks
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Danke schonnn.Wanne mooie schoenendoos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vink ook.quote:
WATTTT. heb jij die gekocht.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vink ook.
Die nike roshe run hebben wel dunne stoff men. Damn. Dat scheurt toch zo? Maar verder wel.
Beetje plagen mag wel, jatoch?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dus voor mannen is het niet vies? He?
Kijk TM dat is feministisch.
Haat jij?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
WATTTT. heb jij die gekocht.
Altijd. je kent me toch. Nee, ik twijfelde tussen deze en Kaishi run maar ze lijken echt op elkaarquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haat jij?
Ja, ik heb altijd een paar sneakers voor even naar de super of dorp. Maar deze vind ik best tof. Ik zie mezelf ze ook wel zo dragen.
Ik wilde laatst ook halen, maar toch maar niet gedaan omdat idd die voorkant van dunne stof.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vink ook.
Die nike roshe run hebben wel dunne stoff men. Damn. Dat scheurt toch zo? Maar verder wel.
Mag wel, moet niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beetje plagen mag wel, jatoch?
Die stof is wel dun man. Vooral als je nagaat hoe duur die schoenen zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Altijd. je kent me toch. Nee, ik twijfelde tussen deze en Kaishi run maar ze lijken echt op elkaar![]()
Erg mooie schoenen.
Na-aper.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Altijd. je kent me toch. Nee, ik twijfelde tussen deze en Kaishi run maar ze lijken echt op elkaar![]()
Erg mooie schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je ze gehaald?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die stof is wel dun man. Vooral als je nagaat hoe duur die schoenen zijn.
Ik heb ze met korting gekocht, maar alsnog.
Kaishi run heeft wel dikkere stof bij de voorkant toch?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Toen maar deze genomen...Ook mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt liegeeeen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na-aper.
Ik ben een trendsetter blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |