Mwa ik had het meer over zijn hysterische fans. Valt Mani daar ook onder?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is er mis met Robbie Williams?
Mani wil dit graag weten.
Johannes Heesters spreekt Kingstown nog meer aan denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zijn mijn leeftijd, ik dacht dat Tom Jones fans, Kingstown beter zouden aanspreken
Nou vroeger was ik inderdaad fan van eerst Take That en daarna Robbie Williamsquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mwa ik had het meer over zijn hysterische fans. Valt Mani daar ook onder?
Daar is niets mis mee, is toch gewoon gezellige popmuziek.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou vroeger was ik inderdaad fan van eerst Take That en daarna Robbie Williams
Dat is waarschijnlijk de enige directioner zonder verstandelijke beperking.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Doe nou eens volwassen:
[ afbeelding ]
Dat had Jimmy Savile ook begrepenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:26 schreef YazooW het volgende:
Shit zeg, kijk ze los gaan...
Die tickets zouden een goudmijn zijn voor een pedofiel. Die dames doen en werkelijk alles voor.
VI Hooligans rellen ook tegen RTL maar dan tegen RTL XL!quote:Op zondag 7 december 2014 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Smakeloos. Als deze meisjes verstandig zijn dan proberen ze de studio van VI binnen te komen, waar ze kunnen genieten van muziek van Danny Vera, Matt Andersen en Johnny Kendall.
Wat is er mis met RTL XL?quote:Op zondag 7 december 2014 10:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VI Hooligans rellen ook tegen RTL maar dan tegen RTL XL!
VI HOOLIGANS 110% ANTI RTL XL
Aids koosnamen geven...quote:Op zondag 7 december 2014 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Smakeloos. Als deze meisjes verstandig zijn dan proberen ze de studio van VI binnen te komen, waar ze kunnen genieten van muziek van Danny Vera, Matt Andersen en Johnny Kendall.
Directioner gespot.quote:
Die gast is echt een enorme trollquote:
Sorry maar moet ik even het filmpje van Barend en van dorp erbij halen? Het is trouwens geen gezellige popmuziek, het is precies dezelfde derrie als onedeirection.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, is toch gewoon gezellige popmuziek.
Ik kan er nog steeds met veel plezier naar luisteren.
Jep, niks van meegekregen. Auteursrechtenclaims?quote:Op zondag 7 december 2014 11:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oorlog VI Youtube uploaders (lees SigaarSnor) v.s. RTL XL gemist?
Post dat filmpje eens.quote:Op zondag 7 december 2014 11:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Sorry maar moet ik even het filmpje van Barend en van dorp erbij halen? Het is trouwens geen gezellige popmuziek, het is precies dezelfde derrie als onedeirection.
twitter:x_manon__x twitterde op zondag 07-12-2014 om 11:24:43Upset dat de kinderen van @HumbertoTan wel een m&g kregen en 4-jarige kinderen van bn'ers naar binnen mochten #RTLLNDONTFUCKWITHOURSQUAD reageer retweet
twitter:JaimyHoran twitterde op zondag 07-12-2014 om 11:28:18@HumbertoTan en vonden alle 4 jarige het leuk dat ze geen kut van het intervieuw snapte reageer retweet
twitter:Grasshopper020 twitterde op zondag 07-12-2014 om 11:18:59Laten we met z'n alle #RTLlatenight boycotten @HumbertoTan neemt z'n kijkers zo serieus wat een afgang van wat ooit een leuk programma was 😔 reageer retweet
linkje 1quote:Op zondag 7 december 2014 11:16 schreef Me_Wesley het volgende:
Op zondag 7 december 2014 11:15 schreef RensAjacied het volgende:
Sorry het was bij Ivo Niehequote:
Toen was je al blij als het nummer op de radio kwam en je het nog kon opnemen op cassette, zonder gelul erdoor....quote:Op zondag 7 december 2014 11:37 schreef TheStranger1158 het volgende:
Toen ik die leeftijd had luisterde ik Iron Maiden, Metallica en Guns n' Roses
Hij trekt ook echt zo'n kop:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |