abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147507082
In de nieuwste spammail van miniinthebox genaamd 'laatste kans - essentiele feestdagen' zit opnieuw een $2 coupon! Have fun!
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:37:52 #252
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_147508164

Drie postfilialen verder (geen idee waar die mee bezig zijn)...
Geloof dat het een limited production run is. :Y Normaal heb je 'em in het zwart of blauw/rood en met verwijderbaar koord. Maar tot op heden was alleen de VSD3S aardig verkrijgbaar, de VSD3 is als het goed is wat meer bassminded, wat minder analytisch/neutraal en (hopelijk) meer fun (niet dat ik de VSD3S heb en die niet fun zou zijn). Bedoeling was eigenlijk dat de VSD3 ook in de stijl/kleuren verkocht zou worden en ook met afkoppelbaar koord, maar deze is lichtgrijs transparant en koord is fix, als ik het goed begrepen heb omdat ze dan sneller gereleased zouden kunnen worden. Ziet er wel tof uit. Hopelijk kunnen ze een beetje aan de verwachting voldoen, eens kijken...

- OMG. Nice. :D _O_ Volgens mij is het nu gedaan met de quest naar de most perfect bang-for-buck sound signature. Helder, maar niet akelig scherp, smooth en bassig, maar niet blubberig. Bass heeft een goede directe kick. Muziek klinkt zoals het bedoeld was (zelfs zonder EQ tweaks). Eindelijk ook eentje die meteen door m'n laptop goed wordt aangedreven (niet eens max volume voor nodig). Initial thoughts: exceeds expectations!

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 12-12-2014 10:59:40 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator vrijdag 12 december 2014 @ 10:43:42 #253
1424 crew  Jimbo
Grċtrunka
pi_147508286
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:28 schreef Jonmen het volgende:
In de nieuwste spammail van miniinthebox genaamd 'laatste kans - essentiele feestdagen' zit opnieuw een $2 coupon! Have fun!
Blijft vaag die dingen

ik krijg veel, van ze, maar geen coupons :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_147508739
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:37 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof dat het een limited production run is. :Y Normaal heb je 'em in het zwart of blauw/rood en met verwijderbaar koord. Maar tot op heden was alleen de VSD3S aardig verkrijgbaar, de VSD3 is als het goed is wat meer bassminded, wat minder analytisch/neutraal en (hopelijk) meer fun (niet dat ik de VSD3S heb en die niet fun zou zijn). Bedoeling was eigenlijk dat de VSD3 ook in de stijl/kleuren verkocht zou worden en ook met afkoppelbaar koord, maar deze is lichtgrijs transparant en koord is fix, als ik het goed begrepen heb omdat ze dan sneller gereleased zouden kunnen worden. Ziet er wel tof uit. Hopelijk kunnen ze een beetje aan de verwachting voldoen, eens kijken...

- OMG. [ afbeelding ] Nice. :D _O_ Volgens mij is het nu gedaan met de quest naar de most perfect bang-for-buck sound signature. Helder, maar niet akelig scherp, smooth en bassig, maar niet blubberig. Bass heeft een goede directe kick. Muziek klinkt zoals het bedoeld was (zelfs zonder EQ tweaks). Eindelijk ook eentje die meteen door m'n laptop goed wordt aangedreven (niet eens max volume voor nodig). Initial thoughts: exceeds expectations!
Klinkt goed :D Waar heb jij hem vandaan gehaald?
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:50:42 #255
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_147509862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:07 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Klinkt goed :D Waar heb jij hem vandaan gehaald?
Tijdens de Black Friday deals opgesnord op http://www.lendmeurears.com/vsonic/?sort=newest&setCurrencyId=2 :Y
Zwarte detachable versie ook bij MP4Nation: http://www.mp4nation.net/(...)-iem-earphones-black . 'Westone 4R like sound quality', not sure, maar daarvan is de recommended retail price 709 USD. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_147510936
quote:
[ afbeelding ]

- OMG. [ afbeelding ] Nice. :D _O_ Volgens mij is het nu gedaan met de quest naar de most perfect bang-for-buck sound signature. Helder, maar niet akelig scherp, smooth en bassig, maar niet blubberig. Bass heeft een goede directe kick. Muziek klinkt zoals het bedoeld was (zelfs zonder EQ tweaks). Eindelijk ook eentje die meteen door m'n laptop goed wordt aangedreven (niet eens max volume voor nodig). Initial thoughts: exceeds expectations!
Verwisselbare kabels is zo chill Shure se215 8-) Waarmee is het geluid vergelijkbaar ?
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:17:18 #257
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147512396
quote:
[ afbeelding ]

- OMG. [ afbeelding ] Nice. :D _O_ Volgens mij is het nu gedaan met de quest naar de most perfect bang-for-buck sound signature.
Gefeliciteerd. Ik geef je 2 weken ;)

Die zien er wel aardig uit. Vooral het design omdat ze waarschijnlijk goed in de oren zitten en blijkbaar ook goed klinken. Shure/Westone jatwerk :P
pi_147512666
Hoi!
Ongeveer een maandje geleden heb ik via CSSbuy een originele oplader besteld voor mijn Sony telefoon. Met opladers ben ik toch altijd wel een beetje huiverig, dus bij binnenkomst eerst maar even opengemaakt. Hier wat fotootjes. Ik heb er zelf niet zo heel veel verstand van, maar wat ik wel zie is een duidelijke scheiding tussen het 230V en het 5V gedeelte, en de USB aansluiting zit 'los' van het verdere bordje. Is er iemand met meer verstand van dit soort zaken die mij kan vertellen of het hier daadwerkelijk om een origineel kwaliteitsproduct gaat?
Heb de foto's maar even in een spoiler gezet. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt alvast! :)
pi_147512847
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:24 schreef roflcat het volgende:
Hoi!
Ongeveer een maandje geleden heb ik via CSSbuy een originele oplader besteld voor mijn Sony telefoon. Met opladers ben ik toch altijd wel een beetje huiverig, dus bij binnenkomst eerst maar even opengemaakt. Hier wat fotootjes. Ik heb er zelf niet zo heel veel verstand van, maar wat ik wel zie is een duidelijke scheiding tussen het 230V en het 5V gedeelte, en de USB aansluiting zit 'los' van het verdere bordje. Is er iemand met meer verstand van dit soort zaken die mij kan vertellen of het hier daadwerkelijk om een origineel kwaliteitsproduct gaat?
Heb de foto's maar even in een spoiler gezet. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt alvast! :)
Wat heb je ervoor betaald?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_147513524
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat heb je ervoor betaald?
Ongeveer 2.75 euro op TaoBao, kwam nog wel shippingkosten en fees van CSSbuy bij.
pi_147519491
Reten handig dit. Eens testen.

vrijdag 12 december 2014 @ 17:11:53 #262
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_147519714
Hoezo handig? :')
pi_147519773
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:11 schreef Goddelijker het volgende:
Hoezo handig? :')
Ik ben een van die idioten die een internetbundel afsluit van 250MB en er nog een hele poos aan vast zit, zodra die 250 op is kan ik mooi goedkoop via een andere provider internetten zonder dat ik onbereikbaar ben. Die SIM is mooi af te werken in me hoesje :)
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:16:54 #264
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_147519851
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:13 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik ben een van die idioten die een internetbundel afsluit van 250MB en er nog een hele poos aan vast zit, zodra die 250 op is kan ik mooi goedkoop via een andere provider internetten zonder dat ik onbereikbaar ben. Die SIM is mooi af te werken in me hoesje :)
Ik dacht al, dit is namelijk alles behalve handig zo extern.
En je provider bellen om wat extra internet los te peuteren?
pi_147519947
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:16 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik dacht al, dit is namelijk alles behalve handig zo extern.
En je provider bellen om wat extra internet los te peuteren?
De bundel verhogen bij T-Mobile was nogal duur, 10 euro extra per maand voor een upgrade van 250 naar 500. Nee laat maar, voor die 10 euro krijg ik veel meer bij andere providers :P

Moet trouwens nog maar zien dat het werkt, Apple is niet meteen het bedrijf waarvan je moet verwachten support voor zoiets in te brengen.
pi_147521329
quote:
[ afbeelding ]

Detachable cables _O_

Heb altijd kabelbreuk als ze uiteindelijk kapot zijn dus erg fijn dit. Tot nu toe moest je daar in NL Shure SE215 voor kopen, dit biedt dat gewoon voor bijna 1/3e van het geld.
pi_147523829
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:11 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Detachable cables _O_

Heb altijd kabelbreuk als ze uiteindelijk kapot zijn dus erg fijn dit. Tot nu toe moest je daar in NL Shure SE215 voor kopen, dit biedt dat gewoon voor bijna 1/3e van het geld.
Ik heb laatst Shure SE215 gekocht voor 90 Euro dus misschien de helft en Shure heeft goede garantie weet ik uit ervaring. Alleen mist ie een beetje laag maar voor Jazz/klassiek is het wel genieten :P
pi_147525710
Iemand nog leuke tips om te kopen van de $2 bij miniinthebox ?
pi_147546819
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:50 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Thanks 5200 mah dus, 25 x had ik ze in Duitsland besteld.
Zijn ze ook ff makkelijker retour..

Gokje dus van je, beetje jammer dat wel.

Doei.
Ik woon/werk in Maleisië dan is Duitsland niet zo handig, uiteindelijk heeft Banggood mij belooft een full refund te doen :)

Uit interesse, bij welke webshop in Duitsland bedoel je eigenlijk?
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:10:08 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147552065
quote:
Congratulations, you have won 3 Coins!
Loont dus best om die BIC advent kalender aan te klikken ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 13 december 2014 @ 22:40:53 #271
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_147555386
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 18:15 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Ik woon/werk in Maleisië dan is Duitsland niet zo handig, uiteindelijk heeft Banggood mij belooft een full refund te doen :)
Misschien dat ze bij Banggood de fake alleen die kant opsturen? ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_147569686
Zijn er nog chinese webshops met kleding ;)!
  zondag 14 december 2014 @ 15:00:11 #273
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_147569884
quote:
Shops specialized in...
› Clothing
Gewoon in de OP (OpeningsPost) kijken. Banggood, AliExpress etc hebben natuurlijk ook kleding e.d. .
Wel oppassen met maten. Ff opmeten en vergelijken met de tabellen die erbij staan, eventueel navragen, verkoper heeft ervaring met of iets klein of ruim uitvalt. Vaak is een Europese M een Chinese XL ofzo.
pi_147570100
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gewoon in de OP (OpeningsPost) kijken. Banggood, AliExpress etc hebben natuurlijk ook kleding e.d. .
Wel oppassen met maten. Ff opmeten en vergelijken met de tabellen die erbij staan, eventueel navragen, verkoper heeft ervaring met of iets klein of ruim uitvalt. Vaak is een Europese M een Chinese XL ofzo.
Gister toevallig een XXL blouse binnen gehad. Helaas net te klein. Normaal heb ik een M/L.
Maar per type blouse verschillen ook weer de maten...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 14 december 2014 @ 15:21:28 #275
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_147570373
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Gister toevallig een XXL blouse binnen gehad. Helaas net te klein. Normaal heb ik een M/L.
Maar per type blouse verschillen ook weer de maten...
Jij hier! :D

Ja, heb ook een overhemd dat een 4XL is. Ook M/L normaalgesproken. :P xD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')