SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Naomi stemt Isa wegquote:Op zaterdag 6 december 2014 08:56 schreef formule het volgende:
[..]
Patricia weg en Naomi mocht blijven
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Die worstenlul zou er enkel op 'evenementen' zijn, want op de markt snijdt hij de andere vleesverkopers in de vingers.quote:Op zaterdag 6 december 2014 08:55 schreef renevanlaaren het volgende:
de worstenman is er weer,ik dacht dat die niet meer mocht komenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
En de worstenvrouw was er vorige week.quote:Op zaterdag 6 december 2014 08:55 schreef renevanlaaren het volgende:
de worstenman is er weer,ik dacht dat die niet meer mocht komen
Wie zien het allemaal verkeerd![]()
![]()
Daar loop je dan, als Jan Lul achter de handkar om de ijsbaansponsor te plezieren![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ze doen het weer
Handige site....http://www.quickpicturetools.com/en/combine_images/
[ Bericht 9% gewijzigd door HiDiHo op 06-12-2014 09:28:16 ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
![]()
En natuurlijk gaan we met de haren los pannenkoeken/ oliebollen bakken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
wat een armoeiige aankleding vd baan zegquote:Op zaterdag 6 december 2014 09:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Daar loop je dan, als Jan Lul achter de handkar om de ijsbaansponsor te plezieren![]()
[ afbeelding ]
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
De hele baan is armoedigquote:Op zaterdag 6 december 2014 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een armoeiige aankleding vd baan zeg![]()
mwah gewoon zo'n standard winkelcentrum ding, maar dat kun je nog wel mooier aankeleden dan een wankel grenen hekje met een lichtslang erom gewikkeldquote:![]()
de rest is een bak geld tegen aan gegooid waar je u tegen zegt en dan dit... menThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Lekker als een kind valt met zijn gezicht op de randquote:Op zaterdag 6 december 2014 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een armoeiige aankleding vd baan zeg![]()
Normaal staat er een dichte boarding of opblaaswand omheen.![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:06 schreef HiDiHo het volgende:
Nico heeft een muts van Marinus gekregenen blij dat ze is
[ afbeelding ]
Marimus bedankt!
Bewoners mogen geen cadeaus aannemen. Weer een regel die Nicoline overtreedt.![]()
Lijkt me lachen als bezoekers en standhouders allemaal heel ijzig tegen Naai-Omie zeggen: "O ja, jij bent dat meisje dat Isabella eruit heeft gegooid... "
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ze doen het vrijwel altijd. Defacto hebben we maar 2 streams.quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:19 schreef HiDiHo het volgende:
Ze doen het weer
[ afbeelding ]
Handige site....http://www.quickpicturetools.com/en/combine_images/![]()
Voor 1500 euro heb je er een van 10 x 10 met rand eromheen, 70 paar schaatsen, schoonmaakmachine en glijmiddel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |