Zoals iemand zei in de comments: You can't reason with unreasonable people.quote:
Niet als je tegenspeler in een discussie iemand als Ser_Ciappelletto is, aangezien hij op een gegeven moment maar begon met iets van dat ik maar mensen in een winkelcentrum moest gaan doodschieten ofzoquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:56 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zoals iemand zei in de comments: You can't reason with unreasonable people.
Dat lijkt niet alleen te gelden voor religieuzen maar ik zie hetzelfde bij aanhangers van de diverse ideologieën zoals feminisme dus het is goed mogelijk dat the winning move inderdaad simpelweg niet spelen is.
Een mooie code orange samengevoegd met een code purple was dat.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet als je tegenspeler in een discussie iemand als Ser_Ciappelletto is, aangezien hij op een gegeven moment maar begon met iets van dat ik maar mensen in een winkelcentrum moest gaan doodschieten ofzo
Figures
Het beste wat je kan doen is andermans biologie maar voor lief te nemen maar wel te waken voor jouw persoonlijke vrijheid. De meeste sputteringen uit de feministische hoek van de afgelopen jaren zijn precies dat... sputteringen. Aandacht er naartoe buigen werkt hen juist in de hand.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:56 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zoals iemand zei in de comments: You can't reason with unreasonable people.
Dat lijkt niet alleen te gelden voor religieuzen maar ik zie hetzelfde bij aanhangers van de diverse ideologieën zoals feminisme dus het is goed mogelijk dat the winning move inderdaad simpelweg niet spelen is.
Nou, moet anders wel zeggen dat hun lobbywerk wel degelijk vruchten afwerpt (30% quotum bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het beste wat je kan doen is andermans biologie maar voor lief te nemen maar wel te waken voor jouw persoonlijke vrijheid. De meeste sputteringen uit de feministische hoek van de afgelopen jaren zijn precies dat... sputteringen. Aandacht er naartoe buigen werkt hen juist in de hand.
Agreed maar waar ik een probleem zie is dat die femifascisten ook daadwerkelijk macht hebben en de gemiddelde man/vrouw nog altijd denkt dat feminisme iets goeds is of ze simpelweg geen positie innemen waardoor die macht zonder al teveel oppositie uitgebreid kan worden met alle kwalijke gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het beste wat je kan doen is andermans biologie maar voor lief te nemen maar wel te waken voor jouw persoonlijke vrijheid. De meeste sputteringen uit de feministische hoek van de afgelopen jaren zijn precies dat... sputteringen. Aandacht er naartoe buigen werkt hen juist in de hand.
Dat bedoel ik ook. Dat is een inbreuk op vrijheid.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, moet anders wel zeggen dat hun lobbywerk wel degelijk vruchten afwerpt (30% quotum bijvoorbeeld).
Lijkt me een goed punt. Discussie is vrij zinloos inmiddels, geen nieuwe feiten kunnen er meer uit komen.quote:
Zolang er mensen (verdwaald of door onwetendheid) het verkeerde pad blijven bewandelen (zoals bij feminisme het geval is), is het nooit zinloosquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me een goed punt. Discussie is vrij zinloos inmiddels, geen nieuwe feiten kunnen er meer uit komen.
Oh jij weerquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang er mensen (verdwaald of door onwetendheid) het verkeerde pad blijven bewandelen (zoals bij feminisme het geval is), is het nooit zinloos
Snel maar even quoten ditquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh jij weer.
Met je zogenaamde 'emancipatie'. Dat is niet het verkeerde pad bewandelen, dat is geen pad bewandelen.
De meeeeste drooooomen zijn bedrogquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als feministen ook zouden "strijden" voor de rechten van de man.
tjaaquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De meeeeste drooooomen zijn bedrog
Dat gebeurt ook.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als feministen ook zouden "strijden" voor de rechten van de man.
Ik schaar mezelf niet onder de door jou genoemde groep, maar ik wil best wel proberen een antwoord te geven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 08:58 schreef netflanders het volgende:
Hey men's righters. Ik vroeg mij het volgende af; wat vinden jullie van het feit dat Serious Request voor de zoveelste keer enkel opkomt voor problemen van vrouwen in bepaalde werelddelen?
Strijdt Mens Right ook voor de rechten van een vrouw?quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
Weet ik niet, ben geen mens right persoon.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:05 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Strijdt Mens Right ook voor de rechten van een vrouw?
Ze "strijden" voor de rechten van de man?quote:
Beide groepen strijden enkel voor hun eigen belangen en dat is een beetje het probleem (zoals reeds door mij beargumenteerd in het vorige deel).quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:05 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Strijdt Mens Right ook voor de rechten van een vrouw?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |