abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2014 @ 22:44:40 #76
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147499499
flame

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 12-12-2014 10:55:08 ]
  vrijdag 12 december 2014 @ 09:30:31 #77
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147507117
flame

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 12-12-2014 10:55:49 ]
  vrijdag 12 december 2014 @ 23:25:48 #78
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147532512
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_147533514
quote:
Zoals iemand zei in de comments: You can't reason with unreasonable people.
Dat lijkt niet alleen te gelden voor religieuzen maar ik zie hetzelfde bij aanhangers van de diverse ideologieën zoals feminisme dus het is goed mogelijk dat the winning move inderdaad simpelweg niet spelen is. ^O^
pi_147533666
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:56 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dat lijkt niet alleen te gelden voor religieuzen maar ik zie hetzelfde bij aanhangers van de diverse ideologieën zoals feminisme dus het is goed mogelijk dat the winning move inderdaad simpelweg niet spelen is. ^O^
Niet als je tegenspeler in een discussie iemand als Ser_Ciappelletto is, aangezien hij op een gegeven moment maar begon met iets van dat ik maar mensen in een winkelcentrum moest gaan doodschieten ofzo :')
Figures _O-
pi_147534052
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niet als je tegenspeler in een discussie iemand als Ser_Ciappelletto is, aangezien hij op een gegeven moment maar begon met iets van dat ik maar mensen in een winkelcentrum moest gaan doodschieten ofzo :')
Figures _O-
Een mooie code orange samengevoegd met een code purple was dat. _O-

Charge of Endangerment (Code Orange) – The Elevated Threat Charge

Discussion: The target is accused of being a menace in some undefined manner. This charge may be coupled with some attempt to censor the target. Examples:

“You guys are scary.”
“You make me feel afraid.”

Charge of Rationalization (Code Purple) – The Sour Grapes Charge

Discussion: The target is accused of explaining away his own failures and/or dissatisfaction by blaming women for his problems. Example:

“You are just bitter because you can’t get laid.”

Spaar ze allemaal! https://exposingfeminism.wordpress.com/shaming-tactics/
  zaterdag 13 december 2014 @ 00:18:55 #82
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147534077
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:56 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Het beste wat je kan doen is andermans biologie maar voor lief te nemen maar wel te waken voor jouw persoonlijke vrijheid. De meeste sputteringen uit de feministische hoek van de afgelopen jaren zijn precies dat... sputteringen. Aandacht er naartoe buigen werkt hen juist in de hand.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_147534179
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het beste wat je kan doen is andermans biologie maar voor lief te nemen maar wel te waken voor jouw persoonlijke vrijheid. De meeste sputteringen uit de feministische hoek van de afgelopen jaren zijn precies dat... sputteringen. Aandacht er naartoe buigen werkt hen juist in de hand.
Nou, moet anders wel zeggen dat hun lobbywerk wel degelijk vruchten afwerpt (30% quotum bijvoorbeeld).
pi_147534260
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Agreed maar waar ik een probleem zie is dat die femifascisten ook daadwerkelijk macht hebben en de gemiddelde man/vrouw nog altijd denkt dat feminisme iets goeds is of ze simpelweg geen positie innemen waardoor die macht zonder al teveel oppositie uitgebreid kan worden met alle kwalijke gevolgen van dien.
  zaterdag 13 december 2014 @ 00:26:41 #85
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147534278
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, moet anders wel zeggen dat hun lobbywerk wel degelijk vruchten afwerpt (30% quotum bijvoorbeeld).
Dat bedoel ik ook. Dat is een inbreuk op vrijheid.

Ik zou dat hele gamergate gebeuren en dat hele wandertochtje door Harlem en andere aandachtsmiddelen links laten liggen maar juist op die quota's en die sex-negative-feminist geinspireerde wetgeving in de UK en IJsland focussen.
  zaterdag 13 december 2014 @ 00:26:49 #86
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147534284
quote:
Lijkt me een goed punt. Discussie is vrij zinloos inmiddels, geen nieuwe feiten kunnen er meer uit komen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_147534425
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Lijkt me een goed punt. Discussie is vrij zinloos inmiddels, geen nieuwe feiten kunnen er meer uit komen.
Zolang er mensen (verdwaald of door onwetendheid) het verkeerde pad blijven bewandelen (zoals bij feminisme het geval is), is het nooit zinloos :)

[ Bericht 1% gewijzigd door magnetronkoffie op 13-12-2014 00:37:18 ]
  zaterdag 13 december 2014 @ 01:07:18 #88
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147535011
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zolang er mensen (verdwaald of door onwetendheid) het verkeerde pad blijven bewandelen (zoals bij feminisme het geval is), is het nooit zinloos :)
Oh jij weer :').

Met je zogenaamde 'emancipatie' :D. Dat is niet het verkeerde pad bewandelen, dat is geen pad bewandelen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_147535268
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:07 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oh jij weer :').

Met je zogenaamde 'emancipatie' :D. Dat is niet het verkeerde pad bewandelen, dat is geen pad bewandelen.
Snel maar even quoten dit :P
pi_147535381
Wat zou het toch mooi zijn als feministen ook zouden "strijden" voor de rechten van de man.
pi_147535399
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als feministen ook zouden "strijden" voor de rechten van de man.
De meeeeste drooooomen zijn bedrog :'(
pi_147535414
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De meeeeste drooooomen zijn bedrog :'(
tjaa
pi_147537101
Hey men's righters. Ik vroeg mij het volgende af; wat vinden jullie van het feit dat Serious Request voor de zoveelste keer enkel opkomt voor problemen van vrouwen in bepaalde werelddelen?
  zaterdag 13 december 2014 @ 09:13:41 #94
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147537178
quote:
Dat gebeurt ook.
pi_147538107
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 09:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook.
Nee.
pi_147538213
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 08:58 schreef netflanders het volgende:
Hey men's righters. Ik vroeg mij het volgende af; wat vinden jullie van het feit dat Serious Request voor de zoveelste keer enkel opkomt voor problemen van vrouwen in bepaalde werelddelen?
Ik schaar mezelf niet onder de door jou genoemde groep, maar ik wil best wel proberen een antwoord te geven.

Eerst wil ik nog even vermelden dat ik nooit naar serious request kijk, dus niet uit eigen hand weet -of- serious request uitsluitend voor vrouwenrechten vecht (ik neem dat maar aan aangezien je met die stelling komt). Ik meen me te kunnen herinneren dat ze ook een keertje voor kinderrechten opkwamen? Maar ik kan me vergissen...

Ik weet niet precies de beweegredenen van serious request (geld en kijk/luistercijfers zullen wel een rol spelen), maar wellicht dat ze voor vrouwenrechten in bepaalde werelddelen opkomen omdat dat ze meer kijkers/luisteraars oplevert??
pi_147538260
quote:
Strijdt Mens Right ook voor de rechten van een vrouw?
ROBODEMONS..................|:(
pi_147538265
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 11:05 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Weet ik niet, ben geen mens right persoon.
pi_147538289
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 09:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook.
Ze "strijden" voor de rechten van de man?
Misschien in jouw optiek wel, maar dat is niet het uitgangspunt van feminisme.

Zoals ik in het vorige deel reeds heb aangekaart, is het feminisme ervoor om de achterstand van vrouwen (waar van toepassing) te bestrijden. Er zijn, zoals door meerdere vrouwelijke pro-feministen in zowel dit als het andere topic, wel vrouwen die ook voor mannenemancipatie zijn (daar waar mannen achterlopen), echter kan dat niet onder de noemer "feminisme" worden geschaard (zie voor meer info mijn eerdere posts in het vorige deel van deze reeks..jeweetwel, die waarop je uiteindelijk reageerde door me persoonlijk aan te vallen).

Dus ja, sommige feministen zullen vast wel strijden voor ook mannenrechten. Echter dat is een beetje hetzelfde als opkomen voor de rechten van de blanken terwijl ze lid zijn van een "black rights group".
pi_147538322
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 11:05 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Beide groepen strijden enkel voor hun eigen belangen en dat is een beetje het probleem (zoals reeds door mij beargumenteerd in het vorige deel).

Beter zouden ze kunnen samenwerken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')