Dit noemt men reeds de BDP...quote:Op woensdag 24 december 2014 22:58 schreef UpsideDown het volgende:
De PKK kan zichzelf beter opheffen en onder een nieuwe naam een groep oprichten die geen aanslagen pleegt. Zijn ze ook meteen van de terreurlijst af en van dat linkse imago.
HDP = BDP = PKK = gewapend clubje dat burgers doodmaakt.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:59 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Die heeft geen gewapende vleugel toch?
Ik meende dat de HPG de gewapende tak was van de reeds achterhaalde PKK, en de BDP de actuele partij zonder wapens.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
HDP = BDP = PKK = gewapend clubje dat burgers doodmaakt.
Duh.
Is allemaal meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:03 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik meende dat de HPG de gewapende tak was van de reeds achterhaalde PKK, en de BDP de actuele partij zonder wapens.
Als ze slim zijn noemen ze het 'peshmerga' en gebruiken ze de vlag van de KRG, dan gaan de draadjes in Erdo's hoofd kortsluiting maken.
Al die partijtjes zorgt voor fractionering en maakt je zaak niet sterker. Eenheid creëren, alles onder dezelfde naam en vlag brengen. Maakt het voor de buitenwereld ook helder en het terroristenlabel kan niet snel meer geplakt worden.quote:
Dat communisme dood is had Öcalan ook al door, vandaar zijn nieuwe regeringsschets.quote:
Hij lijkt mij geen staatsman, laat ik het zo zeggen.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:13 schreef kejeee het volgende:
[..]
Dat communisme dood is had Öcalan ook al door, vandaar zijn nieuwe regeringsschets.
ga je mond wassen!!!quote:Op woensdag 24 december 2014 23:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij lijkt mij geen staatsman, laat ik het zo zeggen.
helaasquote:Op woensdag 24 december 2014 23:12 schreef UpsideDown het volgende:
De Syrische burgeroorlog is een perfect voorbeeld hoe versplintering tot chaos kan leiden bij de oppositie waardoor ze hun geloofwaardigheid snel verliezen.
Dat je in het Midden-Oosten pas kans maakt een geliefde leider te worden als je veel burgers dood maakt werkt dan wel in zijn voordeel.quote:
?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat je in het Midden-Oosten pas kans maakt een geliefde leider te worden als je veel burgers dood maakt werkt dan wel in zijn voordeel.
Mensen in het Midden-Oosten geilen op gestoorde massamoordenaars.quote:
qftquote:Op woensdag 24 december 2014 23:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mensen in het Midden-Oosten geilen op gestoorde massamoordenaars.
En dat deed/doet Apo volgens jou?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mensen in het Midden-Oosten geilen op gestoorde massamoordenaars.
kom jij uit een ei?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dat deed/doet Apo volgens jou?
saddam en khadaffi ook...quote:Op woensdag 24 december 2014 23:24 schreef kejeee het volgende:
Ooit zijn boeken voor ogen gehad, of bijvoorbeeld die nieuwe set sociale wetenschappen academieset van 15 delen? Ik ben zelf ook niet van de persoonsverheerlijking omtrent hem en zelfmoordaanslagen hoor, but the man's got some great points...
Volgens mij heeft hij maar 5000 burgers gedood. Veel te weinig om aanzien te verwerven.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dat deed/doet Apo volgens jou?
dudequote:Op woensdag 24 december 2014 23:24 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij maar 5000 burgers gedood. Veel te weinig om aanzien te verwerven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |