Gewoon op Sync, Tellen 8/16/32 beats en knallen maarquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan 2 decks gebruikenik kan alleen niet mixen.
Dit snap ik al gewoon nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon op Sync, Tellen 8/16/32 beats en knallen maar
Als ik ooit tijd heb, ga ik me er in verdiepen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je kan tellen, kan je ook mixen
Ik wacht altijd op de 'overgang' stukjes in de liedjes zelf, maar daar trek je geen volle zalen meequote:Op zaterdag 6 december 2014 01:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je kan tellen, kan je ook mixen
Mwa, het belangrijkste is nog altijd de muziekkeuze. Als dat goed is, dan hoef je niet eens te kunnen mixen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik wacht altijd op de 'overgang' stukjes in de liedjes zelf, maar daar trek je geen volle zalen mee
nee ik draai niet, was meer een manier om verveling tegen te gaanquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, het belangrijkste is nog altijd de muziekkeuze. Als dat goed is, dan hoef je niet eens te kunnen mixen.
PS wanneer ga je draaien dan?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
nee ik draai niet, was meer een manier om verveling tegen te gaan
Ik deed dat altijd met casettebandjes, de casette op pauze, ander nummer opzoeken, en de casette weer op opnemen
misschien tijd om je hobby weer op te pakken met mp3'squote:Op zaterdag 6 december 2014 01:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
nee ik draai niet, was meer een manier om verveling tegen te gaan
Ik deed dat altijd met casettebandjes, de casette op pauze, ander nummer opzoeken, en de casette weer op opnemen
Slaap lekkerquote:
Bedankt nog voor het draaien van de Spice Girls, ik weet zeker dat iedereen er van genoten heeft.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:31 schreef Fokker89 het volgende:
en bedankt allemaal voor het luisteren!![]()
Publiek vullen bij DWDD.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik ooit tijd heb, ga ik me er in verdiepen.
En anders heb ik gewoon andere talenten...weet nog niet wat, maar ze zijn er vast
Ah spice girls ja.... Dus daarom was FOK! het zatquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt nog voor het draaien van de Spice Girls, ik weet zeker dat iedereen er van genoten heeft.![]()
Jammer dat FOK! even down was.
[..]
Publiek vullen bij DWDD.
Zo heb ik andere talenten, bijvoorbeeld baretten dragen en publiek vullen bij VI.
Viva forever zou toch over het eeuwige leven moeten gaan of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah spice girls ja.... Dus daarom was FOK! het zat![]()
Nja, het is eigenlijk wel een nummer wat niet echt bij de spicegirls past. En best mooiquote:Op zaterdag 6 december 2014 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Viva forever zou toch over het eeuwige leven moeten gaan of iets dergelijks.
Maar misschien heb je gelijk en ging de server down om ons naar het viva forum te sturen.
Ik vind het hun mooiste nummer. Niet het meest catchy want dat is natuurlijk wannabe.quote:Op zaterdag 6 december 2014 02:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja, het is eigenlijk wel een nummer wat niet echt bij de spicegirls past. En best mooi
quote:Op zaterdag 6 december 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het hun mooiste nummer. Niet het meest catchy want dat is natuurlijk wannabe.
Daarna hoorde ik ook nog Backstreet Boys (waarschijnlijk aangevraagd door Toto), het was weer groot 90s genot.
Huh?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:05 schreef FritsFlits het volgende:
M'n Top20 duurt zo'n 1 uur en 40 minuten. Misschien dat ik om 20.20 begin met die te draaien en dan vanaf 20.00 uur nog 20 minuten opvul, of na afloop nog 20 minuten vul. Dan sluit het gewoon aan met jouw show.
Jij draait toch morgen, Fokker postte dit gisteravondquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:05 schreef FritsFlits het volgende:
M'n Top20 duurt zo'n 1 uur en 40 minuten. Misschien dat ik om 20.20 begin met die te draaien en dan vanaf 20.00 uur nog 20 minuten opvul, of na afloop nog 20 minuten vul. Dan sluit het gewoon aan met jouw show.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij draait toch morgen, Fokker postte dit gisteravond
Vermoeden had ik al.quote:
Volgende week zaterdag vroeg op, jouw show ga ik vrijdag dus in bed luisteren. Draai je nog slaapliedjes?quote:
ik ga far and beyond, dus als jij een slaapliedje weet met een space-thema gooi maar in dm.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag vroeg op, jouw show ga ik vrijdag dus in bed luisteren. Draai je nog slaapliedjes?
Nee klopt, maar ik veranderde een link en toen verneukte ik het weerquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Vond je het toch niet mooi Fokker?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Vond je het toch niet mooi Fokker?
Wel als ik er met de zweep overheen ga.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GGMM ruimt niks op. Ik hoorde dat hij nu zelfs zijn vissen verwaarloost. ;{
GGMM deinst nergens voor terug.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel als ik er met de zweep overheen ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |