Huh?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:05 schreef FritsFlits het volgende:
M'n Top20 duurt zo'n 1 uur en 40 minuten. Misschien dat ik om 20.20 begin met die te draaien en dan vanaf 20.00 uur nog 20 minuten opvul, of na afloop nog 20 minuten vul. Dan sluit het gewoon aan met jouw show.
Jij draait toch morgen, Fokker postte dit gisteravondquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:05 schreef FritsFlits het volgende:
M'n Top20 duurt zo'n 1 uur en 40 minuten. Misschien dat ik om 20.20 begin met die te draaien en dan vanaf 20.00 uur nog 20 minuten opvul, of na afloop nog 20 minuten vul. Dan sluit het gewoon aan met jouw show.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij draait toch morgen, Fokker postte dit gisteravond
Vermoeden had ik al.quote:
Volgende week zaterdag vroeg op, jouw show ga ik vrijdag dus in bed luisteren. Draai je nog slaapliedjes?quote:
ik ga far and beyond, dus als jij een slaapliedje weet met een space-thema gooi maar in dm.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag vroeg op, jouw show ga ik vrijdag dus in bed luisteren. Draai je nog slaapliedjes?
Nee klopt, maar ik veranderde een link en toen verneukte ik het weerquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Vond je het toch niet mooi Fokker?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Vond je het toch niet mooi Fokker?
Wel als ik er met de zweep overheen ga.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GGMM ruimt niks op. Ik hoorde dat hij nu zelfs zijn vissen verwaarloost. ;{
GGMM deinst nergens voor terug.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel als ik er met de zweep overheen ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |