Gekkiequote:
Dank jequote:Op zaterdag 6 december 2014 18:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Net ook in je Fobo gekeken leuke foto
Jij altijdquote:
quote:
Ik ook nietquote:
Ik houd van duidelijkheidquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik vind overigens van wel, je bent gewoon duidelijk en eerlijk, ik ben hetzelfde, ik hou er van. Niet alles in het leven is kusjekroel en dat hoeft ook niet altijd.
Als jij bot bent dan ben ik een hondquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van duidelijkheid. Al ben ik soms ook wel bot
.
Beter bot dan om de boel heendraaien. Dan weet je gewoon waar je aan toe bent, en buiten dat bot is niet per definitie gemeen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van duidelijkheid. Al ben ik soms ook wel bot
.
Ja, en die is gewoon ronduit slechtquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij bot bent dan ben ik een hond
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, en die is gewoon ronduit slecht
Hahahaquote:
Het is je vergeven, je bedoelt het goedquote:
Ik ben één en al goed.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is je vergeven, je bedoelt het goed
Tering, die is slechtquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij bot bent dan ben ik een hond
Dat is zeker waar. ik bedoel wat ik zeg ook niet gemeen in principequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter bot dan om de boel heendraaien. Dan weet je gewoon waar je aan toe bent, en buiten dat bot is niet per definitie gemeen.
Ik heb echt geen idee waar ik naar aan het kijken ben.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering, die is slecht.
[..]
Dat is zeker waar. ik bedoel wat ik zeg ook niet gemeen in principe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |