Genieten van Dollyquote:
Godverquote:
Ik heb hem niet gemaakt jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef Kingstown het volgende:
Verkapte "kijk mij dikke tetten hebben" TT.
Heel bijzonder inderdaadquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb even een download aangezet.
[ afbeelding ]
je vraagt je af hoe het kan dat ik lag heb met deze fantastische snelheid
Hey Kingstown, je hebt een fijn stukje homo-erotisme gemist!quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef Kingstown het volgende:
Kingstown, vraag jij even 99 luftballons aan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef Kingstown het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kingstown, vraag jij even 99 luftballons aan.
Episch duetquote:
De download is inmiddels klaar trouwensquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heel bijzonder inderdaadIk zou een boze mail sturen naar je woningbouwvereniging.
Jij gaat wat meemaken!quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De download is inmiddels klaar trouwens
Wat voor spannends heb je gedownload?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De download is inmiddels klaar trouwens
Ik heb Nena ooit nog eens live gezien op Pinkpop.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Kingstown, vraag jij even 99 luftballons aan.
De Star Wars films.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat voor spannends heb je gedownload?
Star Wars niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Star Wars films.
Ik heb die nooit gezien en ik ga die kijken op voorwaarde dat Mani eindelijk Lord of the Rings gaat kijken.
En mijn post over homo-erotisme negeer je weer, homofoob dat je bent!quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb Nena ooit nog eens live gezien op Pinkpop.
Ik stond niet achter het podium.
Dit klinkt als een zeer bijzondere dealquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Star Wars films.
Ik heb die nooit gezien en ik ga die kijken op voorwaarde dat Mani eindelijk Lord of the Rings gaat kijken.
Kingstown is van de oude stempel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En mijn post over homo-erotisme negeer je weer, homofoob dat je bent!
Lijken mij echt gay films dat hele Star War gebeuren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Star Wars niet gezien hebben
LOTR niet gezien hebben
Kan jij doet nou geloven Paxcon, dat je de originele Star Wars films nog nooit hebt gezien? Dat KAN toch niet?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit klinkt als een zeer bijzondere deal
Paxcon haat films.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan jij doet nou geloven Paxcon, dat je de originele Star Wars films nog nooit hebt gezien? Dat KAN toch niet?
Met een flinke knipoog naar kijken, ze zijn zeer vermakelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijken mij echt gay films dat hele Star War gebeuren.
LOTR daarentegen is geniaal
Star Wars IV, V en VI kijken broeder, die waren wel goed.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijken mij echt gay films dat hele Star War gebeuren.
LOTR daarentegen is geniaal
Ik heb op Marc Almond gestemd voor de top-2000.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
En mijn post over homo-erotisme negeer je weer, homofoob dat je bent!
Neuhquote:
Ik was me nog even aan het verheerlijken aan Nena en Kim.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani89 weet dat Chevy Chase bekend van Community in deze clip zit.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Star Wars IV, V en VI kijken broeder, die waren wel goed.
Ik hou niet van die onzin dus ik heb die film ook niet gekekenquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan jij doet nou geloven Paxcon, dat je de originele Star Wars films nog nooit hebt gezien? Dat KAN toch niet?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was me nog even aan het verheerlijken aan Nena en Kim.
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hou niet van die onzin dus ik heb die film ook niet gekeken
Ik heb het over het romantische gedicht wat ik zonet heb voorgedragenquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb op Marc Almond gestemd voor de top-2000.
Helaas heeft hij het niet gered om in de lijst te komen.
Dat zeg ik: A New Hope, The Empire Strikes Back, Return of the Jedi. In die volgorde, de rest kan je vergeten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alleen die heb ik
Ik vond het wel lullig om te horen dat uiteindelijk iedereen in Hollywood een hekel had aan Chevy Chase, het lijkt me echt een topgozer. Met zijn casual racism.quote:
Mani gaat morgen alle films extended kijken dus die is wel een tijdje zoet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Met een flinke knipoog naar kijken, ze zijn zeer vermakelijk.
LOTR is duhhhhhh geniaal
Kim heb ik ooit live gezien in Groningen. (Johannes vindt dit leuk)quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik was me nog even aan het verheerlijken aan Nena en Kim.
Dit ja, George Lucas is a hack!quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zeg ik: A New Hope, The Empire Strikes Back, Return of the Jedi. In die volgorde, de rest kan je vergeten.
12 uurquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani gaat morgen alle films extended kijken dus die is wel een tijdje zoet.
Heb je nog meer van deze anekdotes?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kim heb ik ooit live gezien in Groningen. (Johannes vindt dit leuk)
Verbazingwekkend goed mag ik wel zeggen.
Het is het waardquote:
Ik wilde slechts duidelijk maken dat jouw homofoob uitspraak jegens mij volledig onterecht was, omdat ik op de grootste homo heb gestemd die de muziekscene ooit heeft gekend.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het over het romantische gedicht wat ik zonet heb voorgedragen
Dat is inderdaad leuk. Zal ik ook een leuk verhaaltje vertellen? Ik heb een keer Mani live gezien in Groningen. Zo nu jij weer!quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kim heb ik ooit live gezien in Groningen. (Johannes vindt dit leuk)
Verbazingwekkend goed mag ik wel zeggen.
Onwaar, zo lang en groot was hij nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wilde slechts duidelijk maken dat jouw homofoob uitspraak jegens mij volledig onterecht was, omdat ik op de grootste homo heb gestemd die de muziekscene ooit heeft gekend.
Gordon?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wilde slechts duidelijk maken dat jouw homofoob uitspraak jegens mij volledig onterecht was, omdat ik op de grootste homo heb gestemd die de muziekscene ooit heeft gekend.
Freddie Mercury draait zich nu om in zijn graf.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hou je wel van fantasy?quote:
Die was biquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Freddie Mercury draait zich nu om in zijn graf.
Ja tuurlijk wel, ik heb ze ook min of meer in flarden gezien maar nooit echt volledig weet je wel. Dus ik ga er even voor zitten.quote:
Ah, goed plan welquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, ik heb ze ook min of meer in flarden gezien maar nooit echt volledig weet je wel.Dus ik ga er even voor zitten.
Zet je plug eens recht.quote:
Is dit de zoon van Peter Beemse?quote:
Via mij!quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb dit nummer aangevraagd bij Fylax, geen idee hoe het bij Fokker terecht is gekomen, maakt niet uit, ik ga dansen.![]()
Dit is leuker grgrquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:28 schreef Geralt het volgende:
Ja hoi wat is het verschil tussen GutterFM en Radio49?
Ja zet hem nou maar recht gewoonquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil graag Fucked With a Knife van Cannibal Corpse aanvragen.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |