Dat is mijn vermoeden, maar ik hoop het niet voor hem, het is een naar gevoel wat je nogal vaak naar je anus laat grijpen, ook publiekelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn slip dan te strak zit?
Bier. Prima, proost!quote:
Weet je hoe koud het buiten is, mafkees.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij mag mij altijd stalken
Het liefst wel zonder kleren.
Dus?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben al de stalker van Toto.
Dat kan ook komen omdat je denkt dat je lektquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is mijn vermoeden, maar ik hoop het niet voor hem, het is een naar gevoel wat je nogal vaak naar je anus laat grijpen, ook publiekelijk.
Warm ik je toch op in bedquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het buiten is, mafkees.
[..]
Dus?
Wil je samen surveilleren?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het buiten is, mafkees.
[..]
Dus?
Klinkt bekend, ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is mijn vermoeden, maar ik hoop het niet voor hem, het is een naar gevoel wat je nogal vaak naar je anus laat grijpen, ook publiekelijk.
[..]
Bier. Prima, proost!
Maar, dat heb je dan wel door toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat kan ook komen omdat je denkt dat je lekt
Ik pak meteen mijn verrekijker!quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je samen surveilleren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |