Ik denk niet dat hij daar bezwaar tegen heeft,quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
En die TT overleeft het niet denk ik
Omdat...weet ik het, past niet in de reeks...werk eens meequote:
Valt me tegen van Speculaas.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar bezwaar tegen heeft,
En die TT overleeft het niet denk ik
Je begrijpt dat hij nu natuurlijk gewoon blijft staan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat...weet ik het, past niet in de reeks...werk eens mee![]()
Banketstaaf in Kingstown zijn hol.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je banketstaven gaat downloaden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is puberaal man.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Banketstaaf in Kingstown zijn hol.
Ofzo.
Puberaal is gewoon een topshow.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door anonymoussie op 05-12-2014 23:18:47 ]
quote:
Dit zijn wel goede argumenten. En Kingstown wilt vast wel verwend worden door de goede Sint.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef anonymoussie het volgende:
Lijkt ie op de kerstman of niet?Meh.. het is iig geen mooie Sint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat het geval is dan krijgen we daar dit weekend in de update vast wel iets over te lezen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef Webschip het volgende:
Ik vraag me af of Kees Sinterklaas viert.
Hij lijkt echt zwaar op de kerstman. Zo'n dikke Amerikaanse versie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meh.. het is iig geen mooie Sint.
komt door de brilquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hij lijkt echt zwaar op de kerstman. Zo'n dikke Amerikaanse versie.
Ben benieuwd. Sint is natuurlijk wel beangstigend.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als dat het geval is dan krijgen we daar dit weekend in de update vast wel iets over te lezen.
Hij schrijft Monique vrijwel elke week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |