Wel een belediging voor de sport, zeker gezien z'n voorgeschiedenis. Maar inderdaad, de pieken van Marianne Timmer of een van je andere stokpaardjes zijn in zoverre misschien wel net zo'n 'schande'. Maar daarom mag er over deze vent ook nog wel zo gesproken worden... Maar hij zal vast hard aan z'n techniek geschaafd hebben tijdens z'n schorsing, zoiets.quote:
Iedereen die gebruikt vind ik net zo'n schande, of die nou eerste of laatste wordt. Mensen die er schijnheilig of ontkennend over doen terwijl ze er zelf middenin staan of stonden staan nog een trapje hoger trouwens.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel een belediging voor de sport, zeker gezien z'n voorgeschiedenis. Maar inderdaad, de pieken van Marianne Timmer of een van je andere stokpaardjes zijn in zoverre misschien wel net zo'n 'schande'. Maar daarom mag er over deze vent ook nog wel zo gesproken worden... Maar hij zal vast hard aan z'n techniek geschaafd hebben tijdens z'n schorsing, zoiets.
Stroetinga rijdt heel stabiel ja, ook veel zekerheid in z'n slag. Maar het is toch net te kort voor ze om echt beduidend beter te zijn dan langebaan mannen, die kunnen die tempo's veel makkelijker rijden als ze in topvorm zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:44 schreef wimderon het volgende:
Nederland wint weer niet.
Je ziet wel dat Stroetinga hier goed in is, maar de kans dat hij zich individueel plaatst voor de OS lijkt me minimaal. Op een WK afstanden zou het wel kunnen, maar of hij dan beter is dan Kramer/Verweij/Blokhuijsen/Olde Heuvel is lastig in te schatten.
Zijn we daar ook weer vanaf voorlopigquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:48 schreef Montov het volgende:
Oh, dit was al de laatste race deze worldcup-cyclus van de persuit.
Dubbele punten in het klassement en Korea wint dat dus. Slordig.
quote:De Nederlandse schaatsbond (KNSB) ziet vooralsnog weinig in het idee om het publiek bij wereldbekerwedstrijden vrij toegang te geven tot de staantribunes in Thialf. ,,Gratis is waardeloos en ik zou onze sport zeker niet als waardeloos willen betitelen'', liet eventmanager Dennis Schomaker van de KNSB vanavond in Heerenveen weten.
Schomaker reageerde desgevraagd op een spontane oproep van schaatskoningin Ireen Wüst, die na de eerste dag bij de NOS 'iedereen' opriep om in het weekeinde toch vooral naar Thialf te komen. ,,Volgens mij zijn de kaartjes voor de staantribunes zaterdag en zondag gratis.'' Die goedbedoelde uitspraak kon de KNSB later niet bevestigend beantwoorden.
In het akelig lege Thialf (amper 1200 toeschouwers) vond Wüst de sfeer 'troosteloos'. Ze had er duidelijk meer van verwacht. ,,Ik vond het bijzonder.''
Voor zaterdag en zondag worden ongeveer 4000 bezoekers per dag in de Friese schaatstempel verwacht.
17,50 voor staanquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe duur zijn kaartjes dan? 10-15 euro zou ik redelijk vinden.
Nils van der Poel rijdt 3 seconden sneller dan Bokko: 6:23.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
B-groep 5k is nu bezig. Bokko rijdt z'n eerste wereldbekerwedstrijd van het jaar in 6.26 (redelijk debuut), Viktor Hald Thorup rijdt net een Deens record in 6.31.
De échte kanonnen, zoals Hänggi en Bloemen, moeten nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |