abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147314770
Hoi !

Ik ben aan het twijfelen wat ik voor mijn ramen wil hangen, omdat het vervelende maten betreft. Het is een flatwoning, en de gehele muur is bedekt met 1 klein raam, daarnaast een groter raam en daarnaast een deur naar het balkon.

De gehele lengte is rond de 4 meter, maar ik vind nauwelijks gordijnstangen van langer dan 3 meter, iemand een idee waar ik deze kan vinden ( goedkoop als het kan ).

Ik kan ook roljaloezieen plaatsen, maar dan kom ik niet uit met de maten omdat het ene raam 90 cm breed is en het andere raam 220 cm breed is en de deur 80 cm breed. Ook heb je dan zo'n lelijk trekkoordje hangen op ongeveer het midden van je raam van 1 van de jaloezieen.

Iemand een idee ?
"Op een mooie avond heet de toekomst verleden tijd. Dan draait men zich om en kijkt men terug op zijn jeugd."
pi_147314825
Bij de Gamma heb je gordijnrails die je langer kan maken! Van die uitschuifbare.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_147314830
Yep, gewoon twee stuka twee meter kopen met koppelstukjes.
Laat die handjes wapperen!
pi_147315158
oowh hoe heb ik die kunnen missen haha .. die intensions bedoel je he ? ..

zijn die schroeven daarvan pieterig klein of stevig genoeg ? .. moet hem in betonnen plafond boren namelijk
"Op een mooie avond heet de toekomst verleden tijd. Dan draait men zich om en kijkt men terug op zijn jeugd."
pi_147321195
Die uitschuifbare rails, of rails met koppelstukjes zijn één grote ellende. Haal gewoon een stuk rail op lengte bij de speciaalzaak, of bestel het online. (ik geloof tot 6 meter)
  vrijdag 5 december 2014 @ 23:15:44 #6
410138 stapoetiepe
of eigenlijk stopoetiepe
pi_147323923
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:13 schreef B-Behr het volgende:
Die uitschuifbare rails, of rails met koppelstukjes zijn één grote ellende. Haal gewoon een stuk rail op lengte bij de speciaalzaak, of bestel het online. (ik geloof tot 6 meter)
Dit.
En schroeven zitten er niet bij, dus koop zelf geschikte schroeven en pluggen.
When you are dead, you do not know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
  zaterdag 6 december 2014 @ 07:59:36 #7
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_147326770
Die uitschuifbare zijn een ramp. De runners over de overgangen heem trekken gaat lastig. Als het dan toch bij de bouwmarkt vandaan moet komen, dan nog liever met koppelstukken werken.
  zaterdag 6 december 2014 @ 08:36:37 #8
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_147326945
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 07:59 schreef Barrah het volgende:
Die uitschuifbare zijn een ramp. De runners over de overgangen heem trekken gaat lastig. Als het dan toch bij de bouwmarkt vandaan moet komen, dan nog liever met koppelstukken werken.
Die koppelstukken vind ik juist dikke bagger. Hier ook zo'n situatie, maar als we de woonkamer aan gaan pakken vervang ik de rails door een exemplaar uit 1 stuk.
pi_147326997
en zo'n ijzerdraad spannen wat ze bij de ikea hebben?
dan wel dikke bouten gebruiken :+
pi_147327045
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 07:59 schreef Barrah het volgende:
Een beetje afhankelijk van het gewicht van je gordijnen, ook nog een trekstang erbij verbeterd het krachtenspel waardoor het open en dicht maken wel makkelijk gaat.
pi_147448017
Zorgen dat het koppelstuk in het midden Zit. Dan heb je nergens last van.
pi_147449067
_O_ Ikea _O_ Te koppelen, bochtjes mee te maken en op maat te zagen _O_ 1,4 meter is 8 euro ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')