Hopelijk was je niet die ene van gisterenquote:
Chocoladeletters inslaan ftw!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen alle pepernoten 50% korting
Je maakt wat mee op PaiQquote:
Nee, heb PaiQ al een tijdje niet meer aangeraaktquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk was je niet die ene van gisteren![]()
Ik ben op alles een uitzonderingquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:00 schreef Jelia het volgende:
[..]misschien ben jij ook een uitzondering.
Niks mis met die types overigens. Alleen voor mij geen partij.
Kan jij wel de afwijkende factor wezenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stam uit een lange lijn pessimisten en negatievelingen
Nog geen fokster tegen gekomen geloof ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam op PaiQ alleen maar Fokkers tegen dus toen was ik weer snel weg,.
Ik zag gisteren mensen handenvol letters inslaan bij de V&D. Toen kreeg ik wel trek.quote:
Het is ook niet mijn waardeoordeelquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef yats het volgende:
Zeg, ik ben heul niet kansloos (al doe ik weinig meer met paiq)
Inslaanquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen alle pepernoten 50% korting
Aldi is een goede bron daarvoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kak ben morgen niet thuis. Even wat mensen op pad sturen.
Die is verhuisdquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aldi is een goede bron daarvoor
30 cent per letter ofzo..
Gelukkig, want met jou zou ik wel een normaal gesprek kunnen voeren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heb PaiQ al een tijdje niet meer aangeraakt
Ik denk dat dat vies tegenvalt hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig, want met jou zou ik wel een normaal gesprek kunnen voeren.
Die oppervlakkigheid.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:57 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dergelijke types zie ik nooit op paiq. Zitten over het algemeen toch de wat nerdie kneuzige en sociaal zwakkere types op qua mannen.. Als je het mij vraagt.
Al gedaan tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig, want met jou zou ik wel een normaal gesprek kunnen voeren.
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vies tegenvalt hoor.
quote:
Ik vroeg me dat ook af...quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:10 schreef Samzz het volgende:
Yats, waarom deel jij van de zaak waar je aan werkt online?
en toen was ze op weg naar jou... Maar wat hebben jullie toen gedaan? D&D? Pokémon? Keiharde neuqseks?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens, het gesprek in de OP heb ik laatst ook gebruikt. En het werkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |