abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_147378772
Een afscheidsbericht zit wellicht nog ergens verstopt, of is verloren gegaan. Of inderdaad waren zij niet meer instaat dit te doen. Gewond aan handen, onleesbaar, nat scherm er is van alles te bedenken.
Een gedeelte van de sleutel zit m misschien ook voor 1 april. Hopelijk gaat nog meer informatie gedeeld worden. Ik sluit het voor nu. Hoop jullie reacties te lezen en iets positiefs bij te dragen. Mijn motivatie is dat ik de ouders van Kris rust in hun ziel gun door het vinden met zijn allen van meer antwoorden, die voor hen leiden tot ''het meest aannemelijke scenario", waar zij rust in kunnen vinden en een vorm van acceptatie.
pi_147378822
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 23:31 schreef doorgaan het volgende:
Ik zou heel graag willen weten wat de exacte plek van overnachting was van Sinaproc van
7 op 8 april. Ik heb hen gemaild maar nog geen antwoord gekregen, wat wellicht ook niet zal komen.
Voor mij is het lastig: ik heb gedroomd (meerdere keren) en schoot bij de voor mij meest tekenende droom om 3 uur 's nachts overeind en klaar wakker. De droom was heel helder. Ik wil hem graag delen, maar zou m graag aan de ouders eerst doorgeven. Ik heb op de site gemaild en wacht af.
Ik geloofde nooit zo in deze zaken, maar sinds mijn droom dag 1 over Ruben en Julian, die gruwelijk bewaarheid werd, weet ik dat ik mijn eigen droom kan vertrouwen. Deze schijnt zeker licht op de zaak, qua een gebeurtenis, niet alle omstandigheden. Ik hoop dat ik dat snel kan delen. Ik besef dat niet iedereen hier voor open staat en respecteer dat, daarom ben ik ook niet eerder op het forum gegaan en
deed mijn eigen zoekwerk.
Hebben jullie hier begrip voor?
Jij was toch van die waterval langs de weg met dat geparkeerde witte busje? Daar had je een tekening van geplaatst op de FB pagina van Vind Kris en Lisanne.
Sorry hoor maar wat je toen over Ruben en Julian tekende ging ook nergens over.
Vind het ook niet fris dat je het leed van die 2 jochies voor je karretje spant.

Dus nee, ik heb er geen begrip voor maar het is een open forum he?
pi_147379093
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef gynaika het volgende:

[..]

Hoe de foto met het rode haar ook wordt uitgelegd, ook ik blijf bij mijn scenario:
De vrouwen zijn in goed vertrouwen met een aantal personen de Pianista Trail gaan beklimmen. Hoe, doet even niet ter zake. Mirador bereikt, leuke foto’s aldaar genomen en met hen verder getrokken de jungle in. Leuke trip naar de eerste quebrada , alwaar foto’s genomen van Kris. Vrij kort daarop ging het fout. De begeleiders wilden wel iets maar dat was voor de meiden niet de bedoeling.

De gevolgen werden dramatisch. Heeft misschien wel een aantal dagen geduurd maar wat er allemaal heeft plaatsgevonden is niet te achterhalen. De vrouwen zijn uiteindelijk van het leven beroofd.
Zo denk ik er ook over.
Heb nog niet de juiste poppetjes op de juiste plek en zitten er absoluut genoeg onduidlijkheden over precies hoe en wat.
Maar om een lang verhaal kort te maken zijn ze met de verkeerde personen mee gegaan en zijn ze vermoord.(maar niet voor opgezet)

[ Bericht 0% gewijzigd door jackie12 op 07-12-2014 23:49:27 ]
pi_147379320
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 23:31 schreef doorgaan het volgende:
Ik zou heel graag willen weten wat de exacte plek van overnachting was van Sinaproc van
7 op 8 april. Ik heb hen gemaild maar nog geen antwoord gekregen, wat wellicht ook niet zal komen.
Voor mij is het lastig: ik heb gedroomd (meerdere keren) en schoot bij de voor mij meest tekenende droom om 3 uur 's nachts overeind en klaar wakker. De droom was heel helder. Ik wil hem graag delen, maar zou m graag aan de ouders eerst doorgeven. Ik heb op de site gemaild en wacht af.
Ik geloofde nooit zo in deze zaken, maar sinds mijn droom dag 1 over Ruben en Julian, die gruwelijk bewaarheid werd, weet ik dat ik mijn eigen droom kan vertrouwen. Deze schijnt zeker licht op de zaak, qua een gebeurtenis, niet alle omstandigheden. Ik hoop dat ik dat snel kan delen. Ik besef dat niet iedereen hier voor open staat en respecteer dat, daarom ben ik ook niet eerder op het forum gegaan en
deed mijn eigen zoekwerk.
Hebben jullie hier begrip voor?
Oh, ben jij er zo'n één. Ik ben openminded genoeg om dat soort kanten en dingen ook te belichten en te bekijken, maar snap niet waar je de arrogantie vandaan haalt om dat soort dingen persé eerst met de ouders te willen delen. En blijkbaar heb je dus al iets gepost op Facebook volgens GrijzeMassa.
pi_147379365
O, o, hier was ik dus al bang voor.
Laat ik meteen duidelijk zijn: Ik heb nooit een tekening ergens geplaatst! en ik ben nooit naar buiten gekomen, en dan ook nergens, ten aanzien van Ruben en Julian.
Alleen de politie weet dat ik in Cothen met hen en in de directe omgeving daar wilde gaan zoeken indien ze op maandag niet gevonden zouden zijn.
Alleen mijn kinderen, die daar niet op zaten te wachten, wat ook begrijpelijk is.
Wie of wat iets heeft getekend weet ik dus ook niet, maar ik was dat dus niet.
Om deze reden heb ik niet meegedaan aan het forum, omdat ik er persoonlijk niet omheen kan
dat ik dit heb gedroomd. Dus misschien is dit ook mijn laatste opmerking, ik richt mij ook graag op concrete gegevens die naar buiten komen. Maar in mijn achterhoofd speelt dit natuurlijk.
Ik hoop dit te hebben opgehelderd.
pi_147379421
Mocht het niet voldoende duidelijk zijn: de ouders ben ik hier dus ook niet mee lastig gevallen op
hun site. Ik kan mijn droom niet opdringen en respecteer het als zij hier niets mee te maken willen hebben.
pi_147379440
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 23:52 schreef doorgaan het volgende:
Laat ik meteen duidelijk zijn: Ik heb nooit een tekening ergens geplaatst! en ik ben nooit naar buiten gekomen, en dan ook nergens, ten aanzien van Ruben en Julian.
Alleen de politie weet dat ik in Cothen met hen en in de directe omgeving daar wilde gaan zoeken indien ze op maandag niet gevonden zouden zijn.
Alleen mijn kinderen, die daar niet op zaten te wachten, wat ook begrijpelijk is.
Om deze reden heb ik niet meegedaan aan het forum, omdat ik er persoonlijk niet omheen kan
dat ik dit heb gedroomd. Dus misschien is dit ook mijn laatste opmerking, ik richt mij ook graag op concrete gegevens die naar buiten komen. Maar in mijn achterhoofd speelt dit natuurlijk.
je komt hier met exact hetzelfde verhaal als toen op FB
Daar werden veel mensen heel boos op je ook omdat je denkt de ouders wat te kunnen uitleggen.
pi_147379446
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 23:52 schreef doorgaan het volgende:
Oké, hmm... excuses dan voor wat ik zei. Maar waarom kan je je droom niet eerst delen hier op dit forum, voordat je verder actie onderneemt?
pi_147379560
Geaccepteerd! De ouders lezen ook mee, vermoed ik, dan krijgen ze het alsnog opgedrongen voor mijn gevoel.
pi_147379591
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 23:55 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Oké, hmm... excuses dan voor wat ik zei. Maar waarom kan je je droom niet eerst delen hier op dit forum, voordat je verder actie onderneemt?
[& Doorgaan]
Of je nu in deze vorm van kennis gelooft of niet, het komt toch steeds op de uitleg en interpretatie aan. Dromen en visioenen lezen niet als een proces verbaal. Het kan interessant zijn als er bij voorbeeld verifieerbare elementen in zitten of een scenarioverloop dat hout snijdt. Dat gaan we natuurlijk wel tegen het licht houden - als je dat aandurft.
pi_147379610
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 23:59 schreef doorgaan het volgende:
Geaccepteerd! De ouders lezen ook mee, vermoed ik, dan krijgen ze het alsnog opgedrongen voor mijn gevoel.
Nou je hebt vast wel weer een tekening klaarliggen, ik ben benieuwd :)
pi_147379692
En ik zou dus graag verder gaan met bijvoorbeeld het gerucht...zoals de gehoorde schreeuw en val op 5 april bij Alto Chiquero ranger station, waarna vervolgens 3 mannen wegliepen de berg af.. en waar Sinaproc verbleef en mijn andere gedachten omtrent de route en waar wel/niet gezocht is.
Er is de volgende dag wel gezocht...de dag zelf om reden van te slecht weer en al te laat is niet meer gezocht.

Dit soort zaken.
pi_147379782
Ja dat durf ik wel aan.
Je zegt vast wel weer een tekening: nogmaals: ik heb van mijn leven nog nooit iemand een tekening gegeven van een droom en eerlijkgezegd: nee, deze zit in mijn hoofd, maar ik kan m zo tekenen zodra dat zinnig is. Ik ben het met je eens: inpassend in een scenario dat enigszins hout snijdt.
pi_147379783
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 00:03 schreef doorgaan het volgende:
En ik zou dus graag verder gaan met bijvoorbeeld het gerucht...zoals de gehoorde schreeuw en val op 5 april bij Alto Chiquero ranger station, waarna vervolgens 3 mannen wegliepen de berg af.. en waar Sinaproc verbleef en mijn andere gedachten omtrent de route en waar wel/niet gezocht is.
Er is de volgende dag wel gezocht...de dag zelf om reden van te slecht weer en al te laat is niet meer gezocht.

Dit soort zaken.
Dit is een bekend dwaalspoor. Liever die droom met je ogen dicht.
pi_147380006
En nogmaals: ik heb niet op FB iets ten aanzien van Julian en Ruben ten tijde van die zaak iets
gezegd. Ouders bepalen zelf toch, wie ben ik... dus wie dat is- nogmaals ik heb niet meegedaan in die massa - heb ook de moeder of iemand van de familie nooit benaderd, niemand niet, behalve een aantal tips aan de politie doorgegeven, die mij daarvoor netjes bedankt hebben een aantal maanden later.
Dat is natuurlijk toch fijn om te horen.
Nu is dat hopelijkvan tafel? Ik ga me echt niet hier verdedigen. Ben oprecht en hou niet van leugens.
Dan heb ik wel wat beters te doen.
pi_147380151
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 00:00 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

[& Doorgaan]
Of je nu in deze vorm van kennis gelooft of niet, het komt toch steeds op de uitleg en interpretatie aan. Dromen en visioenen lezen niet als een proces verbaal. Het kan interessant zijn als er bij voorbeeld verifieerbare elementen in agnoszitten of een scenarioverloop dat hout snijdt. Dat gaan we natuurlijk wel tegen het licht houden - als je dat aandurft.
Precies. Zoiets. We hebben hier ook wel eens eerder een user gehad die over de zaak heeft gedroomd, iemand op internet die een scenario heeft gmaakt op basis van horoscoop & stand van sterren/maan en vermoedens/dromen van paragnosten.
pi_147380381
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 00:11 schreef doorgaan het volgende:
En nogmaals: ik heb niet op FB iets ten aanzien van Julian en Ruben ten tijde van die zaak iets
gezegd. Ouders bepalen zelf toch, wie ben ik... dus wie dat is- nogmaals ik heb niet meegedaan in die massa - heb ook de moeder of iemand van de familie nooit benaderd, niemand niet, behalve een aantal tips aan de politie doorgegeven, die mij daarvoor netjes bedankt hebben een aantal maanden later.
Dat is natuurlijk toch fijn om te horen.
Nu is dat hopelijkvan tafel? Ik ga me echt niet hier verdedigen. Ben oprecht en hou niet van leugens.
Dan heb ik wel wat beters te doen.
Ben jij een Helderziende?
pi_147380766
foutje :z

[ Bericht 51% gewijzigd door Grijzemassa op 08-12-2014 00:47:01 ]
pi_147380934
@Doorgaan

Stond op FB van K&L, geplaatst door een FB vriend van het "medium" wat een flauwekul

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 00:36 schreef Grijzemassa het volgende:
Deze tekening van de zaak Ruben en Julian op de FB van Lisanne en Kris

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon het me herinneren omdat het exact hetzelfde verhaal is als toen, de dromen over k&l en de tekening over die 2 jongetjes

[ Bericht 3% gewijzigd door Grijzemassa op 08-12-2014 09:24:52 ]
pi_147380943
Nog even wat aantekeningen bij laatste item van Één Vandaag:

- Er wordt door officier van Justitie gesproken over gevonden lichaamsdelen van Kris. Dat klinkt heel anders dan een stukje heupbot. Er is bewust door haar gekozen om meervoud te gebruiken. Wat is er naast spijkerbroek en stukje heupbot nog meer gevonden?
- Hoe kan officier van Justitie zeggen dat zij direct, nadat bekend werd gemaakt dat Kris&Lisanne verdwenen waren, belgegevens hebben achterhaald?
Vervolgens zie je een sceenshot van inloggegevens/oproepen naar 112/911 en zie je dat nog wifi contact is gemaakt de dag voor de verdwijning.
Hoe kan het dan dat de ouders van Kris en Steffans eerder in RTL Night (volgens mij) beweerden dat er geen telefoongegevens bekend waren van voor 1 april?
pi_147381184
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 00:46 schreef MidnightB00m het volgende:

- Er wordt door officier van Justitie gesproken over gevonden lichaamsdelen van Kris. Dat klinkt heel anders dan een stukje heupbot. Er is bewust door haar gekozen om meervoud te gebruiken. Wat is er naast spijkerbroek en stukje heupbot nog meer gevonden?
- Hoe kan officier van Justitie zeggen dat zij direct, nadat bekend werd gemaakt dat Kris&Lisanne verdwenen waren, belgegevens hebben achterhaald?
Vervolgens zie je een sceenshot van inloggegevens/oproepen naar 112/911 en zie je dat nog wifi contact is gemaakt de dag voor de verdwijning.
Hoe kan het dan dat de ouders van Kris en Steffans eerder in RTL Night (volgens mij) beweerden dat er geen telefoongegevens bekend waren van voor 1 april?
Dat over die lichaamsdelen van K vind ik ook opvallend.
Over de telefoon gegevens van voor 1 april, kan het zijn dat ze die gegevens pas hebben gekregen nadat de resten en de bezittingen aan de ouders van K overhandigd zijn?

Waar kan ik dat screenshot vinden?
pi_147381233
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 00:46 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik kon het me herinneren omdat het exact hetzelfde verhaal is als toen, de dromen over k&l en de tekening over die 2 jongetjes
Ik dacht het hier ook gelezen te hebben misschien onder een andere User naam?
pi_147381282
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 01:00 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik dacht het hier ook gelezen te hebben misschien onder een andere User naam?
O dat weet ik niet, ik kende het verhaal alleen van de fb van k en l
pi_147381315
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 00:57 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dat over die lichaamsdelen van K vind ik ook opvallend.
Over de telefoon gegevens van voor 1 april, kan het zijn dat ze die gegevens pas hebben gekregen nadat de resten en de bezittingen aan de ouders van K overhandigd zijn?

Waar kan ik dat screenshot vinden?
Dat zou kunnen, klinkt plausibel. Maar dat zou die Steffans dan ook wel hebben hebben geweten toch?
  maandag 8 december 2014 @ 01:05:38 #225
430880 mig72
De Professional
pi_147381324
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 00:46 schreef MidnightB00m het volgende:

Sinds wanneer gebruikt men 112 in Colombia?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')