Mooi hequote:Op maandag 8 december 2014 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Dat datingsite-topic is echt briljant geworden.
lekkerquote:Op maandag 8 december 2014 09:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo eentje, maar dan niet van Bol.com
In mijn geval is het fijn omdat aan die kant de tv staat en je dus geen leuning hebt die het zicht blokkeertquote:Op maandag 8 december 2014 09:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap dat uiteinde nooit zo goed...
Dat heb ik ook jaquote:Op maandag 8 december 2014 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In mijn geval is het fijn omdat aan die kant de tv staat en je dus geen leuning hebt die het zicht blokkeert
Ok, maar dat lijkt me een vrij bijzondere situatie, een bank tussen je zitplaats en de TV.quote:Op maandag 8 december 2014 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In mijn geval is het fijn omdat aan die kant de tv staat en je dus geen leuning hebt die het zicht blokkeert
Nouja niet zo precies, tv staat eigenlijk voor die tussenzit.quote:Op maandag 8 december 2014 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Ok, maar dat lijkt me een vrij bijzondere situatie, een bank tussen je zitplaats en de TV.
Dat had opzich wel gemogen van mij. Maar dat zie je zelden tot niet. Ja of je moet een echte hoekbank nemen, maar vind dit mooier. Nodigt wat meer uit om erop te hangen ipv enkel te zitten. Zoietsquote:Op maandag 8 december 2014 09:23 schreef stbabylon het volgende:
maar waarom dan ook aan de zijkant geen rugleuning?
Ja, precies, dat zie je zelden, en ik vraag me af waaromquote:Op maandag 8 december 2014 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had opzich wel gemogen van mij. Maar dat zie je zelden tot niet. Ja of je moet een echte hoekbank nemen, maar vind dit mooier. Nodigt wat meer uit om erop te hangen ipv enkel te zitten. Zoiets
quote:Op maandag 8 december 2014 09:26 schreef stbabylon het volgende:
Ja, precies, dat zie je zelden, en ik vraag me af waarom
quote:Op maandag 8 december 2014 09:25 schreef Cue_ het volgende:
Nodigt wat meer uit om erop te hangen ipv enkel te zitten. Zoiets??
Ja, maar dan gebruik je het alleen om je poten op te leggen. Terwijl je zelf met je rug tegen het lange gedeelte zit. Een rugleuning op dat stuk, maakt dan geen verschil lijkt me.quote:
Klopt.quote:Op maandag 8 december 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dan gebruik je het alleen om je poten op te leggen. Terwijl je zelf met je rug tegen het lange gedeelte zit. Een rugleuning op dat stuk, maakt dan geen verschil lijkt me.
"nuttig"quote:Op maandag 8 december 2014 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.
Het beeld wat zo'n bank uitstraalt wanneer je daar een rugleuning hebt zitten is wel anders
Wel voor die prijsquote:Op maandag 8 december 2014 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet alles is/hoeft nuttig te zijn
(zeg ik)
Tis een combi. Praktisch / lekker zittend en ook nog mooiquote:Op maandag 8 december 2014 09:38 schreef stbabylon het volgende:
Ja precies, als het duur is, dan ook nuttig damnit. Tis geen schilderij
Oh, zo bedoel ik het ook niet, als jij het mooi vindt, geen probleem.quote:Op maandag 8 december 2014 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis een combi. Praktisch / lekker zittend en ook nog mooi![]()
En daar voldoet deze bank voor mij aan. Top dus
Dat had ik al even doorquote:Op maandag 8 december 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
Oh, zo bedoel ik het ook niet, als jij het mooi vindt, geen probleem.
Ik vind het niks
Daaromquote:Op maandag 8 december 2014 09:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar die bank komt te staan zal ik niet zo vaak meer langskomen denk ik.
Pleur gewoon wat kussens op de grond.quote:Op maandag 8 december 2014 09:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Conclusie: koop alleen maar stoelen.
Ik lig altijd overdwars en gebruik dat 'lounge' (quote:Op maandag 8 december 2014 09:52 schreef Cue_ het volgende:
Conclusie: Een hoekbank is per definitie niet echt efficient
Dat ken ikquote:Op maandag 8 december 2014 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig altijd overdwars en gebruik dat 'lounge' () -gedeelte voor m'n zooi.
Dan mep ik alle zooi van m'n tafel af, en ik heb sinds kort zo'n geurbrander dus dat is niet zo handigquote:Op maandag 8 december 2014 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ken ik
Op m'n huidige bank (zo'n zelfde) zit ik altijd op het middenstuk met m'n voeten op de tafel
Maar de zooi lag toch juist op je bank?quote:Op maandag 8 december 2014 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mep ik alle zooi van m'n tafel af, en ik heb sinds kort zo'n geurbrander dus dat is niet zo handig
De ene zooi si de andere zooi niet hequote:Op maandag 8 december 2014 10:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar de zooi lag toch juist op je bank?
quote:Op maandag 8 december 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De ene zooi si de andere zooi niet he
Ik heb nog wel wat open plekken om te lopen enzo.quote:Op maandag 8 december 2014 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn kamer is gewoon één grote aaneengesloten teringzooi
Er zijn wat plekken waar je je voet neer kunt zetten idd.quote:Op maandag 8 december 2014 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat open plekken om te lopen enzo.
Blijft er een andere toets hangen?quote:Op maandag 8 december 2014 10:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik was bezig in Excel.. en nu elke keer wanneer ik op " Enter " druk, dan opent mijn control planning met de plan settings voor de power options.. hoe... Zelfs als ik in fok zit of in m'n email...![]()
![]()
![]()
Niet dat ik weetquote:Op maandag 8 december 2014 11:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Blijft er een andere toets hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |