abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6570653
Ja, ja het is alweer begonnen....seizoen 2!!!

Wat een te gekke storyline hebben ze dit keer!
Wie zal dit keer de mol zijn, of waarschijnlijk wel weer meerdere

Nog meer mensen die het hebben gezien?

[Dit bericht is gewijzigd door BigBubba op 01-11-2002 14:38]

I put the 'Grrr' in Swinger baby, yeah!
pi_6570712
Oh ja, en ik weet dat er al een 24 topic is maar in het kader van spoiler-bescherming voor kijkers van het eerste seizoen een 2e topic speciaal voor seizoen 2!

Groeten,

een "24"-fan

pi_6570790
Hier wordt al over seizoen 2 gepraat.

24: Baanbrekende serie, realtime gefilmd (2nd )

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6570818
-delete-

edit: laat maar kwartje is al gevallen sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door BigBubba op 01-11-2002 14:42]

pi_6570824
Seizoen twee heet zeker "48"
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_6570921
Ik ga vanavond de eerste aflevering kijken.

Geniale serie!

We can't stop here! This is bat country!
  vrijdag 1 november 2002 @ 15:12:50 #7
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_6571406
Dus hier mogen ook spoilers van deel 1 om het verhaal van deel 2 uit te kunnen leggen? Ok. Das mooi.

Oh uh Nina is de Mol

One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_6571743
GVD NINA??!?!

Nee, ik ben pas bij seizoen 1, maar had per ongeluk die spoiler hier op fok al gelezen. Jammer maar helaas. Net aflevering 12 van seizoen 1 gekeken. OMG die was awesome. 24 is nog beter dan menig Hollywood actie blockbuster. Aflevering 1 van seizoen 2 heb ik al op VCD staan

24

pi_6572142
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 15:12 schreef DaMayan het volgende:
Oh uh Nina is de Mol
Serieus? Ik hoop dat ik dit weer heel snel vergeet.
It's easier to get forgiveness than permission.
  vrijdag 1 november 2002 @ 17:08:14 #10
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_6573558
Toen ik wat plaatjes ging zoeken voor m'n '24' club, kwam ik ook spoilers tegen, erg jammer. Maar ik geloof dat Nina idd de mol was. Dat zou je zo niet zegen.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_6586567
Net aflevering 1 van 24 seizoen 2 gezien... dit seizoen gaat nog beter worden!!! Jack is echt super badass in de eerste aflevering.

Ik verdenk iedereen nu. Word je dus echt achterdochtig van, van 24!

Best serie ever!

We can't stop here! This is bat country!
pi_6586701
heb niks van s1 gezien maar zie nu eerste ep van s2 op ftptje staan, kan ik het nu gewoon gaan volgen of moet je echt s1 gezien hebben wil je het begrijpen?
pi_6587627
Duuss...... *ooops*

Op Yorin is het nu toch gewoon season1? Met Palmer Storyline? Dan heb ik nu gelijk een DIKKE spoiler gelezen in de eerste post Maar niet verder gelezen wat hier staat

Ik hoopte info te lezen wanneer hij hier in NL zou komen enzo, maar had niet op spoilers gerekend

* Neejoh vloekt nog ff verder *

pi_6587885
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 15:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
heb niks van s1 gezien maar zie nu eerste ep van s2 op ftptje staan, kan ik het nu gewoon gaan volgen of moet je echt s1 gezien hebben wil je het begrijpen?
Ik zou eerst seizoen 1 gaan bekijken op DVD.
Kun je onder andere halen bij www.rodirect.nl

SPOILERS!!!!!!!!
>
>
>
>
>

Over s2. Het zou toch wat wezen als LA in de laatste episode genuked wordt. En met welk Arabisch land zat President Palmer te bellen?

Nog 3 dagen tot episode 2.

Nog wat plaatjes van season 2:

"I need a hacksaw"

Wie van de 2 is de mol/badguy? Nog geen idee

Ze is terug (alleen nu krijgt ze te maken met een psycho vader)

He kicks Bush's ass!

[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 02-11-2002 17:43]

pi_6605948
net de eerste aflevering gezien (wees gerust, de eerste dag dat de dvdbox uit is bestel ik m ) en ik zie nu al dat dit seizoen precies hetzelfde gaat worden als het eerste, GOED dus
Al een paar dingen die je niet verwacht, en ik kan niet wachten tot het op tv komt of dvd
pi_6622912
Cewl,

Als je jouw naam wilt geven aan een personage in het tweede seizoen van 24 of een keertje langs gaan op de set dan kun je bieden op:

http://members.ebay.com/aboutme/fox_auctions/

Je moet wel een paar duiten hebben natuurlijk

pi_6625237
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 14:40 schreef Maud_Dib het volgende:
Seizoen twee heet zeker "48"
of 'another 24 hours'
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_6638350
Ik haal nu episode 2 binnen van seizoen 2. Vers van de pers.

Nogmaals, ik ga de serie ook op de BBC in maart zien en de serie op DVD halen zoals ik bij seizoen 1 deed. Ik kan gewoon niet wachten, vandaar.

pi_6638648
is die uit?
YESSSSSSSSSSSSSSSSS
Heb ik morgen of overmorgen weer wat te kijken.
(nogmaals, ik koop m op DVD maar ik moet en zal weten hoe het verder gaat )
pi_6642631
Afleveringen van 24 verschijnen altijd 12 uur voordat ze op TV in Amerika verschijnen online. FOX zendt namelijk via de sataliet 12 uur eerder de aflevering door naar andere zenders e.d. en de groep die de afleveringen van o.a. 24 op het Net zetten hebben de beschikking over dure apparatuur waarmee je de uitzending gewoon kunt binnenhalen

EDIT:

Heb episode 2 gezien gisteren. Wie nog meer??
Die Masson is echt een asshole, stiekem weggaan.
En die psycho vader kreeg er vanlangs Go Kim!
Weer 6 dagen wachten

[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 06-11-2002 12:40]

pi_6668469
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 19:18 schreef CloudStrife het volgende:
Heb episode 2 gezien gisteren. Wie nog meer??
Die Masson is echt een asshole, stiekem weggaan.
En die psycho vader kreeg er vanlangs Go Kim!
Weer 6 dagen wachten
Ikke, heb 'm net gezien

Er gebeuren nu meer dingen in elke aflevering dan in de vorige serie. Het is nu nog spannender naar mijn mening en het maakt het wachten op de volgende aflevering ondraaglijker

pi_6671214
ja daar heb ik ook last van
(mede door de brakke rip, allemaal piepjes en schokken erdoorheen maar ik weet niet of dat aan de rip ligt of mijn computer (Ja moet ik maar niet downloaden, maar ik kan gewoon niet wachten! ))
Owja, vragen staat vrij, daar is me ICQ voor
  zaterdag 9 november 2002 @ 12:59:55 #23
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_6710482
De belangrijkste verandering/verbetering t.o.v. seizoen 1 vind ik dat er nu veel meer mooie vrouwen rondlopen.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_6716681
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 12:59 schreef DaMayan het volgende:
De belangrijkste verandering/verbetering t.o.v. seizoen 1 vind ik dat er nu veel meer mooie vrouwen rondlopen.
Ja, maar wel erg veel blondjes hoor.
In het begin moest ik even goed zien wie nu wie was
pi_6728739
Nog 2 dagen tot aflevering 3

Dit staat op FOX.COM over de aankomende 2 afleveringen:

"EPISODE 3:
JACK JOINS A DEADLY MISSION, KATE AND HER FAMILY MAY BE IN DANGER ON AN ALL-NEW '24' TUESDAY, NOV. 12, ON FOX
Jack's undercover work pays off when he joins a deadly mission. Kim risks everything to save Megan from her violent father. Kate Warner learns that she and her family may be in danger, when Reza's terrorist connections are confirmed. President Palmer's aide, Lynne Kresge, must find a way around Rayburn to issue a terrible warning in the episode "Day 2: 10:00-11:00 AM" of 24 Tuesday, Nov. 12 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. (TWF-203) (TV-14; V)

EPISODE 4:
JACK FINDS A KEY TO THE NUCLEAR THREAT, PALMER UNCOVERS DECEPTION ON HIS STAFF ON AN ALL-NEW '24' TUESDAY, NOV. 19, ON FOX

Jack turns the tables and finds a key to the nuclear threat while CTU suffers a critical setback; President Palmer uncovers deception on his team and must make hard choices about who he can trust; and Kim learns that Gary Matheson has hurt his daughter more than she realized in the episode 'Day #2: 11:00 AM-12:00 PM' of 24 Tuesday, Nov. 19 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. (TWF-204) (TV-14; V)
"

Awesome

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')