Ik rij rond half 1 - 1 uur weg uit Roffaquote:
Nice!quote:
Mijn nek wat doe je!quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Haal hem volgende week zaterdag op, maar dit is tijdens de proefrit.
[ link | afbeelding ]
Sorry en bedanktquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn nek wat doe je!
[ afbeelding ]
Dank je! Zag er inderdaad echt een stuk strakker uit dan dat ik verwacht had voor het geld dat ik eraan uitgegeven heb. Uitlaat is wellicht wat fout ja, maar verder is ie gelukkig niet gesjonnificeerdquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:36 schreef Solidberg het volgende:
Wat voor motor heb je erin zitten?
En gefeliciteerdZiet er strak uit al heb ik nog mijn twijfels bij de uitlaat
Maak daar eens even 11 uur van.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik rij rond half 1 - 1 uur weg uit Roffa
BAASquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nice!quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bruutquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ben pas rond kwart over 11 in Rotterdam bij mijn afleveradres en moet dan nog 50 min reizen naar mijn ophaaladresquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:11 schreef Amoeba het volgende:
Ah, een hoerenbak volgens de CP uit Den Bosch.
[..]
Maak daar eens even 11 uur van.
Tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:58 schreef trolley het volgende:
[..]
TegenExcelsior
Wij halen morgen drie punten op uit Groningen
Ga er wel vanuit eigenlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ja. Godverdomme. Fucking baas ben je. En dat ben je.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:58 schreef trolley het volgende:
[..]
Wij halen morgen drie punten op uit Groningen
'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keep on dreaming. Dat het Fryske kinderkoor trouwens 's nachts over straat mocht zonder begeleiding om ons beeld blauw-wit te verven.
Hebben ze toch nog lang over gedaan, om een dergelijke actie te bedenken. Dit gebeurde namelijk pas 13 jaar geleden:
Laat me raden. Volgend jaar een grenspost op de A7?#26 || Luciano da Silva
Nette bak, Rico!quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Je hoeft het niet te lezen hoor, kun je toch ook overslaan. Manmanmanquote:Op zondag 7 december 2014 14:35 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Dat gezeik over voetbal hier altijd
Ik drukte te snel op verzenden op mobielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |