Kijk eens.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elk jaar in de zak gestopt worden en afgevoerd worden naar Spanje is wel goed voor een paar jeugdtrauma's ja.

Yup, had het ook net gevonden. Zit in TeamAPK.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:04 schreef Specularium het volgende:
Kijk eens.
SHO / [ONNÖZELGATE] #10 Met aandachtorgelende knulletjes

Oh ik heb nog geen team...even kijken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup, had het ook net gevonden. Zit in TeamAPK.

Die ex-toyboy van Onno heeft sinds gisteren een account op FOK! en reageert daar nu op de users die al tijdenlang daar over hem op z'n FOK!'s gesproken hebben.quote:

Reden genoeg om nu een tvp te doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ex-toyboy van Onno heeft sinds gisteren een account op FOK! en reageert daar nu op de users die al tijdenlang over hem op z'n FOK!'s gesproken hebben.

Ik zie het...gate met potentie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ex-toyboy van Onno heeft sinds gisteren een account op FOK! en reageert daar nu op de users die al tijdenlang daar over hem op z'n FOK!'s gesproken hebben.

Je mag mijn posting daar quoten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:15 schreef Specularium het volgende:
Reden genoeg om nu een tvp te doen.

Mani wil ook een keer rammelend klaarkomen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je mag mijn posting daar quoten.
Die van Mani zou ik niet quoten. Just saying.

#teamstaticquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je mag mijn posting daar quoten.
Die van Mani zou ik niet quoten. Just saying.

Ik had die Sinterklaas YT van Jiskefet niet moeten posten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:29 schreef Specularium het volgende:
Mani wil ook een keer rammelend klaarkomen.

Mani gaat wel onder het randje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had die Sinterklaas YT van Jiskefet niet moeten posten.
Toen ging het helemaal mis met die banketstaaf die mani dacht te zien.

je verwacht het nietquote:
 .
.

Ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk verwacht je het wel.

Hopelijk maakt Onno ook nog een account aan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:48 schreef Uccie het volgende:
Ja eigenlijk wel.
Zit bij een paar de tampon overdwars denk ik.

Mani_89.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Onno ook nog een account aan.

Ik zal hem even een tweet sturen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Onno ook nog een account aan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |