Ik weet niet wat jouw definitie van leuk is, maar als jij zegt tegen je familie dat je een leuk dagje uit hebt georganiseerd dan zou ik toch huiveren.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:32 schreef DeAndre het volgende:
Mapima maakt gewoon leuke topics hoor.
Is toch fatoe dat ze d'r reet ineens gaat posten, moest wel lachen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw definitie van leuk is, maar als jij zegt tegen je familie dat je een leuk dagje uit hebt georganiseerd dan zou ik toch huiveren.
De enige echte waarheidquote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Waarheid_%28krant%29
1+1=2 is een algemeen beschouwde waarheid waar als iemand 3 zegt iedereen hem uitlacht. Maar iemand heeft besloten dat na de 1 de 2 komt, als iemand het logischer het gevonden 1 3 2 4 5 6 7 8 9 10 11 13 12 14 te gebruiken.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:35 schreef eend112 het volgende:
Het punt is dat de waarheid niet bestaat. Geef eens een voorbeeld waarbij 99% ongelijk heeft en de 1% gelijk. Of is het gelijk alleen voor jou?
niet alleen 's nachtsquote:Op donderdag 4 december 2014 22:38 schreef DeAndre het volgende:
Fok is wel piesie dood in de nacht.
Zou niet eens een nachtbagger durven te openen.
's Nachts moet je ook slapen. Nachtbrakers zijn allemaal van die vieze werkeloze e.d.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:38 schreef DeAndre het volgende:
Fok is wel piesie dood in de nacht.
Zou niet eens een nachtbagger durven te openen.
Je hebt de bh pics gemist dan best maar meer buik dan tiet.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:35 schreef DeAndre het volgende:
[..]
Is toch fatoe dat ze d'r reet ineens gaat posten, moest wel lachen.
Overigens had ze ook rond oud en nieuw een pareltje over d'r ma.
Glimlachje = Leuk op fok.
hihahoquote:Op donderdag 4 december 2014 22:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Overdag durf ik dat ook niet inderdaad.
Ik werk, ga naar school, sport, en fok bijna alleen rond de nacht.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
's Nachts moet je ook slapen. Nachtbrakers zijn allemaal van die vieze werkeloze e.d.
en dan toch nog om de haverklap een ban krijgenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:40 schreef DeAndre het volgende:
[..]
Ik werk, ga naar school, sport, en fok bijna alleen rond de nacht.
Oja, cup C zei zequote:Op donderdag 4 december 2014 22:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je hebt de bh pics gemist dan best maar meer buik dan tiet.
Misschien doucht hij gewoon dagelijks, dus is hij een schone pedofiel.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is Demon een vieze pedofiel? Bewijs gaarne.
Zeg je baan maar op, Deadprez zit te pleiten voor een basisinkomen voor iedereen en ooit gaat het komen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:40 schreef DeAndre het volgende:
[..]
Word al moe als ik het lees.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:40 schreef DeAndre het volgende:
[..]
zal wel moeten als de helft van de banen verdwijnt door automatiseringquote:Op donderdag 4 december 2014 22:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zeg je baan maar op, Deadprez zit te pleiten voor een basisinkomen voor iedereen en ooit gaat het komen.
Werk je?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Word al moe als ik het lees.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dan toch nog om de haverklap een ban krijgen
Geen idee hoe dat zit, maar vieze switchers die lui die SP zouden stemmen en toen allemaal massaal pvda gingen...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal wel moeten als de helft van de banen verdwijnt door automatisering
Slaven van de machines.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal wel moeten als de helft van de banen verdwijnt door automatisering
alsof roemer iets voor elkaar krijgt met zijn blije bakkesquote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit, maar vieze switchers die lui die SP zouden stemmen en toen allemaal massaal pvda gingen...
Wie ben jij om te bepalen dat een ander nog moet gaan na denken? Wellicht is hun visie wel een logisch gevolg van de volgende stap die jij nog moet maken.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik moest even snel Neubourg halen voor de super dicht ging.
Het punt dat ik wilde maken in dit topic komt uit een 1-op-1 discussie die ik vanmiddag had die mij weer erg terug deed denken aan de tijd toen ik een jaar of 15 was en toen ik met "Het Kapitaal" van Karl Marx op zak liep en ik wel eens een groot denker wilde quoten ik vele malen ben bedreigd, beledigd en aangevallen, simpelweg omdat ik een mening had die erg ver van die van de meesten af lag. Simpelweg, omdat ik geloofde dat de waarheid anders lag dan de rest dacht gunde men mij ineens niet meer het licht in de ogen. Terwijl het enige wat ik van hen verlangde was dat ook zij na zouden gaan denken.
Had laatst geprobeerd bij de Telegraaf maar die verbouwen geen aardappels blijkt.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef DeAndre het volgende:
Voeder, ga solliciteren bij een krant.
Ja maar het gaat al mis als je met een boek op zakt loopt en de woorden van andere gebruikt. Je moet dat boek lezen en voor jezelf te raden gaan waar jij in gelooft en wat jij denkt, en dan niet als een jehova dat boek gaan oplezen en citaten gebruiken. Zeker niet als je 15 bent want dan denk je alles beter te worden en de oudere hebben dan zoiets van die komt pas uit de luiers. Overigens bewaar je dat soort filosofie voor als je dronken ergens in gezelschap zit.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik moest even snel Neubourg halen voor de super dicht ging.
Het punt dat ik wilde maken in dit topic komt uit een 1-op-1 discussie die ik vanmiddag had die mij weer erg terug deed denken aan de tijd toen ik een jaar of 15 was en toen ik met "Het Kapitaal" van Karl Marx op zak liep en ik wel eens een groot denker wilde quoten ik vele malen ben bedreigd, beledigd en aangevallen, simpelweg omdat ik een mening had die erg ver van die van de meesten af lag. Simpelweg, omdat ik geloofde dat de waarheid anders lag dan de rest dacht gunde men mij ineens niet meer het licht in de ogen. Terwijl het enige wat ik van hen verlangde was dat ook zij na zouden gaan denken.
Nouja hij zal wel moeten, met d66 en vvd aan de macht heb je slecht kaas eten.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
alsof roemer iets voor elkaar krijgt met zijn blije bakkes
Wie zijn zij om te bepalen dat ik geen eigen visie mag hebben?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat een ander nog moet gaan na denken? Wellicht is hun visie wel een logisch gevolg van de volgende stap die jij nog moet maken.
daarom revolutiequote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nouja hij zal wel moeten, met d66 en vvd aan de macht heb je slecht kaas eten.
Je kunt je er nog altijd op abonneren, komt 12 keer per jaar uit en heet nu Manifest van de NCPN (Communistische Partij van Nederland en Fryslan). Gewoon het bonnetje in de krant invullen en opsturen en je krijgt 12 keer per jaar Manifest thuisgestuurd.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Waarheid_%28krant%29
Is dat daadwerkelijk de realiteit of is dat slechts jouw projectie?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wie zijn zij om te bepalen dat ik geen eigen visie mag hebben?
Jammer dat ik ruzie kreeg binnen de partij.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je kunt je er nog altijd op abonneren, komt 12 keer per jaar uit en heet nu Manifest van de NCPN (Communistische Partij van Nederland en Fryslan). Gewoon het bonnetje in de krant invullen en opsturen en je krijgt 12 keer per jaar Manifest thuisgestuurd.
Lees de waarheid in het Manifest.![]()
http://ncpn.nl/partij/inlicht.htm
Ontvang die krant niet dus kan het bonnetje niet invullen en opsturen. Kan jij mij niet zo'n bonnetje sturen?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je kunt je er nog altijd op abonneren, komt 12 keer per jaar uit en heet nu Manifest van de NCPN (Communistische Partij van Nederland en Fryslan). Gewoon het bonnetje in de krant invullen en opsturen en je krijgt 12 keer per jaar Manifest thuisgestuurd.
Lees de waarheid in het Manifest.![]()
http://ncpn.nl/partij/inlicht.htm
Je mag hem hebben maar hoeft niet te verwachten dat andere die van hen moeten aanpassen door te willen/eisen dat ze gaan denken. Als ik wil leven als een domme alcoholist die schultenbrau koopt en zichzelf naar de klote zuipt is dat mijn recht.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wie zijn zij om te bepalen dat ik geen eigen visie mag hebben?
Zie dat niet zo gebeuren nee..quote:
d66 in een coalitie met linkse partijen eventueel, maar vvd en d66 lijkt me geen goed plan.quote:
Je nam lijsttrekker te letterlijk?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Jammer dat ik ruzie kreeg binnen de partij.
Dan gaat de kloof arm en rijk wel heel groot worden want de middenklassen wordt keihard uitgewoond.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
d66 in een coalitie met linkse partijen eventueel, maar vvd en d66 lijkt me geen goed plan.
Bij een schizofreen weet je het nooit.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dat daadwerkelijk de realiteit of is dat slechts jouw projectie?
hehehquote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef DeAndre het volgende:
[..]
Je nam lijsttrekker te letterlijk?
D66 is Pechtold en daar kickt iedereen op. Verder hebben ze nog nooit ook maar iets voor elkaar gekregen of iets significants betekend in de politiek. Verbaas me altijd een beetje over hun populariteit.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
d66 in een coalitie met linkse partijen eventueel, maar vvd en d66 lijkt me geen goed plan.
Nee, zeker niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef DeAndre het volgende:
[..]
Je nam lijsttrekker te letterlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |