Dat snap ik ook wel. Zelf ben ik in min 20'ies maar wanneer ik 40 ben ga ik echt niet met een meisje van 16 rondlopen. 1. het zou mijn dochter kunnen zijn 2. wat gaan de ouders van dat meisje wel denken?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
aar makkelijk een paar jaar ouder of jonger inschatten. Zeker rond de 16-18 jaar is 't verraderlijk. Ik heb 14-jarigen gezien die er uitzagen als 17/18 en 18-jarige die eruit zagen als 14-jarigen.
Maar goed, zoals hier ook al gezegd is, heb je uiterlijk en innerlijk. En laten we wel wezen, als je 30 plus bent en je knapt niet af op de belevingswereld van een 16-jarige ben je niet goe
Maar het is niet verboden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:20 schreef Atak het volgende:
maar wanneer ik 40 ben ga ik echt niet met een meisje van 16 rondlopen.
Krajicek was ook zo blij met zijn vader in die jaren inderdaad..quote:Op donderdag 4 december 2014 21:16 schreef Elan het volgende:
Zo werkt topsport nu eenmaal, de vader van richard krajicek was ook niet van de zachte hand. Later won hij Wimbledon.
Soms moet je concessies doen om de beste te worden, helaas zijn wij die mentaliteit in Nederland al even kwijt.
1. Maar ze is 't niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:20 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Zelf ben ik in min 20'ies maar wanneer ik 40 ben ga ik echt niet met een meisje van 16 rondlopen. 1. het zou mijn dochter kunnen zijn 2. wat gaan de ouders van dat meisje wel denken?
Maar nog steeds creepy.quote:
Ik denk dat de meeste 16 jarige meisjes ook geen 40 jarige geilbeer willen hebben. Die zijn meer geïnteresseerd in 18 jarige jongemannen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
1. Maar ze is 't niet.
2. Dat is geen echte reden. Wat als je vriendin donker is? Wat denken haar ouders van een kaaskop? Dat zou niet uit moeten maken.
Ik zou 't ook niet doen maar een dame van 16 die eruitziet als 18 kun je nog wel aantrekkelijk vinden. Zeker op 't moment dat je de leeftijd niet weet, want dan kun je alleen maar schatten naar aanleiding van de foto zelf. Dat je in 't echt niet met een 16-jarige gaat, soit, zou ik zelf als 25+ ook niet doen. Alleen heeft dat meer te maken met belevingswereld dan met uiterlijk per se. Heb je wel eens gezien hoe die 16-jarigen praten? Daar word je gelijk slap van.
Tenzij wel 40 maar ook eenzelfde aantal miljoenen op de bank.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Maar nog steeds creepy.
[..]
Ik denk dat de meeste 16 jarige meisjes ook geen 40 jarige geilbeer willen hebben. Die zijn meer geïnteresseerd in 18 jarige jongemannen.
Aparte keuze.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:50 schreef DeJori het volgende:
Met haar zou ik wel een beschuitje willen eten.
Maar ja, hoe organiseer je een gangbang met 18 jongens die allemaal op dezelfde dag jarig zijn?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:28 schreef Atak het volgende:
Die zijn meer geïnteresseerd in 18 jarige jongemannen.
Wetboek van Strafrecht open slaan. Ik ken het artikelnummer niet uit mijn hoofd en heb geen wetboeken meegenomen naar het resort, maar ik kan het je garanderen. 12-16 was klachtdelict, nu niet meer en 16 of ouder is al sinds jaar en dag toegestaan.quote:
Voor zulke jonge meisjes hoef je geen miljoenen op de bank te hebben hoor. Gewoon wat snoep is genoeg.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tenzij wel 40 maar ook eenzelfde aantal miljoenen op de bank.
Ok, koop wat snoep en ga langs bij een middelbare school, misschien heb je kans.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wetboek van Strafrecht open slaan. Ik ken het artikelnummer niet uit mijn hoofd en heb geen wetboeken meegenomen naar het resort, maar ik kan het je garanderen. 12-16 was klachtdelict, nu niet meer en 16 of ouder is al sinds jaar en dag toegestaan.
En er is volgens mij ook een wiki met age of consent in Europa. Altijd handig als je in deze leeftijdscat wil winkelen.
Bij sommige gasten kun je aan het gezicht inderdaad al zien dat ze in hun vrije tijd graag vrouwen slaan, meneer Surdeanu is daar een schoolvoorbeeld van.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:15 schreef Terecht het volgende:
Je kan aan die kop van die vader al zien dat het een onaangenaam figuur is.
Ben je nou zo dom, of zo eigenwijs?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:44 schreef Atak het volgende:
Ok, koop wat snoep en ga langs bij een middelbare school, misschien heb je kans.
Zo dom dus kennelijk. Weten we dat ook weer.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:18 schreef Atak het volgende:
Je moet toch betere pick-up lines verzinnen als je een 16 jarige griet aan de haak wil slaan.
Het is eerder andersom.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Bij sommige gasten kun je aan het gezicht inderdaad al zien dat ze in hun vrije tijd graag vrouwen slaan, meneer Surdeanu is daar een schoolvoorbeeld van.
Met die mentaliteit scoor je natuurlijk nooit ouwe knar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zo dom dus kennelijk. Weten we dat ook weer.
Je gedraagt je als een bijzonder onvolwassen kleuter. Veel plezier daarmee.quote:[b]Op zaterdag 6 december 2014 02:10 schreef Atak het volgende:[quote]
Met die mentaliteit scoor je natuurlijk nooit ouwe knar.
Je gedraagt je als een bijzonder onvolwassen kleuter. Veel plezier daarmee.quote:Op zaterdag 6 december 2014 02:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met die mentaliteit scoor je natuurlijk nooit ouwe knar.
Dat vind ik niet zo relevant eerlijk gezegd.quote:
Generaliseren is niet zo netjes, maar types zoals hij komen niet verder dan wat nationalistisch denken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 02:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo relevant eerlijk gezegd.
Wat heeft nationalisme hiermee te maken? Volg jij het gesprek wel? P.S ik ben geen Turk van origine.quote:Op zaterdag 6 december 2014 02:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Generaliseren is niet zo netjes, maar types zoals hij komen niet verder dan wat nationalistisch denken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |