Als je 100 nichten bij elkaar zet gaan ze ongetwijfeld elkaars gedrag kopiëren en versterken.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar ik ben wel tegen flamboyante flikkers die met een string aan rondvaren in de amsterdamse grachten en hun regenbogen in je gezicht tikken tot alle kleuren samensmelten tot een wit drabje.
Jouw droomscenario zal nooit gebeuren.quote:Op maandag 8 december 2014 14:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jonge als jij met een erecte penis voor me stond zou ik er mischien wel even aan zuigen of zo maar ik zou geen homo shit doen ofzo.
Gelukkig maar want ik val gewoon op vrouwen, en of die een penis hebben maakt me verder niet zoveel uit maar ik hoef iig geen behaarde man met baard oid.quote:Op maandag 8 december 2014 14:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jouw droomscenario zal nooit gebeuren.
gayquote:Op maandag 8 december 2014 14:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gelukkig maar want ik val gewoon op vrouwen, en of die een penis hebben maakt me verder niet zoveel uit maar ik hoef iig geen behaarde man met baard oid.
Kan ik het helpen dat vagina's slijmerige bloedgrachten zijn..quote:
man man man man manquote:Op maandag 8 december 2014 14:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat vagina's slijmerige bloedgrachten zijn..
(een soort middeleeuwse riolen)
Jij lijkt me overigens wel te doen tenminste als je baard niet echt rood is, ik val niet op roodharige mannen, wel vrouwen overigens. Die hebben vaak een wat rozere vagina, ziet er beter uit.quote:Op maandag 8 december 2014 14:18 schreef hairybeardyman het volgende:
gmlagmlagmlagmlagmlagmlaisnietmijnheaumeauxvriend!
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |