abonnement Unibet Coolblue
pi_147328291
quote:
De U2-fans uit de jaren 80 zijn nu midden veertigers of vijftigers, met veelal wat meer financiële speelruimte en met inmiddels wat minder behoefte om 'voor 'e beleving' nog als haringen in een ton op het veld te staan.
Je slaat de spijker op de kop!
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_147328403
Ik ben zo'n fan uit de jaren 80 en heb aardig wat financiële speelruimte maar ik ga echt geen ¤100,- of meer neertellen om op een stoeltje te zitten. Net als dat ik op Schiphol geen ¤4,- voor een flesje water betaal. De verhoudingen liggen gewoon te scheef.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_147328539
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 09:28 schreef Gert het volgende:

Maar het is wel een béétje waar natuurlijk. De U2-fans uit de jaren 80 zijn nu midden veertigers of vijftigers, met veelal wat meer financiële speelruimte en met inmiddels wat minder behoefte om 'voor 'e beleving' nog als haringen in een ton op het veld te staan.
Ik ben zelf inmiddels veertiger, maar laat mij maar lekker staan. Nou ben ik ook wel wat fitter dan de gemiddelde veertiger, maar dat is een andere discussie.

Zelf vind ik de prijzen over de top. Ik ben best bereid om veel geld af te tikken als er meerwaarde tegenover staat. Zou je voor bv 150 euro het voorste vak in mogen zou ik dat nog het geld waard vinden. Maar viervoudig, terwijl je in ziggodome het gewoon overal prima ziet en hoort? Dat gaat echt nergens over!

U2 kan ook wel eens overschatten wat mensen met financiële speelruimte willen doen... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_147328639
Voor U2 maak je gewoon financiële speelruimte! Easy as that!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_147328690
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 11:17 schreef CoExist het volgende:
Voor U2 maak je gewoon financiële speelruimte! Easy as that!
Nee, ik regel dat ik voor een normaal bedrag kaarten kan kopen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 11:25:49 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_147328767
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 11:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ben zelf inmiddels veertiger, maar laat mij maar lekker staan. Nou ben ik ook wel wat fitter dan de gemiddelde veertiger, maar dat is een andere discussie.

Zelf vind ik de prijzen over de top. Ik ben best bereid om veel geld af te tikken als er meerwaarde tegenover staat. Zou je voor bv 150 euro het voorste vak in mogen zou ik dat nog het geld waard vinden. Maar viervoudig, terwijl je in ziggodome het gewoon overal prima ziet en hoort? Dat gaat echt nergens over!

U2 kan ook wel eens overschatten wat mensen met financiële speelruimte willen doen... ;)
We'll see. Ik denk dat ze het gewoon kunnen vragen en dat het in een mum van tijd uitverkocht zal zijn.
Of dat betekent dat ze het ook zouden moéten vragen, ook dát is een andere discussie.

Overigens heeft het bij mij (ook veertiger) niet met fitheid te maken dat mijn voorkeur verschoven is van staan naar zitten. Vind het nog steeds te gek om in kleine zalen naar bandjes te kijken en doe dat vaak. Maar in de grote zalen/stadions vind ik staan niets (meer) toevoegen, eerder nadelig.

Ik bedoel, kijk dan, dit is de Ziggodome De helft van de mensen die hier staan heeft toch gewoon best een kut plek?
En als je vooraan wil staan... we weten allemaal wat je daarvoor moet doen en laten. Laat ik inderdaad graag aan de jonkies en diehards over. Ik kies dan liever voor een zitplaats met ongehinderd goed zicht op het podium, en makkelijk een biertje kunnen scoren of die weer uitplassen. ;)
En juist dié vakken zijn dus bij U2 echt héééél erg duur. }:|
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_147329062
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 11:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ben zelf inmiddels veertiger, maar laat mij maar lekker staan. Nou ben ik ook wel wat fitter dan de gemiddelde veertiger, maar dat is een andere discussie.

Zelf vind ik de prijzen over de top. Ik ben best bereid om veel geld af te tikken als er meerwaarde tegenover staat. Zou je voor bv 150 euro het voorste vak in mogen zou ik dat nog het geld waard vinden. Maar viervoudig, terwijl je in ziggodome het gewoon overal prima ziet en hoort? Dat gaat echt nergens over!

U2 kan ook wel eens overschatten wat mensen met financiële speelruimte willen doen... ;)
Iedereen praat over leeftijd maar mensen die gewoon niet kunnen staan dan? Er zijn zat jonge mensen die dat om medische redenen gewoon niet kunnen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 11:01 schreef Felixa het volgende:
Ik ben zo'n fan uit de jaren 80 en heb aardig wat financiële speelruimte maar ik ga echt geen ¤100,- of meer neertellen om op een stoeltje te zitten. Net als dat ik op Schiphol geen ¤4,- voor een flesje water betaal. De verhoudingen liggen gewoon te scheef.
Dit, het heeft gewoon niets met financiële ruimte te maken.
pi_147330031
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 11:25 schreef Gert het volgende:

Overigens heeft het bij mij (ook veertiger) niet met fitheid te maken dat mijn voorkeur verschoven is van staan naar zitten. Vind het nog steeds te gek om in kleine zalen naar bandjes te kijken en doe dat vaak. Maar in de grote zalen/stadions vind ik staan niets (meer) toevoegen, eerder nadelig.

Ik snap het wel hoor, die voorkeur. Maar ik sta in de praktijk al vrij snel zo goed als vooraan. Tijdens een concert ga ik niet pissen en ik kan ook best twee uur zonder drankje.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_147330054
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 11:44 schreef Miracle_Drug het volgende:

Iedereen praat over leeftijd maar mensen die gewoon niet kunnen staan dan? Er zijn zat jonge mensen die dat om medische redenen gewoon niet kunnen.

Daar is toch een speciaal vak voor?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_147330288
Ik vind overigens dat het niet alleen U2 is waar tickets belachelijke proporties beginnen aan te nemen.
Ook RW weeral een stuk duurder.
pi_147330435
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:47 schreef mrPanerai het volgende:
Ik vind overigens dat het niet alleen U2 is waar tickets belachelijke proporties beginnen aan te nemen.
Ook RW weeral een stuk duurder.
Dat vind ik persoonlijk dan weer niet zo'n probleem. Al zie je elke dag alleen maar de headliner, dan "kost" het je zo'n EUR 55,- per band. Voor een los concert van zo'n headliner betaal je dat al, als het niet meer is.

Heb net uit jeugdsentiment mijn concertkaartje van U2 uit 1987 even opgezocht, 41 gulden! :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_147331352
Het is me gelukkig toch gelukt!

2 veldkaarten voor Zigoodome 8 september, en 2 zitplaatsen voor Sportpaleis 14 oktober (mijn vader wil niet staan).

Ik heb ook bewust voor de 1e en 2e avond gekozen, voor het geval ze toch echt van plan zijn 'verschillende' shows te geven.

En degene die zeggen dat U2 duur is gaan blijkbaar nooit naar concerten van grote namen. Eagles, Neil Diamond, Jerry Lee Lewis, Paul McCartney... ze vragen allemaal de hoofdprijs. Wat dat betreft is U2 nog één van de weinige die ook goedkope kaarten aanbiedt (35 euro).

(als we het over de duvel hebben... Band on the Run op dit moment op Veronica :) )
pi_147331843
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:54 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk dan weer niet zo'n probleem. Al zie je elke dag alleen maar de headliner, dan "kost" het je zo'n EUR 55,- per band. Voor een los concert van zo'n headliner betaal je dat al, als het niet meer is.

Heb net uit jeugdsentiment mijn concertkaartje van U2 uit 1987 even opgezocht, 41 gulden! :D
Mja ik vind het allemaal toch aardig oplopen, Tickets, servicekosten en dan nog de hoofdprijzen qua drank,.
Voor degene die naar het sportpaleis gaan, geen vestiaires meer maar lockers à 5 euro/stuk.

Mijn eerste concert was Michael Jackson op werchter in 1988 aan 800fr (20¤) een ook dat noemden we toen stevig aan de prijs.
pi_147332615
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Daar is toch een speciaal vak voor?
Voor gehandicapten ja. Maar een vriend van mij heeft kanker. Kan dus niet staan. Mijn overleden vriend had een hartafwijking, kon ook niet staan.
pi_147334628
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:56 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Mja ik vind het allemaal toch aardig oplopen, Tickets, servicekosten en dan nog de hoofdprijzen qua drank,.
Voor degene die naar het sportpaleis gaan, geen vestiaires meer maar lockers à 5 euro/stuk.

Mijn eerste concert was Michael Jackson op werchter in 1988 aan 800fr (20¤) een ook dat noemden we toen stevig aan de prijs.
Welkom in 2014.
pi_147334716
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:29 schreef Miracle_Drug het volgende:

Voor gehandicapten ja. Maar een vriend van mij heeft kanker. Kan dus niet staan. Mijn overleden vriend had een hartafwijking, kon ook niet staan.
Ik denk dat een aanvraag voor dat vak onder die omstandigheden niet kansloos is, maar ik weet dat uiteraard niet zeker. Zou het dan iig proberen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_147335413
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:12 schreef Alloch87 het volgende:

[..]

Welkom in 2014.
Najah het is al een tijdje aan de gang maar hey begin me wel steeds meer te irriteren en zorgt er gewoon voor dat ik dingen aan me laat voorbijgaan ondanks dat ik het eigenlijk best kan betalen.
3¤ voor een biertje, 5¤ voor je jas, 5¤ voor een plasbandje, 6¤ voor een broodje-weet-ik-wat.
Ze mogen best goed verdienen maar het is zo van "ze betalen het toch wel"
pi_147335490
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:56 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Mja ik vind het allemaal toch aardig oplopen, Tickets, servicekosten en dan nog de hoofdprijzen qua drank,.
Voor degene die naar het sportpaleis gaan, geen vestiaires meer maar lockers à 5 euro/stuk.

Mijn eerste concert was Michael Jackson op werchter in 1988 aan 800fr (20¤) een ook dat noemden we toen stevig aan de prijs.
Gevolg van de piraterij, waar vroeger het tournee een promotiemiddel voor het album was, is het album nu de promotie voor de tour.

Ik ga het maandag proberen, maar vrees het ergste.
  zaterdag 6 december 2014 @ 18:05:29 #94
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_147336775
Mwah. 2 concerten. Goeie hoop dat twee kaarten wel zal lukken?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_147363192
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:05 schreef matthijst het volgende:
Mwah. 2 concerten. Goeie hoop dat twee kaarten wel zal lukken?
De kans dat je geen kaarten hebt is vele malen groter dan wel kaarten. Zorg dat je er vanaf de eerste minuut meteen probeert, want het zal na een paar minuten uitverkocht zijn.
pi_147363784
Een familielid vroeg mij of ik morgenvroeg ook 4 sta-tickets kon regelen, liefst voor de dinsdag.
Maar als ik dit topic zo lees gaat dat haast onmogelijk worden, fijn ;( ...

Anywho; heb nog nooit dergelijke tickets gekocht maar als ik het goed begrijp moet ik hier dus maar alvast een account aanmaken* en morgenvroeg maar heel erg hopen dat ik er 4 kan kopen?
Zijn die tickets overigens naam gebonden; want dan moet ik familielid nog vragen om de namen.
Verder nog iets wat ik moet weten als ticketkoper-noob?

* Neem aan dat je sowieso eerst moet inloggen voordat je überhaupt iets kunt bestellen en morgenvroeg dat doen is dus niet slim.
pi_147365665
Over de stadion tour: Bono heeft reeds in Rolling Stone bevestigd dat deze tour in 2016 outdoors gaat. Dus er is nog genoeg kans op een U2 show de komende jaren.

Over tickets: Volgens LiveNation is 25% van de tickets voor de presale apart gezet, dus er is nog wel wat maar niet veel over.

Over shows: 90% zeker komen er 4 Amsterdam shows, deze zullen morgenochtend ook aangekondigd worden.

Alle info via @U2start overigens.

Succes allen morgen!
pi_147368638
Oh ... en ga niet je pagina refreshen!
pi_147368800
En niet in ALT + F4 grappen trappen!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_147369838
Ik moet ineens weer denken aan die nacht die ik met een groep vrienden voor het postkantoor heb doorgebracht om tickets voor U2 te kopen.

Dat waren pas andere tijden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')