Hehe inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2014 10:32 schreef Mandéra het volgende:
Liever een site in Belgie die eerst 10x vasthangt maar het dan doet ipv zo'n skere wachtrij bij Ticketmaster NL.
de stadion tour komt nog... dit is alleen voor de ekte ektequote:Op maandag 8 december 2014 10:33 schreef FireFoz het volgende:
pfff met z'n vieren geprobeerd vanaf verschillende locaties; ruim op tijd al in de wachtrij gestaan maar om 10:00 zat het vast. Nu geen kaartjes meer. Super systeem hoor
Wie verzint er dan ook ziggodome....17000 kaartjes. Vorige keer 3x de arena uitverkocht.
Diemen-Zuid. Naast het stadion van... Ach, hoe heet dat clubje uit Diemen-Zuid ook alweer...quote:Op maandag 8 december 2014 10:33 schreef Nielsch het volgende:
Ziggo Dome ligt toch in het noordwesten van Utrecht?
FC Utrecht Diemenquote:Op maandag 8 december 2014 10:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Diemen-Zuid. Naast het stadion van... Ach, hoe heet dat clubje uit Diemen-Zuid ook alweer...
Oke, dus die van 104.50 zijn ook op? Want dan ga ik wegquote:Op maandag 8 december 2014 10:36 schreef Buster91 het volgende:
Op tijd in de wachtrij heeft dus wel degelijk zin. Stond vanaf half 10 in de wachtrij en kwam er door precies toen m'n balkje vol was. Helaas was dat niet meer op tijd...
Nou niet dus, want ik sta er al vanaf 9;15 in en ben er nu nog niet door.quote:Op maandag 8 december 2014 10:36 schreef Buster91 het volgende:
Op tijd in de wachtrij heeft dus wel degelijk zin. Stond vanaf half 10 in de wachtrij en kwam er door precies toen m'n balkje vol was. Helaas was dat niet meer op tijd...
Idd. Zoo in de Ahoy staat mij nog altijd bij als een van de meest bijzondere concerten ooit.quote:Op maandag 8 december 2014 10:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
de stadion tour komt nog... dit is alleen voor de ekte ekte
Ik vanaf 9.15 en ben er nog steeds niet door.quote:Op maandag 8 december 2014 10:36 schreef Buster91 het volgende:
Bedankt, Hans.quote:Op maandag 8 december 2014 10:38 schreef Nielsch het volgende:
jongens ik ben uit de wachtrij gegaan omdat ik via een maat kaarten heb... wellicht is een van jullie er nu wat eerder door
Bij mij staat ie ook al een hele tijd niets te doen, op alle browserwindows..quote:Op maandag 8 december 2014 10:38 schreef Travel. het volgende:
Lol, druk ik refresh omdat die niks meer doet.
ja hallo ik moet ook nog de kerst door komen hoorquote:Op maandag 8 december 2014 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
Die platinum tickets kom je zo doorheen, collega van me had die in ieder geval zo gescoord terwijl je voor alle anderen in 30-60 min wachtrij komt. Ben je wel 575 of meer kwijt voor 2 tickets, maar soit
twitter:mojoconcerts twitterde op maandag 08-12-2014 om 10:44:45Allebei de shows van U2 zijn uitverkocht! Door de enorme belangstelling was er veel meer vraag dan aanbod, en dus een lange wachtrij. reageer retweet
Tja, ik denk niet dat m'n familielid iets van ¤1100+ over heeft voor een paar uurtjes concert.quote:Op maandag 8 december 2014 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
Die platinum tickets kom je zo doorheen, collega van me had die in ieder geval zo gescoord terwijl je voor alle anderen in 30-60 min wachtrij komt. Ben je wel 575 of meer kwijt voor 2 tickets, maar soit
Inderdaad, dit wordt gewoon de eerste tour sinds 20 jaar die ik ga missen...quote:Op maandag 8 december 2014 10:48 schreef FireFoz het volgende:
lol 575 euro voor 2 kaartjes...dat ga ik echt niet betalen hoor dan maar niet, hoe groot fan ik ook ben
Als je naar een willekeurig concert gaat op Ticketmaster met een zaalplattegrond, dan kun je de rij- en stoelnummers bekijken nadat je je vak hebt aangeklikt (met je muis over de plattegrond zweven).quote:Op maandag 8 december 2014 10:54 schreef tsystem het volgende:
Is er ergens een plattegrond met stoelnummers te vinden? Kan alleen die met de vaknummers vinden, maar vraag me af waar ik precies kom te zitten.
Dat zijn leugensquote:Op maandag 8 december 2014 11:01 schreef FireFoz het volgende:
pfff erg frustrerend om te lezen dat er mensen hier zo makkelijk kaartjes kunnen scoren terwijl ik het al vanaf 9:00 probeer
Hoe doe je dat? Ik zit nog steeds in de rondjes?quote:Op maandag 8 december 2014 10:58 schreef Lastpost het volgende:
Nou toch nog een kaartje kunnen scoren, iets boven gewenst budget (104,50) maar ik maak er iemand heel blij mee.
Ik vrees dat het gewoon toeval is, op m'n mobiel, tablet, Chrome, IE, incognitovensters en proxy's nog steeds niets en in Firefox nu al 3 keer zonder moeite voorbij dat rondje gekomen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:02 schreef Paddenstoel2015 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik zit nog steeds in de rondjes?
Die krijg ik ook steeds, op de 2e ring of naast (zeg maar achter) het podiumquote:Op maandag 8 december 2014 11:02 schreef Lastpost het volgende:
Kan zelfs nu nog kaarten krijgen, alleen wel die van 180 euro per stuk. De tering.
Okee thanxquote:Op maandag 8 december 2014 11:02 schreef Lastpost het volgende:
Kan zelfs nu nog kaarten krijgen, alleen wel die van 180 euro per stuk. De tering.
[..]
Ik vrees dat het gewoon toeval is, op m'n mobiel, tablet, Chrome, IE, incognitovensters en proxy's nog steeds niets en in Firefox nu al 3 keer zonder moeite voorbij dat rondje gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Ik had 10:02 4 veldkaarten voor de 8e. Toen bleek dat ik voor de 9e moest kopen. Ik alsnog geselecteerd voor de 9e en ook daar 4 veldkaarten minuutje of anderhalf later. Bleek niet nodig aangezien hij er zelf doorheen kwam.quote:
Krijg je er nog een mooie vinyl bij ookquote:Op maandag 8 december 2014 11:11 schreef Spies het volgende:
Verdomme man, ik hoop dat er nog extra concerten komen en dan word ik meteen subscriber van U2.com om dit gezeik te voorkomen![]()
Jep.quote:Op maandag 8 december 2014 11:13 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ja, lid worden van U2.com is erg waardevol geweest voor mij tot nu toe. prima aan kaartjes komen en dan nog mooie gift die je krijgt.
En een U2.com email adresjequote:Op maandag 8 december 2014 11:12 schreef Young_David het volgende:
[..]
Krijg je er nog een mooie vinyl bij ook
Als dat grotere stadiums worden, gaat het wel lukken.. Dit was eigenlijk gewoon belachelijk voor een band die een aantal keer de Arena uitverkooptquote:Op maandag 8 december 2014 11:19 schreef AgeEll het volgende:
Nou hopen op extra shows en anders weer stres voor de 2016 shows.......
www.nu.nl/muziek/3947735/(...)uur-uitverkocht.htmlquote:De twee shows van U2, volgend jaar in de Amsterdamse Ziggo Dome, zijn uitverkocht. De kaartverkoop ging maandag om 10.00 uur van start.
Rond 10.30 uur waren alle kaarten gereserveerd, aldus een woordvoerder van Mojo Concerts.
Door de grote belangstelling kwamen veel mensen in de wachtrij terecht. Daar werd op Twitter veel over geklaagd. "Bijna twee uur in de wachtrij gestaan voor kaarten voor U2, blijkt het al uitverkocht te zijn", schrijft iemand bijvoorbeeld.
Er waren volgens Mojo een kleine 30.000 kaarten beschikbaar voor de concerten op 8 en 9 september. Volgens de woordvoerder is de kans aanwezig dat er een extra concert komt. "Maar die informatie hebben wij nog niet."
De Ierse rockgroep bracht in oktober een nieuw studioalbum uit, Songs of Innocence. De bijbehorende wereldtournee gaat op 14 mei van start in Vancouver en eindigt op 11 november in Parijs.
waar heb je die gekocht?quote:Op maandag 8 december 2014 11:18 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Drie staanplaatsen voor 14 oktober in het Sportpaleis kunnen bemachtigen.
Dat Belgische systeem werkt ideaal. Ticket reserveren en dan 6 uur de tijd geven om te betalen.
Ga er dus ook vanuit dat er vanmiddag rondom 15.00 uur nog veel reserveringen weg gaan vallen, dus tickets in de verkoop gaan
Doel je op een 3e en 4e avond?quote:Op maandag 8 december 2014 11:25 schreef Bayswater het volgende:
Let maar op, de beste dagen gaan nog in de verkoop. Wat dat betreft is het net One direction.
ben er nog niet één keer doorheen gekomen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:36 schreef Bayswater het volgende:
Losse zitplaatsen kan je nog gewoon kopen.
Ik ook niet neequote:Op maandag 8 december 2014 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
ben er nog niet één keer doorheen gekomen.
O toch wel. Nou gelukkig maar dan.quote:Op maandag 8 december 2014 11:46 schreef Nielsch het volgende:
Goed, das dus mijn vierde keer U2. Heb er toch wel zin in.
Mijn 10e en 11equote:Op maandag 8 december 2014 11:46 schreef Nielsch het volgende:
Goed, das dus mijn vierde keer U2. Heb er toch wel zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |