abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147282312
quote:
Nederland Waterland
De EO brengt vanaf donderdag acht weken lang opnieuw een serie met spectaculaire beelden van Nederland. Ditmaal vanaf het water. Nederland waterland is te zien op NPO 1 om 22.15 uur.

In de nieuwe Nederlandse natuurserie Nederland waterland wordt Nederland vanaf het water gefilmd. In acht afleveringen vaart de EO kriskras door Nederland met een honderd jaar oude klipperaak. De EO reist door Nederland via alle denkbare waterwegen en brengt zo de innige relatie van Nederland met het water in beeld.

NEDERLAND WATERLAND IN HD
Vijf weken was de cameraploeg bezig met filmen. Van Zeeland via Rotterdam en Nijmegen tot aan de Wadden. Voor de opnames zijn de modernste cameratechnieken toegepast waarbij alles in HD is opgenomen. Nederland waterland is zowel vanaf het water, vanaf de kant als vanuit de lucht, maar ook onder water gefilmd. Deze serie belooft daarmee minstens net zulke spectaculaire beelden te brengen als voorganger Nederland van boven.
http://www.eo.nl/tv/nederland-waterland/

Een soort van Nederland van Boven, maar dan op het water. :)

NPO 1 om 22.15 uur elke donderdag.
pi_147284385
Ik ben benieuwd. Vanaf het spoor hebben ze met Rail Away al een mooi programma :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_147297037
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:09 schreef KaheemSaid het volgende:
Deed mij ook wat aan Nederland van boven denken, vooral aan seizoen 2. Veel mooie beelden, maar weinig inhoud. Jammer dat ze meer aandacht geven aan zo'n manier van spreken, in plaats van meer informeren
Zoals ik in het Nederland van Boven topic al melde vond ik het jammer dat ze niet iets meer informeerden. Volgens mij doet Rail Away dit zelfs beter.
pi_147305541
925.000
  zondag 14 december 2014 @ 20:46:32 #5
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_147582122
Prachtig programma _O_

Ik kom altijd helemaal tot rust met dit soort programma's. En besef dan ook hoe mooi Nederland soms is.
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')