abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147702908
Ik zou dat wel doen kuukske vocht is vocht. Beterschap voor voor je ventje.
  donderdag 18 december 2014 @ 13:12:22 #202
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_147703596
Eens met fr! Toen S een tijd geleden niet wilde drinken door keelpijn kreeg er alleen vocht in in de vorm van chocolademelk. Niet mijn eerste keus, maar vocht is vocht :Y
Oude (on)bekende.
  donderdag 18 december 2014 @ 13:12:41 #203
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_147703603
En beterschap voor je kleine man!
Oude (on)bekende.
pi_147704186
Dank dames! Hij lustte inderdaad wel een raket toen ik het vroeg. Hij heeft al wel weer overgegeven. Maar goed. Wat zijn die ukjes toch zielig als ze zo moeten spugen.

Dinsdag hoorde ik ren moeder op de psz zeggen dat haar kind de dag ervoor zo had overgegeven. Zal wel een buikgriepje zijn. Ik ben niet echt van plan om Billie morgen naar de psz te brengen. Eerst ff een dagje bijkomen zou ik denken.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 18 december 2014 @ 14:34:23 #205
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_147705970
Heel zielig, het overkomt ze nog zo :{

Laatst waren we hier met z'n vieren tegelijk ziek, toen vond S. het opeens wel interessant allemaal :') Lagen we midden in de nacht met z'n drieën in ons bed, hoorde ik naast me "Mam? Als je moet spugen mag je mijn emmer wel gebruiken hoor :Y "
Oude (on)bekende.
pi_147708258
Haha Mus! Wat lief ;). Dat lijkt me trouwens echt zo balen als je het als heel gezin overkomt in een keer. Ik kan al niet tegen kots enzo, brrr. Gelukkig duurt het over her algemeen nooit lang.

Het zou fijn zijn als je als moeder 16 jaar immuniteit meekreeg bij bevalling :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 18 december 2014 @ 16:09:26 #207
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147708765
Beterschap voor Billie, Kuukske! Hopelijk is hij snel weer de oude!
pi_147751358
Wat schattig van S.

Beterschap voor alle zieken!

quote:
"ik ga naar de politie zwemmen!"
wat ga je daar doen dan?
"de brandweer bellen!"
peuterlogica :')
pi_147755836
Beterschap Kuuks :* hopelijk is hij snel weer de oude.

Gedeelde familie-emmer :D

quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:31 schreef Kyara het volgende:

[..]

peuterlogica :')
:D

Otje werkte vandaag een halve bak bietensalade weg terwijl ze ondertussen herhaaldelijk verklaarde geen bietjes te lusten. :Y)
pi_147756295
Kuukske beterschap voor je ventje!

Haha Kyara die peuterlogica :D

Ophelia hmmm lekker bietjes! :)

Mijn meisje is weer beter gelukkig! (Helaas heeft ze broer aangestoken)
Oh en ze kon vandaag ineens een puzzel van 9 stukjes maken (net 2 jaar). Ik stond versteld!
  vrijdag 19 december 2014 @ 21:29:31 #211
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_147756358
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 21:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Beterschap Kuuks :* hopelijk is hij snel weer de oude.

Gedeelde familie-emmer :D

[..]

Otje werkte vandaag een halve bak bietensalade weg terwijl ze ondertussen herhaaldelijk verklaarde geen bietjes te lusten. :Y)
Dat zijn van die dingen die peuters zo leuk maken O+

S had ook iets moois laatst :') "mamamamamamama! Ik heb mijn broodkorst opgegeten :o Ik vind korsten toch lekker :o Dat is geweldig! *O* "

Mijn kind is gek op woorden als geweldig :D
Oude (on)bekende.
pi_147756446
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 21:29 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

S had ook iets moois laatst :') "mamamamamamama! Ik heb mijn broodkorst opgegeten :o Ik vind korsten toch lekker :o Dat is geweldig! *O* "

Mijn kind is gek op woorden als geweldig :D

Hier is 'verschrikkelijk' het favowoord van de week.
Op bijna alles wordt geantwoord: "oh dat is verschrikkelijk"
pi_147760319
Hier hoor ik steeds: "dat is gemeen!" }:|
pi_147760697
Even een vraagje.
Eva wil niet poepen op de wc, maar was het wel eens met het plan om te gaan leren om 's nachts zonder luier te slapen.
Afgesproken dat ze een luierbroekje krijgt en dat wij rond bedtijd haar even laten plassen.
Potje staat op haar kamer daarvoor.
Dit was avond 2 en beide avonden was het boos en huilen omdat ze niet wakker wilde worden. Gisteren heeft ze heel kort gezeten, maar huilde ze boos dat ze niet moest plassen en ook nu wilde ze echt niet -O-
Iemand tips?

Als ik het de dag erna bespreek is ze weer goede moed en spreekt ze af om te plassen als wij haar hiervoor halen. Alleen op het moment supreme lukt dat dus niet.
pi_147761571
is haar luier normaal droog of nat in de ochtend?
pi_147761890
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:00 schreef Troeta het volgende:
is haar luier normaal droog of nat in de ochtend?
Dat verschilt enorm. Een enkele keer is hij droog of 1 plasje. Maar soms (net als vanmorgen) is hij helemaal vol.
En een luierbroekje kan minder hebben.
Dus dubbele reden: makkelijker met op het potje en iets sneller nattigheid
pi_147764219
Ik zou zelf dan nog een luier om laten, als het haar zo tegen staat. En bij Mex merkte ik dat hij pas s'ochtends ging plassen, dus had het ook geen zin.
pi_147764555
Ja we wilden ook babystapjes. Dus nu met luierbroekje en dan wakker maken om te plassen. En als dat goed gaat, de luier af.
  zaterdag 20 december 2014 @ 11:32:59 #219
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_147769338
Hier gaat/ging zindelijk worden eigenlijk vanzelf. Ventje is al een half jaar overdag zindelijk, eergister gaf hij aan dat hij geen luier meer aanwou in bed. Dat gaat vooralsnog goed! Hij gaat voor het slapen gaan naar de wc. En 's morgens zodra hij bij ons kruipt ga ik nog een keer met hem plassen. Wellicht moet jouw kleine het ook gewoon zelf aangeven Danic?

Aanvulling: ze kan ook gewoon echt niet hoeven plassen wanneer ze van jullie op het potje moet. Dan snap ik wel dat ze boos wordt. Wellicht iets minder druk erop zetten? Anders krijg je tegenzin. Met luierbroekjes loopt het wel los, wij hadden het laatste halfjaar luierbroekjes 's nachts en die kunnen best een of twee plasjes aan.
pi_147771536
A. kwam er ook zelf mee dat hij 's nachts zonder luier wilde. De eerste keer ging dat niet goed, de tweede keer dat hij het aangaf ging het wel goed. En nu hoor ik hem 's avonds/'s nachts/'s ochtends vroeg zelf naar de wc gaan..
pi_147784337
Er is ook geen druk van onze kant. Gisteren was ze weer boos dat ik haar wakker maakte en dan drijf ik echt niet door. Dan maar niet.
Maar het gebeurt bij de luierbroekjes vaak genoeg dat ze het niet houden. Dus ze plast echt wel meer dan dat. Eergisterochtend liep het er gewoon langs. Reultaal: pyjama broek nat. Tja....
Vanochtend maar 1 plasje erin.

Zo groot is dus het verschil.
pi_147784434
Hier houden etos/pampers (dora) luier broekjes maat 6 het heel goed snachts ze zijn erg vol maar ze blijft droog
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_147796632
w/ hier ook onze eerste dag zonder luier :7
wasmachine is gewillig en we zien wel hoe het gaat.
pi_147803341
Gisteravond weer boos. maarrr......vanmorgen was ze droog!

Net bij de Ikea extra matrasbeschermers gekocht, dus als ze straks wat verder is kunnen we er tegenaan!

Oh, en omdat ik eindelijk weer eens achter de pc zit, weer eens een foto van druif:

Dit is dus een foto van eind oktober. De broek was toen net nieuw en was 2x omgeslagen. Nu is hij al niet meer omgeslagen :X
pi_147803354
Oh, en jullie raden vast wel wat haar lievelingskleur is :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')