abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147967546
Ze doet nog een middagslaapje ja. Ze houdt het ook echt nog niet heel de dag vol zonder.

Deur open heb ik vannacht geprobeerd, hielp even maar helaas niet permanent... Ze ligt al een halfjaar in haar peuter bed en het ledikant heeft dr broertje nu.

Heb zelf nu de 3e nacht op rij niet geslapen.. ben echt gesloopt zeg :|
pi_147974829
Danio misschien bij wijze van uitzondering bij jullie in bed? Waarschijnlijk slaap je dan allebei wel door.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 26 december 2014 @ 14:32:25 #253
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_147974905
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 14:30 schreef Tinuviel het volgende:
Danio misschien bij wijze van uitzondering bij jullie in bed? Waarschijnlijk slaap je dan allebei wel door.
Dat! Als je zelf geslapen hebt kan je daarna misschien ook weer wat helderer nadenken over een oplossing :Y
Oude (on)bekende.
pi_147976775
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 14:30 schreef Tinuviel het volgende:
Dit inderdaad. Alles voor de nachtrust!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_147977152
Lastig die nachtbrakertjes.. De meesten doen het wel eens, je wordt er alleen echt niet vrolijk van..

Even een tegengeluid.. Hier uit ervaring inmiddels besloten geen kinderen meer bij ons in bed te laten. Dan ga ik liever bij hun liggen. Want elke keer nadat er eentje in ons bed had gelegen waren we weer 3 nachten herrie verder voordat ze weer in hun eigen bed sliepen. En zowel kind als wij sliepen niet met zijn allen in bed..

Geprobeerd om er rustig bij te gaan zitten (negeren, of liedje zingen, of aaien), desnoods in de houtgreep in bed te houden en wachten tot ze in slaap valt?

En om de beurt eruit, netjes verdelen. Ik ben weleens beneden op de bank gaan liggen om even uit de herrie te zijn en op te laden voor de tweede helft van de nacht..
pi_147978120
Hier ook een onrustige slaapperiode. Veel nachtmerries en dan helemaal over de rooie, driftbuien omdat hij vervolgens helemaal niks wil (echt op vol volume, heel fijn zo midden in de nacht) en dan zijn we zo een uur verder. Ik denk dat het samenhangt met slapen zonder speentje, drukke decemberperiode, middagslaapje meeste dagen overslaan... Niet niks zo samen. En wellicht het baby'tje op komst.

Wat wij doen: afwisselend bij hem blijven en/of slapen, even naar beneden, glaasje warme melk geven, boekje lezen. Hij slaapt nog in een ledikant, dus hij kan zelf niet uit zijn bed (nou ja, dat probeert hij iig niet). Als de driftbui over is, wil hij vaak wel weer slapen, maar dan is hij erg wakker dus dat duurt even. Bij ons in bed doen we ook als we zelf erg moe zijn of de volgende dag erg druk. Maar met baby op komst (die ook bij ons op de kamer zal komen) willen we dat eigenlijk niet te vaak meer doen. Maar dan slaapt hij vaak wél snel weer in, dus verleidelijk om daarvoor te kiezen.

Rond de zomer had hij eindelijk het doorslapen onder de knie, maar dat knopje is nu dus alweer een maand of twee stuk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147998715
Danic, dankje voor de tip van deur open laten! Lijkt vooralsnog te helpen. Gister bleef ze in bed en riep ze alleen maar op me, waarop het goed was als ik even wat terug riep. En vannacht zelfs doorgeslapen tot 6 uur! Dus hopelijk zet deze trend zich voort!

Wat fijn is dit forum toch weer merk ik dan. Soms zijn het de kleine dingetjes die je dan zelf even niet meer kan bedenken en zo fijn als iemand anders je dan even tot nieuwe inzichten brengt dus bedankt allemaal voor het meedenken! Jullie allemaal goed de feestdagen Door gekomen? Nu op naar oud en nieuw, zullen de kids wel weer opnieuw ontregeld zijn haha ;-)
pi_148006990
Heel graag gedaan. Blij dat ik (ik duim voor een goed vervolg) heb kunnen helpen.
pi_148009334
Fijn Danio!

Kerstdagen waren weer prima. M heeft zich keurig gedragen. Bij oma s middags nog even in het logeerbed geslapen. Hij is echt toe aan een echt bed. Maar we moeten eerst zijn peuterbed nog schilderen -O- Binnenkort maar eens met hem een dekbedovertrek gaan uitzoeken.

Oud & nieuw ben ik benieuwd of er dit jaar eindelijk eens een kind wakker gaat worden rond middernacht.
pi_148011499
Kerst was hier ook prima. Billie heeft twee van de drie kerstdiners heel goed gegeten. Dat mag in de krant :+.
  zaterdag 27 december 2014 @ 19:27:42 #261
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_148018287
En jullie ook van de sneeuw genoten? R hier wel, we zijn vandaag 3 keer naar buiten geweest en tussendoor kleding drogen op de verwarming ;)
Uiteindelijk kwam de slee toch nog van pas, want die stond al 2 jaar in de schuur. ;)

Dolle pret met sneeuwpoppen maken, helaas geen foto, want daarna kapotmaken en omgooien is ook een grote hobby van hem :9
Rayen 2½ jaar!
pi_148018810
Kerst was hier prima ean heeft amper iets gegeten maar dat is niks nieuws. Ik moest wel lachten om d'r reactie naar haar neefje en NU ja NU MOET!! jij een cadeau pakken. En nee NIET die pak maar een andere.

De sneeuw vond ze even leuk maar daarna was het nat en koud en niks meer.
  zaterdag 27 december 2014 @ 20:16:49 #263
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_148020283
Kerst is hier ook prima verlopen. Eten ging prima en gisteren bij de chinees heeft ze zich keurig gedragen (in tegenstelling tot menig kind wat rond de tafels rende, gillen, met de handen in de bakken van het lopend buffet etc. :r).
En sneeuw is hier ook goed ontvangen. Toen ik haar vanmorgen wakker maakte en we uit het raam keken was het meteen: 'Oooh mama, sneeuw, kom, papa uit bed rossen! Ik wil sleeën! En sneeuwpop maken!' En toen ze met papa nogal wild aan het sleeën was viel ze uit de slee, en lachen dat ze deed! Dus als er morgen nog ligt zal het wel weer hetzelfde liedje zijn :).
pi_148025985
"papa uit bed rossen" _O-

M vond de sneeuw prachtig. We hebben een wandelingetjes gemaakt met z'n allen terwijl het sneeuwde. En je kon zijn gelach echt een paar blokken verder horen. Totdat ze terug gingen en bleek dat we met de wind mee hadden gelopen en de wind toch wel erg koud was en de sneeuw erg nat. Kindjes vertikten het ook om wantjes aan te trekken dus allemaal koude handjes en snoetjes. Toen wilden ze toch wel erg graag naar binnen. :D
  zaterdag 27 december 2014 @ 21:59:55 #265
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_148026007
Kerst ook goed doorgekomen met Anouk. Ze was ontzettend lief bij de gourmet, ze heeft zelf haar "kip" (het was varkenshaas :P ) op de plaat gelegd en veel paprika gegeten :D Ze bleef heerlijk rustig zitten en toen het eten klaar was, is ze lief met playmobiel gaan spelen O+ *trots is*

Hier helemaal geen sneeuw :( Ik hou er niet van, maar in het weekend mag het wel ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_148027450
Danio fijn, dat het weer beter gaat.

Leuke kerst en sneeuw verhalen. Hier was de sneeuw nog niet blijven liggen. Misschien morgen wel.

Gisteravond hebben de kids bij opa em oma gelogeerd. Dat ging prima, op 1 keer wakker worden na. Heerlijk om zelf te bepalen hoe laat je s'avonds naar bed gaat en s'ochtends opstaat. Alleen heeft mijn peuter weer erg veel last van eczeem. En kleuter ging zich om 2 uur s'nachts bij opa em oma aankleden in de veronderstelling dat het al dag was.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_148027657
Zo in het weekend is de sneeuw wel leuk. Vanmorgen uitgebreid sneeuw gegooid. Billie wilde alleen maar kijken hoe wij dat deden maar vooruit. En hij wilde toch wel op de slee, maar toen we tegen de wind in moesten deed het pijn denk ik. Hij begon te jammeren en piepen en ik moest em per se dragen. Was best even sneu.

Wel bijzonder zo voor het eerst bewust in de sneeuw O+
pi_148040116
Hier ligt er geen sneeuw.

Gisteren stond er onder de kerstboom een Carsfiets voor A. Net zijn we hem uit wezen proberen, en hij reed er eigenlijk ook zo op weg! Al ging het wel het beste als hij er niet teveel bij nadacht.
pi_148043522
Alles is vannacht omgetoverd in een dikke laag ijs. Dus een dagje binnen hangen :')
pi_148043955
Gelukkig dat er geen sneeuw lag Ltiekje, en wat knap dat hij er zo mee wegreed!

Het glijdt hier ook stevig buiten, maar hwt dooit wel (gelukkig want we moeten nog naar een verjaardag). Otje vond de sneeuw een minuut of vijf leuk en toen had ze het koud.
pi_148045763
Hier is de wijk een ijsbaan gelukkig rijdt de bus door onze straat dus die is geveegd en gestrooid. Ean en haar vader + schoonfamilie zitten in een indoorspeelparadijs/hel (vul maar in wat je zelf wilt) en ik sluit straks met sac aan bij het pannenkoekenhuis. Vriend heeft abonnementen gekocht dus ik verwacht dat ik er vanaf nu wel vaker ga komen ik werk dit schooljaar tijdelijk de vrij ipv de do en Ean gaat pas in mei naar school dus ik verwacht veel op de donderdagen te gaan die lijken mij ook rustiger dan de vrijdagen.

Knap van hem l'tiekje wat zijn ze al groot op een fiets he?
pi_148047638
Sneeuwballen gooien! Mijn bangerd vond het leuk!

Zoals je op de foto ziet sneeuwde het nog steeds. Was rond 17.00
  zondag 28 december 2014 @ 15:45:02 #273
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_148050574
Wat knap zeg dat fietsen!

Leuk Danic! En stoer dat ze het leuk vond.

pi_148056870
Zo ik zal ook weer eens een keer mijn gezichtl aten zien :@

Kerst was leuk. Eerste kerstdag lekker thuis .. Tweede kerstdag Toverland. Manlief zag dat Djen met haar 96 cm. best in de achtbaan mocht :o ... En ik zat daar zo :X :X :X
En ze vond het SCHITTEREND :D .. Kwam deruit en rende er weer heen en is zo meerdere keren achter elkaar gegaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En derde kerstdag voor het eerst op de slee O+ .. Hoe te gekker hoe te liever O+

Prachtige foto's hier van jullie kroost O+

Vandaag is alles hier veranderd in ijs. Dus je moet ontzettend goed oppassen, anders ga je op je bek :X . Vandaag zijn we naar een LEGO expositie geweest hier .. Vond Djen ook wel leuk, al die treintjes en kermisattracties en zulks. Maar LEGO begrijpt ze nog niet .. Duplo wel maar dat was er nauwelijks.
pi_148072378
Djenna 96 cm?! Wat groot! Stoere dame in de achtbaan!

Heerlijke sneeuwfoto's O+! Ik had me er ook op verheugd, slee mee van opa en oma... Maar helaas werden wij overgeslagen. Alleen gisterochtend een minilaagje op de auto's en dat was het -O-. Vandaag lag er wel ijs op de plassen, maar toen peuter daar 1x doorheen zakte met luid gekraak, durfde hij daarna niet meer in de buurt te komen :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')