abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 december 2014 @ 20:37:54 #226
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147816431
En hoe is het gegaan Cyntiaa?

Wat een moppie Danic. O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_147817996
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef danic het volgende:
Er is ook geen druk van onze kant. Gisteren was ze weer boos dat ik haar wakker maakte en dan drijf ik echt niet door. Dan maar niet.
Maar het gebeurt bij de luierbroekjes vaak genoeg dat ze het niet houden. Dus ze plast echt wel meer dan dat. Eergisterochtend liep het er gewoon langs. Reultaal: pyjama broek nat. Tja....
Vanochtend maar 1 plasje erin.

Zo groot is dus het verschil.
Maar waarom dan perse zonder luier s nachts?
  zondag 21 december 2014 @ 21:16:36 #228
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_147818570
Wat een leuke foto Danic! O+
Oude (on)bekende.
pi_147818983
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:05 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Maar waarom dan perse zonder luier s nachts?
Er is geen per se.
Ik vroeg aan haar of ze dat wel zou willen proberen en dat wilde ze wel.
Meer niet.

En ze slaapt nu nog met luier hè. Eersten proberen of het haar lukt die droog te houden.
  zondag 21 december 2014 @ 22:06:58 #230
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_147821341
Wat een leuke foto Danic!
pi_147821593
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 15:20 schreef danic het volgende:
Gisteravond weer boos. maarrr......vanmorgen was ze droog!

Net bij de Ikea extra matrasbeschermers gekocht, dus als ze straks wat verder is kunnen we er tegenaan!

Oh, en omdat ik eindelijk weer eens achter de pc zit, weer eens een foto van druif:
[ afbeelding ]

Dit is dus een foto van eind oktober. De broek was toen net nieuw en was 2x omgeslagen. Nu is hij al niet meer omgeslagen :X
O+
S. 2014
J. 2016
pi_147834538
Wat is Eva al groot danic :o

Wij hadden net een tsunami in de wc. Het eerste ongelukje van Ean sinds ze zindelijk is, dus grote paniek bij haar ze kreeg haar broek niet snel genoeg naar beneden en een sac die er als ramptoerist bij stond. Alles is inmiddels weer schoon en de wasmachine draait maar ik had ook even zoiets van tja eugh waar begin ik. Want toen ik haar schoenen uitdeed kwam daar een hele plas uit. Dit was dus een heel grote plas :{
pi_147846666
whahaha :@
Sorry maar ik moest lachen.
Eva heeft dat ook wel eens gehad. Dat ze heel verdrietig bij de deur staat omdat ze te laat is en staat te soppen in haar schoenen. En dat vindt ze dan ook HEEL ERG.

Hopelijk kunnen de schoenen ook in de wasmachine, want dat is toch mijn grootste angst.
Haar mooie suède laarsjes zullen dat niet kunnen, dus hopelijk heeft ze daar nooit een dergelijk ongelukje mee....
pi_147846822
Dit zijn leren laarsjes dus ook niet wasmachine waardig. Heb ze nu maar goed uitgespoeld en hoop dat ze goed blijven.
pi_147846853
Aaah shit zeg!
Ja uitspoelen en keukenpapier of kranten erin zodat ze sneller drogen.
pi_147888326
Hier nu sinds afgelopen vrijdag begonnen met zindelijk worden. Eerder wilde hij ook niet. Heb een week vakantie nu (tot kerst en dan is man vrij) en had een tijdje van te voren aan gegeven dat als de luiers op waren hij dan op de wc moest en dat vond ie prima. En op een enkel ongelukje na gaat het ook erg goed. Van te voren wilde hij maar heel soms op het potje/wc. Was meer gemakzucht ook volgens mij.
Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. Maar het lijkt goed te gaan. S nachts nog een luierbroekje aan maar die is meestal ook droog s ochtends (hij was eerder s nachts al vaak droog)
  dinsdag 23 december 2014 @ 20:24:31 #237
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_147892003
Wat fijn Hilliebillie! S is ook opeens zindelijk, zo fijn. Een tijdje geleden ging opeens de knop om, bijzonder hoe ze er opeens aan toe kunnen zijn :N

Zelfs 's nachts is hij zo goed als droog, nog wel een luierbroekje maar dat is meer voor mijn gemoedsrust :@
Oude (on)bekende.
  dinsdag 23 december 2014 @ 20:27:47 #238
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147892146
*O* voor alle zindelijk wordende peuters!!!
pi_147892226
Goed van jullie peuters zeg. Mooi om te zien hoe ze zo ineens zindelijk zijn.

Ean haar schoenen stonken nog zo erg dat ik haar maar d'r nieuwe schoenen aangetrokken heb. En ik twijfel ik nog iets met de andere ga doen of ze gewoon weggooi.
  dinsdag 23 december 2014 @ 20:49:48 #240
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147893120
Wat fijn allemaal zeg. Hier nog niet in de nacht, maar daar lig ik niet wakker van ;)

Balen van de laarsjes FR.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_147893340
Vind ik ook dus ik denk dat ik ze toch nog een keer in een sopje leg.
pi_147893641
Over de schoenen heb ik eigenlijk niet eens nagedacht. Jelle heeft maar een paar (en een paar nepcrocs en een paar regenlaarzen).
Hij heeft inderdaad wel een keer over z'n sloffen geplast maar dat is een kwestie van in de wasmachine. Misschien ook maar een paar bij halen voor mocht het mis gaan (of dat ie over de bril plast omdat z'n plasser niet naar beneden wijst :P )

In ieder geval wel balen f_r
pi_147898136
F_r wat ontzettend balen zeg. Ik lees her en der tips met natriumbicarbonaat (baking soda), dat schijnt nare schoengeurtjes goed te absorberen.
pi_147901284
Koffie (pads) zijn ook geurabsorberend. Maar met het risico dat ze naar oude koffie gaan ruiken....
pi_147909470
Wat balen FR! Misschien wat soda erin? Ik roep maar wat?

Billie is weer helemaal de oude. :) wel fijn zo in de vakantie.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 24 december 2014 @ 20:09:56 #246
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147930488
*zucht*
Zieke peuterpuber die om alles jankt, alles moet volgens haar regime, bij tegenspraak slaan, schoppen, bijten, noem maar op...
Zelfs manlief staat het huilen nader dan het lachen, en dat is toch wel de rust zelve normaal.

Tis een faaaaaaaaaaaaase hoop ik ;(.
pi_147930925
Ahw NTS, wat balen. Beterschap voor jullie meisje!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_147959286
Ik kom weer even binnenvallen hier, met een slaap probleem van m'n dochter van 2 jaar en 2 maanden.

Ze slaapt in een slaapzak in een peuter bed. Dat ging tot voor kort perfect. Was wel altijd vroeg wakker maar ach dat zijn wel meer peuters geloof ik.

Maar sinds enkele nachten is het ineens een grote ellende. Kruipt uit bed, trekt zelf haar slaapzak uit, doet het grote licht aan en breekt heel de kamer af... dekbed van bed af, wekker van nachtkastje af en alles wat ze tegenkomt gaat ze mee gooien, op dr kamerdeur bonken, soms met gehuil erbij en soms gewoon in "stilte".. nu vraag ik me af wat moet ik hiermee? Heb inmiddels al bijna alles weggepakt op haar kamer zodat ze niks meer op de grond kan gooien enzo. Maar krijg haar ook gewoon niet kalm. Heb alles al geprobeerd, troosten, negeren, even wat laten drinken.. maar als ik bij haar kom begint ze juist nog harder te gillen. "IKKE WILLE NIET SLAPEN! !!" is het dan...

Met als resultaat dat ik al dagen met bijna amper slaap rondloop, zelf ook nog eens grieperig ben en het bijna niet meer trek. Dus iemand toevallig tips hoe hiermee om te gaan?
pi_147959896
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:59 schreef danio86 het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen hier, met een slaap probleem van m'n dochter van 2 jaar en 2 maanden.

Ze slaapt in een slaapzak in een peuter bed. Dat ging tot voor kort perfect. Was wel altijd vroeg wakker maar ach dat zijn wel meer peuters geloof ik.

Maar sinds enkele nachten is het ineens een grote ellende. Kruipt uit bed, trekt zelf haar slaapzak uit, doet het grote licht aan en breekt heel de kamer af... dekbed van bed af, wekker van nachtkastje af en alles wat ze tegenkomt gaat ze mee gooien, op dr kamerdeur bonken, soms met gehuil erbij en soms gewoon in "stilte".. nu vraag ik me af wat moet ik hiermee? Heb inmiddels al bijna alles weggepakt op haar kamer zodat ze niks meer op de grond kan gooien enzo. Maar krijg haar ook gewoon niet kalm. Heb alles al geprobeerd, troosten, negeren, even wat laten drinken.. maar als ik bij haar kom begint ze juist nog harder te gillen. "IKKE WILLE NIET SLAPEN! !!" is het dan...

Met als resultaat dat ik al dagen met bijna amper slaap rondloop, zelf ook nog eens grieperig ben en het bijna niet meer trek. Dus iemand toevallig tips hoe hiermee om te gaan?
Oh, lastig! doet ze nog een middagslaapje?
Make my day!
pi_147961970
Haar deur zit dus dicht? Want het klinkt een beetje alsof ze naar jullie toe wil. Dat lukt niet (omdat ze de deur niet open krijgt?) En dan huilend (bang?) Op de deur gaat bonken.
Misschien is ze wel heel bang dat niemand haar hoort en ze daar alleen is.
Wellicht helpt het om haar kamerdeur op een kier te zetten?
Of even tijdelijk terug naar een ledikant? Weet niet hoe lang ze nu in het peuterbedje slaapt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')