Maar waarom dan perse zonder luier s nachts?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef danic het volgende:
Er is ook geen druk van onze kant. Gisteren was ze weer boos dat ik haar wakker maakte en dan drijf ik echt niet door. Dan maar niet.
Maar het gebeurt bij de luierbroekjes vaak genoeg dat ze het niet houden. Dus ze plast echt wel meer dan dat. Eergisterochtend liep het er gewoon langs. Reultaal: pyjama broek nat. Tja....
Vanochtend maar 1 plasje erin.
Zo groot is dus het verschil.
Er is geen per se.quote:Op zondag 21 december 2014 21:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Maar waarom dan perse zonder luier s nachts?
quote:Op zondag 21 december 2014 15:20 schreef danic het volgende:
Gisteravond weer boos. maarrr......vanmorgen was ze droog!
Net bij de Ikea extra matrasbeschermers gekocht, dus als ze straks wat verder is kunnen we er tegenaan!
Oh, en omdat ik eindelijk weer eens achter de pc zit, weer eens een foto van druif:
[ afbeelding ]
Dit is dus een foto van eind oktober. De broek was toen net nieuw en was 2x omgeslagen. Nu is hij al niet meer omgeslagen
Oh, lastig! doet ze nog een middagslaapje?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:59 schreef danio86 het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen hier, met een slaap probleem van m'n dochter van 2 jaar en 2 maanden.
Ze slaapt in een slaapzak in een peuter bed. Dat ging tot voor kort perfect. Was wel altijd vroeg wakker maar ach dat zijn wel meer peuters geloof ik.
Maar sinds enkele nachten is het ineens een grote ellende. Kruipt uit bed, trekt zelf haar slaapzak uit, doet het grote licht aan en breekt heel de kamer af... dekbed van bed af, wekker van nachtkastje af en alles wat ze tegenkomt gaat ze mee gooien, op dr kamerdeur bonken, soms met gehuil erbij en soms gewoon in "stilte".. nu vraag ik me af wat moet ik hiermee? Heb inmiddels al bijna alles weggepakt op haar kamer zodat ze niks meer op de grond kan gooien enzo. Maar krijg haar ook gewoon niet kalm. Heb alles al geprobeerd, troosten, negeren, even wat laten drinken.. maar als ik bij haar kom begint ze juist nog harder te gillen. "IKKE WILLE NIET SLAPEN! !!" is het dan...
Met als resultaat dat ik al dagen met bijna amper slaap rondloop, zelf ook nog eens grieperig ben en het bijna niet meer trek. Dus iemand toevallig tips hoe hiermee om te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |