Mooie Dag is toch wel mijn favorietquote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die oude meezingnummers van Blof zijn prima te doen. Waren ze ook goed in, tot ze begonnen te rijmen enzo
Ik kan niet alles waarderen bij KX, maar eindelijk eens wat anders dan de afgetrapte songs is wel prettig...quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij heeft ook Mark van den Akker nog een tijdje kunnen regelen voor de radio. Was altijd geweldigMaar die gozer heeft nooit lang een programma kunnen maken
Hmmm ja, Mooie Dag en Aan De Kust zijn wel goede nummersquote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Mooie Dag is toch wel mijn favoriet
Dit inderdaadquote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dood van hun drummer heeft speciale krachten in ze los gemaakt...
Nou dat idd.quote:Op zondag 7 december 2014 22:47 schreef D. het volgende:
Ik heb geen favoriet van Blof
Al zijn er nummers die ik minder storend vind dan andere
Die komen 3x langs dit jaarquote:Op zondag 7 december 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luister liever naar Imagine Dragons.
Als die langskomen ga ik juichen.
Mooi, helemaal terecht is het niet maar een van de tofste nieuwe bandjes.quote:
Heeft Eindhoven toch nog een feestje dit jaarquote:
Hij vraagt in ieder geval niet om haar hand...quote:Op zondag 7 december 2014 22:50 schreef FritsFlits het volgende:
Bij Aanzoek Zonder Ringen heb ik altijd het idee dat hij z'n eigen vingers zit af te likken, alsof hij net kip heeft gegeten en dat er nog aan zit. Ziet er niet echt smakelijk die verbeelding
Dat is waar. Als schoonvader had ik hem een klap met z'n eigen vingers gegevenquote:Op zondag 7 december 2014 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij vraagt in ieder geval niet om haar hand...
Ik ken eigenlijk maar die 3 nummersquote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hun albumtracks wel beter dan wat er aan singles is uitgebracht. Tiptoe, Amsterdam en Hear Me
Blöf, Doe Maar.quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is waar. Als schoonvader had ik hem een klap met z'n eigen vingers gegeven
Het zijn best aardige muzikanten, maar die gedichten die ze opdragen, en die schrale stem van Pascal verpesten allesquote:
Die in de Top staan? Mwah, ik snap wel dat ze niet zo uitdagen, maar ik vind ze live heel tof en ze zijn eigenlijk best wel breed. Maar dat straalt de radio niet zo uit, die pikken op wat hitwaardig is.quote:Op zondag 7 december 2014 22:53 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar die 3 nummers
Vind het ook een van de leukere nummers van afgelopen jaren, kan er prima naar luisteren.quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die in de Top staan? Mwah, ik snap wel dat ze niet zo uitdagen, maar ik vind ze live heel tof en ze zijn eigenlijk best wel breed. Maar dat straalt de radio niet zo uit, die pikken op wat hitwaardig is.
Het nadeel is dat de sound soms wat 'gejat' lijkt. Zo lijkt Hear Me heel erg op een oud Killersliedje en Rocks heel erg op The Temper Trap. Maar ik hoor bij de weinigen die Night Visions echt een toffe plaat vindt
Vriendin van me die een tijdje in Zeeland heeft gewoond kan dat bevestigen..quote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Pascal is ook nog eens een lulhannes
Radioactive vind ik zelf wat minder, ik kijk vooral uit naar Demonsquote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Vind het ook een van de leukere nummers van afgelopen jaren, kan er prima naar luisteren.
1-2 liedjes was het te doen, daarna werd het vrij snel onuitstaanbaar.quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Het zijn best aardige muzikanten, maar die gedichten die ze opdragen, en die schrale stem van Pascal verpesten alles
Vind ik ook de minste van de 3 maar nog steeds prima te doen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radioactive vind ik zelf wat minder, ik kijk vooral uit naar Demons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |