Dat werd pas bekend toen de stembussen al dicht waren.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brown Sugar zal ook wel flink stijgen. De saxofonist op die plaat is immers overleden.
Noem je ook wel een hitlijst op.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk één van de nummers van Ed Sheeran. Niet dat ik dat hoop, trouwens. Ik snap niks van het succes van die man. Maar ik stel vast dat hij momenteel met 7 singles (!) in de Single Top 100 staat, waaronder "Thinking Out Loud", dat momenteel op #1 staat.
Wat sneu voor Gwen.quote:
Zie PI.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat werd pas bekend toen de stembussen al dicht waren.
[..]
Noem je ook wel een hitlijst op.
Ach, in de Mega Top 50 staat -ie ook op #1 en in de Top 40 op #2. Niet dat ik het begrijp, nogmaals.quote:
Life of PI. Docu over Fok icoontjesquote:
Als we alle platen uit de lijst hebben, kunnen we gaan speculeren over de volgorde.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En , hoe zitten we erin nu, statsgewijs? Alle exits en entries al op elkaar afgestemd?
Degene die dat heeft gemaakt achter de schermen heeft er veel lol in gehadquote:Op donderdag 4 december 2014 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hehe
http://www.staatieindetop(...)mies/mmm-mmm-mmm-mmm
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zit zelfs een Oprah Winfrey gifje bij, voor al onze madboys.
You get Bløf!quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
You get Bløf!
You get Bløf!
Everyone gets Bloooooof!
Is dit het plaatje van Good Vibrations?quote:
Nee. Da's deze:quote:Op donderdag 4 december 2014 18:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is dit het plaatje van Good Vibrations?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |