doe jij er ook 1. Ik weet wel van vorig jaar dat iedereen toen weg liepquote:Op donderdag 4 december 2014 20:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja verdomme dat wou ik ook al doen![]()
![]()
hoe bedoel je weg liepquote:Op donderdag 4 december 2014 20:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
doe jij er ook 1. Ik weet wel van vorig jaar dat iedereen toen weg liep
Ik wil jou wel aan je ballen in een boom hangenquote:Op donderdag 4 december 2014 20:54 schreef Fylax het volgende:
Gaat er iemand trouwens een kerstshow doen
Idemquote:Op donderdag 4 december 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil jou wel aan je ballen in een boom hangenik haat kerstmuziek, zoals Gargamel, smurfen haat.
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil jou wel aan je ballen in een boom hangenik haat kerstmuziek, zoals Gargamel, smurfen haat.
quote:
Dit soort struggles dusquote:Op donderdag 4 december 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Prima...dan zit ik bij de Top 2000, hoef ik er niet naar te luisteren.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:55 schreef Fylax het volgende:
Ik zie dat 25 en 26 december nog vrij staan op het rooster.
Ik claim beide dagen in tijden van 18:00 - 00:00 voor mijn mooie kersthits.
Ik ben een kut DJ, ik doe niet aan carnaval- en kerstmuziekquote:
Nee.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Prima...dan zit ik bij de Top 2000, hoef ik er niet naar te luisteren.
Echt, van kerstbellen wordt ik licht aggressief en van Mariah Carey krijg ik sloopneigingen waar de gemiddelde ADO-hoolie jaloers op is.quote:
Krijgt niet iedereen dat van Mariah?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt, van kerstbellen wordt ik licht aggressief en van Mariah Carey krijg ik sloopneigingen waar de gemiddelde ADO-hoolie jaloers op is.
neequote:Op donderdag 4 december 2014 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijgt niet iedereen dat van Mariah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |