Lijstje voor vandaag is vrij leeg, nog paar uurtjes werken en dan ga ik gezellig samen met iemand boodschappen doen, bier drinken, muziek luisteren en koken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer op je lijstje staan, misschien is oude man met boodschappen helpen nog vacant, dan hoef ik mijn pa niet te helpen.
Je gaat niet even nog goud zoeken? Of ga je goud koken?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lijstje voor vandaag is vrij leeg, nog paar uurtjes werken en dan ga ik gezellig samen met iemand boodschappen doen, bier drinken, muziek luisteren en koken.
Ben geen goud nodig, kom anders eens naar die IRC chat toe.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je gaat niet even nog goud zoeken? Of ga je goud koken?
Ben er onder de naam sneeuw zit er nogal vol zeg.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben geen goud nodig, kom anders eens naar die IRC chat toe.
Yo Argo!quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer op je lijstje staan, misschien is oude man met boodschappen helpen nog vacant, dan hoef ik mijn pa niet te helpen.
Want met het delven van goud maak je natuurlijk geen kosten. Alles wat je aan goud vind is pure winstquote:Op woensdag 3 december 2014 23:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vreemd. Je kunt toch heel makkelijk goud omzetten in geld?
In de tijden van de kolonisten wel, die grepen even wat mannen weg bij de lokale stam en duwde ze een pikhouweel in de hand, vrede tijden wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Want met het delven van goud maak je natuurlijk geen kosten. Alles wat je aan goud vind is pure winst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |