Mwoah ... Meer in ONZ en KLB.quote:
Toch volgende week dus al.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:05 schreef svann het volgende:
Dit is aflevering 10/14, de roasting is aflevering 12.
Een huilende Bianca, dus die krijgt het kennelijk zwaar te verduren.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:59 schreef computergirl het volgende:
Zal er weer iemand zijn die zo dom is te liegen op zijn cv?
Bedankt hiervoor, ik was vergeten een alarmpje voor gisteren te zetten en miste 'm dus.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:47 schreef svann het volgende:
Even opletten om niets te missen!
Dinsdag 16 december 23:35 - 11/14 The final five (achtergrond)
Woensdag 17 december 22:00 - 12/14 Interviews (roast)
Donderdag 18 december 23:35 - 13/14 Why I fired them
Zondag 21 december 22:00-00:00 - 14/14 The final and You're hired
Dinsdagnacht 23/24 00:40-01:40 - The final (herhaling)
Ja, dat was voor mij ook een verrassing ! Eens kijken hoe hij dit doet....quote:Op woensdag 10 december 2014 23:56 schreef k_man het volgende:
Eén van de interviewers is trouwens Ricky Martin, de winnaar van twee jaar geleden. Moet wel apart zijn om nu aan de andere kant van de tafel te zitten. Hij vervangt Margaret Mountford. De andere interviewers zijn dezelfde als vorig jaar.
Nou ja, het is z'n werk, dus ik veronderstel dat ie er het kan. De onderneming die ie - met de 250.000 steun van Lord Sugar - heeft opgericht is immers een werving- en selectiebureau.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:16 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ja, dat was voor mij ook een verrassing ! Eens kijken hoe hij dit doet....
Als 'pedante eikel' (sorry, ik quote je alleen maar) zou je Mark toch eigenlijk wel moeten mogen....quote:Op woensdag 17 december 2014 12:53 schreef k_man het volgende:
Ik hoop op Roisin of Solomon, als sympathiekste kandidaten. Van die twee dicht ik Roisin de meeste capaciteiten toe, dus zij moet winnen.
Ik heb een aversie tegen het soort idiote, over-the-top uitspraken dat vooral door Daniel en Mark gedaan wordt. Dingen in de trant van 'mark my words, you're looking at the winner', 'I'm the full package, the ideal candidate', et cetera.
Ik hoop op een finale tussen Daniel en Roisin, waarbij Daniel flink op z'n bek gaat en Roisin glorieus zegeviert.
Is ook wel een beetje zo. Ik heb waardering voor de slimme, strategische manier van spelen. Alleen die groteske uitspraken zijn zo jammer.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:40 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Als 'pedante eikel' (sorry, ik quote je alleen maar) zou je Mark toch eigenlijk wel moeten mogen....)
Daarin hoop ik op Daniel in de finale.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:38 schreef Individual het volgende:
Hoe saai zou de show zijn als het allemaal Roisins zouden zijn?
Volgens mij gaan 2 Roisins samen niet spelen maar bitchenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:38 schreef Individual het volgende:
Hoe saai zou de show zijn als het allemaal Roisins zouden zijn?
Aangezien ze dit allemaal zo uitbundig doen, lijkt 't me eerder een opdracht die ze van de makers krijgen dan 'spontane' ontladingen. Zo is het format nu eenmaal en 't is ook niet echt alsof dit 't eerste seizoen is, dus de huidige kandidaten weten wel hoe dit uitgespeeld wordt in het programma-format.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje zo. Ik heb waardering voor de slimme, strategische manier van spelen. Alleen die groteske uitspraken zijn zo jammer.
Goeie tijden...quote:Op woensdag 17 december 2014 18:53 schreef k_man het volgende:
Ja en Stella die er naast zat met zo'n gezicht:
Stuart 'the brand' Baggs, aka Herr Baggs.
Nou eventjes...quote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Solomon en Claude, best friends
Morgen staat deze aflevering op dit kanaal:quote:Op woensdag 17 december 2014 23:08 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Shit, de kabel ligt er hier ineens uit. Precies om elf uur ook. Gelukkig de afl nog kunnen zien, maar nu mis ik wel de You're fired!
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef k_man het volgende:
Roisin in You're Fired is zeker de moeite waard om terug te kijken.
Kanonnen.. inderdaad... waar waren die de hele series ?!?!!!quote:
Dan had ze die hele diamantwinkel gratis gekregen..quote:Op donderdag 18 december 2014 10:42 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Kanonnen.. inderdaad... waar waren die de hele series ?!?!!!
zo bijzonder was dat decolleté nou ook weer nietquote:Op donderdag 18 december 2014 12:03 schreef Individual het volgende:
[..]
Dan had ze die hele diamantwinkel gratis gekregen..
een idee ja, een business plan nietquote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef computergirl het volgende:
Een echt goed idee kan toch wel op een paar bladzijden?
Aw, da's jammer... schitterende mimiek had die man.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:00 schreef computergirl het volgende:
Nick ook weg
http://www.dailymail.co.u(...)entice-10-years.html
Claudequote:Op vrijdag 19 december 2014 13:30 schreef k_man het volgende:
Jammer, maar begrijpelijk. Benieuwd wie hem volgend jaar op gaat volgen.
Ja, die speelt zijn onuitstaanbare rol wel goed. Ik heb pas geleden wat oude interviews teruggekeken en het verbaast me dat er nog nooit iemand hem een klap in zijn gezicht gegeven heeft. Wat kan hij onbeschoft en beledigend zijn. Maar met mensen als Stuart Baggs tegenover hem kan hij wel leuk zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:45 schreef k_man het volgende:
Claude blijft een onbeschofte lul. Voor ons vermakelijk om naar te kijken, maar toch - een lul. Als ik hem als baas zou krijgen, zou ik de baan niet eens willen hebben. Je kunt mensen ook gewoon even een hand geven.
Quote-alert voor Copycat, de finale is NU begonnen op BBC1. Als ik er niet toevallig voorbij zapte zou ik het zo zijn vergeten.quote:
Ik kreeg een melding van mijn TV-app. Maar bedankt!quote:Op zondag 21 december 2014 22:04 schreef Cee het volgende:
Quote-alert voor Copycat, de finale is NU begonnen op BBC1. Als ik er niet toevallig voorbij zapte zou ik het zo zijn vergeten.
Wat deed ze dan?quote:Op zondag 21 december 2014 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Wat die debiele Sarah deed kon ook echt weer niet. Wat een ontzettend naar mens !
elke grote fabrikant gaat tegen hetzelfde probleem oplopen: elk kleurtje, twee diktes, 4 matenquote:Op maandag 22 december 2014 00:23 schreef k_man het volgende:
Wat ik miste in Bianca's verhaal is hoe makkelijk navolgbaar het is. Het lijkt me niet iets dat makkelijk gepatenteerd kan worden. Dus als zij er succesvol mee blijkt, kan vervolgens elke grote fabrikant hetzelfde gaan doen.
je bedoelt de terechte opmerkng over de hoge prijs?quote:Op zondag 21 december 2014 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Wat die debiele Sarah deed kon ook echt weer niet. Wat een ontzettend naar mens !
Donald Trump.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:06 schreef Iwanius het volgende:
Ik denk dat ik het volgend seizoen niet meer ga volgen. Bereid mij voor op een nieuwe seizoen met mr. ego Donald Trump en zijn Apprentice series.
Hoe/waar volg je die dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:06 schreef Iwanius het volgende:
Ik denk dat ik het volgend seizoen niet meer ga volgen. Bereid mij voor op een nieuwe seizoen met mr. ego Donald Trump en zijn Apprentice series.
Is meestal op YouTube te vinden. En op realitytvfan.org. Begint in januari, vandaar dan Iwanius zich nu al aan het voorbereiden is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:35 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Hoe/waar volg je die dan ?
Ik heb die met Piers Morgan en zo'n donkere dame indertijd gezien.. die was wel leuk...quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is meestal op YouTube te vinden. En op realitytvfan.org. Begint in januari, vandaar dan Iwanius zich nu al aan het voorbereiden is.
Celebrity Apprentice USA is dus wel enkel met celebrities die voor goede doelen strijden. Erg suikerzoet Amerikaans vaak, maar soms kan het ook (gemaakt) knallen.
Omarosa! Die deed eerst mee aan een reguliere Apprentice en, omdat het zo'n ontiegelijke bitch is die haar bitchyness goed wist uit te buiten, schopte ze het later tot Celebrity Aprrentice-kandidaat. En nemesis van Morgan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:54 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik heb die met Piers Morgan en zo'n donkere dame indertijd gezien.. die was wel leuk...
Eens kijken of ik 'm dan ook volg.
Yep, zo heette ze !quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omarosa! Die deed eerst mee aan een reguliere Apprentice en, omdat het zo'n ontiegelijke bitch is die haar bitchyness goed wist uit te buiten, schopte ze het later tot Celebrity Aprrentice-kandidaat. En nemesis van Morgan.
Dat en hij is vrij pervie waardoor die eigenlijk standaard voor de knappe dames kiest.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:58 schreef fliert het volgende:
Lord Sugar heeft stijl. Trump is gewoon een lul met veel geld, en in dat programma sleept hij zijn smakeloze familie er ook nog eens bij. Niet om aan te zien.
Duren die afleveringen geen anderhalf uur?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:06 schreef Iwanius het volgende:
Dat maakt toch weinig uit? Mark had nou ook niet bepaald het meest originele idee ooit.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:08 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Misschien maar goed dat Bianca niet gewonnen heeft, want 'haar' idee was misschien toch niet zo haar eigen idee....
Ik vind dat toch anders. Van Marks plan was direct duidelijk dat het niet nieuw is, sterker nog: dat er al honderden bedrijfjes zijn die dit doen. Mark heeft daar nooit geheimzinnig over gedaan. Bij hem investeer je niet in een uniek product, je investeert in hem als persoon.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:15 schreef Arth_NL het volgende:
Mark's idee was nou ook niet bijster
Dat maakt toch weinig uit? Mark had nou ook niet bepaald het meest originele idee ooit.
Ze was toch gewoon een simpele boekhouder?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:45 schreef k_man het volgende:
Roisin viel erg tegen. Ik dacht dat zij - als goede accountant - wel met een volledig dichtgetimmerde business case zou komen. Maar ja, ten eerste bestond het product al (en kennelijk niet op een erg succesvolle manier), ten tweede was haar marktonderzoek wel heel minimaal (een groepje van zes mensen, vrienden en familie) en ten derde was het geld al na twee maanden op. Vooral dat laatste punt is juist voor een accountant geen goede beurt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:48 schreef fliert het volgende:
Nog nooit zoiets gezien als de actie van Roisin bij de juwelier. Als ze 25 pond had gezegd was het ook nog gelukt. Ze zag er ook verrukkelijk uit, ook in pyjama
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef k_man het volgende:
Roisin in You're Fired is zeker de moeite waard om terug te kijken.
quote:
Luisa Sizzman van vorig seizoen was toch vele malen beter?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:59 schreef fliert het volgende:
^
Mee eens, vond dat een van de mindere winnaars van de afgelopen jaren.
Irish Jim voor wat humor?
Of wacht, Roisin zit toch zonder baan, kan ze de cijfertjes in de gaten houden, en leuk voor ons mannetjes.
Nah, ik kies Roisinquote:Op donderdag 25 december 2014 13:30 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Luisa Sizzman van vorig seizoen was toch vele malen beter?
[ afbeelding ]
Bloter is niet per definitie beter...quote:Op donderdag 25 december 2014 13:30 schreef CaryAgos het volgende:
Luisa Sizzman van vorig seizoen was toch vele malen beter?
[ afbeelding ]
Ze heeft gewerkt bij Ernst & Young. Haar LinkedIn-profiel is bijna leeg, maar elders staat ergens dat ze 'audit manager' was. Ik ken de structuur binnen EY niet, maar toen ik zelf bij PwC werkte was 'manager' twee stapjes onder partner. Daar zat alleen nog 'senior manager' tussen. Als dat bij E&Y ook zo werkt had ze wel een hele goede functie voor een 32-jarige.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:14 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ze was toch gewoon een simpele boekhouder?
Ik wist dat ze bij een accountantsfirma werkte maar niet als accountant omdat ze aangaf dat haar voormalige-functie ''accountant'' was en accountant betekend in het Engels toch gewoon boekhouder en auditor betekend wat wij hier accountant noemen?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze heeft gewerkt bij Ernst & Young. Haar LinkedIn-profiel is bijna leeg, maar elders staat ergens dat ze 'audit manager' was. Ik ken de structuur binnen EY niet, maar toen ik zelf bij PwC werkte was 'manager' twee stapjes onder partner. Daar zat alleen nog 'senior manager' tussen. Als dat bij E&Y ook zo werkt had ze wel een hele goede functie voor een 32-jarige.
Ook als ze wat aangekleder is ziet ze er toch vele malen beter uit?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Bloter is niet per definitie beter...
Bahneequote:Op donderdag 25 december 2014 13:48 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ook als ze wat aangekleder is ziet ze er toch vele malen beter uit?
[ afbeelding ]
Achja ieder z'n eigen smaak zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Bahnee
Vind haar echt bij lange na niet zoals Roisin; die heeft iets liefs ofzo, zou haar iig prefereren.
Zeker, eerlijk zullen we alles delen.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:57 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Achja ieder z'n eigen smaak zullen we maar zeggen.
Sarah?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zeker, eerlijk zullen we alles delen.
Alles beter dan die blonde tut van dit seizoen
Denk het ja, heb niet het begin meegekregen van het seizoen maar zag haar in de finale terugkomen.quote:
Inderdaad, dom, nep en in de verste verte niet knap.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Denk het ja, heb niet het begin meegekregen van het seizoen maar zag haar in de finale terugkomen.
Die leek me dom én nep
Eensch. Vond die Bianca ook echt niet mooi, die laatste aflevering zag je haar zo ontieglijk veel makeup op doenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:02 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Inderdaad, dom, nep en in de verste verte niet knap.
Nee, ook niet van dat seizoen. Toen was Francesca het leukst om te zien.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:48 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ook als ze wat aangekleder is ziet ze er toch vele malen beter uit?
[ afbeelding ]
Dafuq. Leah vond ik nog wel wat hebben maar Francesca, dat is ziet er toch gewoon uit als white trash?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, ook niet van dat seizoen. Toen was Francesca het leukst om te zien.
Ik zie d'r zelfs al 2 staan op torrents...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:17 schreef Copycat het volgende:
De eerste aflevering van het nieuwe seizoen The Apprentice USA staat online:
http://www.realitytvfan.o(...)ce-usa-14-episode-1/
Ja, blijkbaar is gisteren de tweede aflevering uitgezonden. Maandag is de vaste uitzenddag. En ik dacht ook te begrijpen dat er per uitzenddag twee afleveringen zouden komen, back to back.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:39 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik zie d'r zelfs al 2 staan op torrents...
Jeetje. Er was vorig jaar (of misschien nog wel langer geleden) nog een interview met hem, waar ik me over verbaasde. Niet zozeer over het interview zelf, maar wel over de foto. Hij zag er compleet anders uit. Ik zou 'm helemaal niet meer herkend hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:00 schreef computergirl het volgende:
Ik lees net dat Stuart Braggs isc overleden vlak na 27e verjaardag. Je weet wel: THe brand
Een week na zijn verjaardag ...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:30 schreef k_man het volgende:
Gestorven op z'n verjaardag. Beetje enthousiast geweest met het innemen van het een of ander misschien? Politie zegt dat niks er op duidt dat hij door iemand om het leven gebracht zou zijn.
Wel met you're fired, want dat nemen ze 'tijdens' het uitzenden opquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens Wiki sinds 22 september 2014, dus tijdens het (opnemen van) vorig seizoen nog niet.
Ah, ok. Het viel me nu opeens op dat ze wordt aangeduid als baroness.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wel met you're fired, want dat nemen ze 'tijdens' het uitzenden op
Ook benieuwd wie Dara gaat opvolgen, daar is ook niets over bekend.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:33 schreef k_man het volgende:
Afijn, life goes on. Het nieuwe seizoen start alweer in september. Precieze data zijn nog niet bekend gemaakt.
Ben wel erg benieuwd hoe Claude het gaat doen, als vervanger van Nick. En Karren heeft opeens ook een adellijke titel: Baroness Brady.
Neequote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ook benieuwd wie Dara gaat opvolgen, daar is ook niets over bekend.
Lees anders even bij!quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:30 schreef Genesisfan het volgende:
Bazenkandidaat Stuart Baggs is een aantal dagen geleden overleden.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:20 schreef Copycat het volgende:
Celebrity Apprentice nieuws:
They're gonna need bigger chairs in the boardroom -- Arnold Schwarzenegger is taking Donald Trump's seat as the boss on "The Celebrity Apprentice."
NBC announced Arnold's new gig on Monday morning, and says he'll start calling the shots on the show during the 2016-17 TV season.
It's a pretty brilliant hire that checks off several boxes -- A-list celebrity, huge success in his chosen profession, already has a catchphrase ("Hasta la vista"), and don't forget ... he's an immigrant. As we first reported, NBC was considering hiring a minority for the role -- not that Austrian exactly fits that bill.
Also interesting ... they got a former politician to replace the guy who left to run for office.
Other people in the running reportedly included Magic Johnson, George Lopez, and Richard Branson.
Arnold.
Ben benieuwd. En lichtelijk sceptisch.
Is ook zo. Alleen is de aankondiging nog steeds erg vaag: deze herfst. Je kunt wel een beetje terugrekenen. Een seizoen duurt 12 weken (dacht ik) en ze zullen rond Kerst klaar willen zijn. Zou dus snel moeten beginnen.quote:Op maandag 21 september 2015 00:02 schreef svann het volgende:
Dacht dat het wel weer tijd was voor een nieuwe engelse Apprentice.
Zonder Nick en Dara, dat zal wennen zijn.
Zal zeer waarschijnlijk wel weer half oktober beginnen. Ik denk dat we binnen twee weken wel een startdatum weten. Heb veel zin in het nieuwe seizoen, ben heel erg benieuwd naar de vervanger van Nick, gaat mooie tv opleveren.quote:Op maandag 21 september 2015 00:31 schreef k_man het volgende:
Volgens mij hebben sommige mensen niet door dat dit topic over de BBV-serie gaat...
[..]
Is ook zo. Alleen is de aankondiging nog steeds erg vaag: deze herfst. Je kunt wel een beetje terugrekenen. Een seizoen duurt 12 weken (dacht ik) en ze zullen rond Kerst klaar willen zijn. Zou dus snel moeten beginnen.
Claude Litner.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:43 schreef svann het volgende:
Oeh, de roaster in de boardroom!
Hoe heet hij ook alweer?
14 octoberquote:Op maandag 21 september 2015 13:03 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Zal zeer waarschijnlijk wel weer half oktober beginnen. Ik denk dat we binnen twee weken wel een startdatum weten. Heb veel zin in het nieuwe seizoen, ben heel erg benieuwd naar de vervanger van Nick, gaat mooie tv opleveren.
quote:Fish Food
The Apprentice, Series 11 Episode 1 of 12
The search for Lord Sugar's next business partner has begun, and the process is tougher than ever. Having already invested £1,000,000 of his own money into four thriving businesses, Lord Sugar isn't stopping there. Over the next 12 weeks he'll whittle down the hopeful candidates until only one remains.
Ready to fight for his funding, the aspiring entrepreneurs are summoned to his boardroom where Lord Sugar reveals his first surprise - a new aid. His right-hand man this year will be the fearsome businessman Claude Littner.
Determined to make this the toughest Apprentice process yet, Lord Sugar makes the candidates aware they've a lot to live up to. Under the watchful eye of Claude and Baroness Karren Brady, the candidates are sent off on their first task, rising early to buy fish at Billingsgate fish market. The aim - to turn it into two products they can sell on to hungry Londoners.
Chaos in the kitchen throws one team into disarray, whilst the other has a calamari crisis. Trying to maximise sales, each team pounds the pavements. One team targets affluent city workers whilst the other takes on tourists in Camden - and one candidate has such a unique selling style that even a surprised Baroness Brady has to admit she's learnt something new.
In the boardroom, the candidates are left in no doubt as to just how unforgiving the process is, and someone is the first to hear the words 'You're Fired!'.
Toch bijna verdubbeldquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En 80 cent! Dat is bijna 2 pond!
En dan gaat er één nog zeuren dat niemand projectmanager wilde worden terwijl hij zichzelf ook niet opgaf. Wat een idioot.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:15 schreef computergirl het volgende:
En niemand wil projectmanager worden, ook voorspelbaar
Sowieso niet op letten dat, puur voor de show. Met z'n alle in 20 minuten klaar zijn en ontbijten is natuurlijk onzin. Net als dat ze ook niet besluiten uit hun zelf ff kop koffie te drinken in dat armzalige café als ze verliezenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:03 schreef computergirl het volgende:
Hoe moeten ze nou allemaal in 20 minuten onder de douche als de telefoon gegaan is?
ja dat zou ik niet weten, als man zijnde ben ik in paar minuten klaarquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:08 schreef computergirl het volgende:
Er is een dame die wel 2 Uur bezig is geweest met een heel ingewikkeld kapsel
Of dat het winnende team meteen gaat genieten van hun prijs als ze de boardroom uitlopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Sowieso niet op letten dat, puur voor de show. Met z'n alle in 20 minuten klaar zijn en ontbijten is natuurlijk onzin. Net als dat ze ook niet besluiten uit hun zelf ff kop koffie te drinken in dat armzalige café als ze verliezen
Dat mag geloof ik niet. Athans in de Amerikaanse versie zijn daar wel mensen voor weggestuurd omdat ze hun eigen telefoon etc meehadden en wat maten hadden ingehuurd om hun producten te kopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:09 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Of dat het winnende team meteen gaat genieten van hun prijs als ze de boardroom uitlopen.Of dat niemand erop komt om te gaan googlen wanneer ze weer eens vreemde producten moeten kopen.
Volgens mij ookquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat mag geloof ik niet. Athans in de Amerikaanse versie zijn daar wel mensen voor weggestuurd omdat ze hun eigen telefoon etc meehadden en wat maten hadden ingehuurd om hun producten te kopen.
Ze opereren volgens mij vooral uit een soort bubble.
Ik heb een paar keer hardop moeten lachen om Romesh Ranganathan. Die maakt het verlies van Dara een beetje goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:12 schreef computergirl het volgende:
Heel even gekeken, maar kon me niet boeien
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb besloten dit jaar niet te kijken. Ik ben er wel een beetje klaar mee, met de plaatsvervangende schaamte
Schaam je !quote:
Als de boot niet meegeteld was, hadden ze waarschijnlijk nog steeds gewonnen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:58 schreef svann het volgende:
Ik dacht al even dat het speelgoed bootje het papieren skeletje van de boys ging worden.
Hebben ze mazzel mee!
Het waren ook de mensen die op de achtergrond bleven. Ik vind dat altijd lastig (maak het ook in m'n eigen werk mee): wat is erger, iemand die een fout maakt? Of iemand die überhaupt niks doet? Ik ben toch geneigd te denken dat het laatste kwalijker is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:00 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Verder weer degene die nog een beetje common sense heeft, die eruit vliegt. Je zou bijna gaan denken dat het enkel om de sensatie gaat.
quote:Pet Show
The Series 11 - Episode 4 of 12
Lord Sugar instructs the candidates to tap into one of the UK's biggest markets - pet products. The task is simple - choose some products that pet lovers will like and sell them at the London Pet Show.
Faced with fascinating choices, from high-vis jackets for chickens to luxury bags for doggie do-dos, the teams adopt very different tactics with the products' vendors. When both teams aspire to sell the same products, it's a dog-eat-dog battle as the vendor chooses who they'd like to represent them at the show.
For one team a cat-focused range seems a sensible choice, until their failing sales team struggles to shift the pussycat products. On the other team, animal balloons are a big hit with the families, but corralling the customers proves too much for the distracted project manager.
When the sales are totted up, Lord Sugar is hot on the figures, and someone's overzealous selling of them is under the spotlight. The candidates fight like cat and dog, ultimately trying to avoid the words none of them want to hear Lord Sugar utter - 'You're Fired!'.
Ik snap niet hoe je zo'n kattentoren als noodzakelijk kan zien. Hondensofa snap ik ergens ver weg nog wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:29 schreef svann het volgende:
Wonderlijk dat die dure producten nog verkopen ook.
heb je een kat?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:33 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo'n kattentoren als noodzakelijk kan zien. Hondensofa snap ik ergens ver weg nog wel.
katten die binnen zitten hebben een krab gelegenheid nodig, en sommige katten houden ontzettend van ergens hoog liggen/zitten. Dus heel veel katteneigenaren hebben dat soort klimtoestellen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:39 schreef THEALPHA het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
heb je een kat?
[/quote ]
Boerderijkat, die komt ook niet binnen. Wel een hond dus misschien daarom. Zou jij zoiets overwegen?? Mocht je 600 euro over hebben?
of dat blondje (lang haar krullen), komt ook sowieso tekort. Ruth was de vorige keren nog wel acceptabel qua prestaties.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:42 schreef svann het volgende:
Duidelijk welke dame eruit gaat vliegen: Ruth.
twitter:razshiraz1 twitterde op woensdag 28-10-2015 om 22:01:47@Lord_Sugar going to watch the paint dry rather than watch rubbish apprentice reageer retweet
Baas.twitter:Lord_Sugar twitterde op woensdag 28-10-2015 om 22:03:02You want to use the paint on your face you are so ugly https://t.co/x4LBV6tuUM reageer retweet
of allebeiquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:44 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
of dat blondje (lang haar krullen), komt ook sowieso tekort. Ruth was de vorige keren nog wel acceptabel qua prestaties.
Hij is alleen qua leiding niet heel erg sterk, ik zeg selena.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:53 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Hij is wel erg draaierig... op zich is 't wel slim Lord Sugar te herhalen in je argumenten, maar ik vind 'm weinig eigen input hebben. Maar hij heeft wel verkocht.
Hij lijkt wel wat milder dit seizoen, vorige week ook al een ontslag te weinig.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:55 schreef computergirl het volgende:
Allebei de dames
Aaahhh, toch niet
Nee, die komt rechtstreeks uit de normale aflevering. Vandaag even gekeken, compleet vergeten gisteravondquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:06 schreef svann het volgende:
Wat is dat?
Een smakeloze upload door een van de anderen?
Oh, een grappig extra shot.
Daar zullen ze wel in gecoacht worden. De reacties zijn altijd hetzelfde: 'haha, ja, dat was achteraf gezien niet zo handig, ik neem de tips ter harte'. Plus een make-over. Beetje damage control, zodat ze niet nog jaren te boek staan als die idioot van tv.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:34 schreef svann het volgende:
Ze brengt het er goed vanaf in You're Fired.
quote:Children's Book
The Series 11 - Episode 5 of 12
At the London Library in St James's Square, Lord Sugar sets the candidates a surprising task - write and design a children's book, and record an accompanying CD, before selling it to London's bookshops.
For one candidate it's a dream task, but taking on the role of project manager isn't the fairy tale they had imagined. Desperate to prove their literary prowess, one team flounders and is in danger of losing the plot over deadlines, whilst on the other team a simple rhyming story causes drama when the team hits the recording studio and disagree on how to perform it.
Next morning, finished books in hand, it's time to flog their masterpieces. But a major stumble in front of industry experts unsettles one team, while the other resorts to a dramatic drop in prices just to shift their stock. Candidate clashes and pitiful pitches see both teams struggle for sales.
In the boardroom, the plot thickens. Sales are totted up and revealed, but only one team's story has a happy ending. For the losing candidates it's a terrifying boardroom, and for someone it's the last chapter in their Apprentice story.
In het politiek correcte Engeland zijn er mensen die vinden dat als je het geslacht niet weet, je het over 'they' moet hebben en daar volgt dus 'their' uit in dit geval.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:40 schreef svann het volgende:
Vreemde laatste zin.
Klinkt voor mij als: voor iemand is het hun laatste hoofdstuk.
Zal wel zo'n subtiliteit zijn waarmee wij nederlanders doorgaans de mist ingaan.
veel gebitch in dat teamquote:Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef svann het volgende:
Wat een charmant persoon toch, die Charleine...
LS tweets zijn wel vermakelijk bij de aflevering.twitter:Lord_Sugar twitterde op woensdag 04-11-2015 om 22:26:31Natalie plays football so she claims to know a good pitch ... reageer retweet
Ik vond haar wel tof eigenlijk. Ze heeft eigenhandig de opdracht gered door op het laatste moment nog een heleboel boeken te verkopen. En ik vond het ook wel stoer dat ze in de boardroom zonder veel omhaal toegaf dat ze Richard alleen maar subteamleider had gemaakt om hem rustig te houden met een titeltje. In de praktijk pakte dat niet zo goed uit - Richard had zich kennelijk toch de telefoon toegeëigend - maar goed...quote:Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef svann het volgende:
Wat een charmant persoon toch, die Charleine...
quote:Discount Store
The Series 11 - Episode 7 of 12
At the house, the off-duty candidates are interrupted by Lord Sugar, who sets them his latest challenge - open a discount store and, in two days, turn products into profit.
Dispatched to Manchester, one team's squabbling begins en route as they struggle to order popular brand-name products to tempt customers through the door. Haggling their way through the wholesalers, both teams stock up on unbranded products where the profits really lie.
Shutters up on their discount stores - squabbles over customers and attempts to poach each other's business see tempers flare. Elsewhere, instead of flogging bargains, trading insults becomes the order of the day.
As both teams try to barter with the bargain hunters, it's a race to the finish to see who can buy, sell and replenish the most stock in their pop-up shops.
With assets counted and sales totted up, in the boardroom it's time to take stock. Personalities clash, insults are thrown, and for one unlucky person, Lord Sugar's patience finally runs out.
de USA versie is volgens mij nooit op de BBC geweest of misschien alleen d eerste seriequote:Op vrijdag 20 november 2015 04:39 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb dat nu eens bekeken en eerlijkheidshalve vind ik de serie van Donald Trump toch leuker. Meer mensen met die gedachte en iemand een idee wanneer de nieuwe USA versie op de BBC komt?
Er komt in tv seizoen 2016-2017 een nieuwe versie van de USA variant. Dan wel met normale kandidaten of celebs (gok celebs). Deze is echter niet met Donald Trump sinds hij is ontslagen na zijn opmerkingen over mexicanen in aanloop naar de verkiezingen. De nieuwe versie is met Arnold Schwarzenegger als host.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:39 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb dat nu eens bekeken en eerlijkheidshalve vind ik de serie van Donald Trump toch leuker. Meer mensen met die gedachte en iemand een idee wanneer de nieuwe USA versie op de BBC komt?
1ste serie werd zo'n 10 jaar geleden op BBC2 uitgezonden (tussen 7 en 8 uur in de avond, nederlandse tijd), dit was vlak voordat de BBC met een eigen versie kwam (waarvan de eerste 2 series op BBC2 werden uitgezonden, waarna het naar BBC1 vertrok).quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
de USA versie is volgens mij nooit op de BBC geweest of misschien alleen d eerste serie
quote:Party Planning
The Series 11 - Episode 8 of 12
It's week eight and the candidates are taken back in time to the Museum of Childhood. Lord Sugar instructs the teams to become party planners, with just two days to set up and host a children's party for some high-spending clients.
With a £2,000 budget, the candidates must throw an event to remember, keeping an eye on profits but also pleasing the punters. Contending with tricky teens and hard-to-please parents, both teams have a challenge on their hands.
For one project manager it's a dream gig. But with grand plans for the teens to have a blast, it's not long before a massive oversight threatens to derail their task completely. Elsewhere on the team there's a party pooper, as one candidate's attempts to keep a tight rein on the budget risk spoiling the day for the birthday girl.
On the other team, efforts to make merry with the kids fall flat when an overzealous double act lead a lacklustre assault course. Things go from bad to worse with a mix up over the birthday cake and a blunder with the party gifts. Faced with disgruntled customers, the blame game starts and the party falls flat.
As the figures are added up and the profits announced, in the boardroom it's a celebration for some. For the losers, an indignant Lord Sugar takes an unprecedented step, and for someone the party is most definitely over.
quote:Property Agents
The Series 11 - Episode 9 of 12
Week nine and the stakes are raised as the eight remaining candidates are summoned to the top of the South Bank Tower. For the next task, Lord Sugar throws the teams into the London property market to sell mid-range and high-end properties to the city's most discerning buyers.
It's boom or bust as the teams have two days to fight it out to see who can sell the most properties and be rewarded the most commission to win the task.
Acting as real-estate agents for million-pound developments, one team goes on the charm offensive to win over clients, while the other team's overfamiliar approach fails to strike them a big deal.
As the teams compete to lure in leads, the sales patter goes into overdrive. Some try the soft sell, while others take the hard line, leading to deals being done and lost.
With each candidate out for themselves, it's dog eat dog as they race to cross the line. Exploiting London's booming market comes easily for some as sales lead to rewards. For others, it's a nightmare, as failed attempts to strike a deal mean they finish empty handed.
It's drama in the boardroom as the pressure gets too much for one candidate. As tempers flare and a heated confrontation ensues, Lord Sugar is left unimpressed. As his patience finally runs out, another candidate faces their final boardroom as they hear the words 'You're fired'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |