quote:Op woensdag 3 december 2014 23:07 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Wat doen?
Ja er was een of andere lecture georganiseerd door yes Delft, en verenigingsverzamelaar chick ging er heen, dus een vriendinnetje en ik wilden der gaan spotten maar tis niet gelukt
Eigenlijk wel net zo erg als wat zij doetquote:Op woensdag 3 december 2014 23:07 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Wat doen?
Ja er was een of andere lecture georganiseerd door yes Delft, en verenigingsverzamelaar chick ging er heen, dus een vriendinnetje en ik wilden der gaan spotten maar tis niet gelukt
Eigenlijk welquote:Op donderdag 4 december 2014 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk wel net zo erg als wat zij doet
Oké, dan niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niks. verdomme.
Dat gevoel heb ik ook wel eens, maar dan bij random mensen op straat.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:40 schreef OllieWilliams het volgende:
en sommige docenten wil ik wurgen tot ze blauw aan lopen en dan hun kop open trappen
Das kut.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zeker. Helaas korter geslapen dan me lief is en heb koppijn en dorst
Wiequote:Op donderdag 4 december 2014 10:40 schreef OllieWilliams het volgende:
en sommige docenten wil ik wurgen tot ze blauw aan lopen en dan hun kop open trappen
betaquote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook wel eens, maar dan bij random mensen op straat.
/psychopaat
Jezus, ook alleen in amerika kan ditquote:Op donderdag 4 december 2014 11:37 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.ocweekly.com/2007-02-08/news/illegally-park-ed/
jezusamerika mongolenland
als jij nou eens aangeeft wanneer je wel kan, dat gaat een stuk snellerquote:Op donderdag 4 december 2014 16:05 schreef Mitsu het volgende:
Oh en trouwens ik kan 19 december niet 's avonds, bedacht ik me net.
29 februari 2016.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:18 schreef MrStalin het volgende:
[..]
als jij nou eens aangeeft wanneer je wel kan, dat gaat een stuk sneller
want niemand mag met kerst alleen zijnquote:Op donderdag 4 december 2014 21:17 schreef Novermars het volgende:
Een meeting willen organiseren op eerste Kerstdag, dat is wel heel erg in de geest van dit topic
Het ergste is dat ik dan nog daadwerkelijk totaal niets te doen heb ookquote:Op donderdag 4 december 2014 21:17 schreef Novermars het volgende:
Een meeting willen organiseren op eerste Kerstdag, dat is wel heel erg in de geest van dit topic
awhquote:Op donderdag 4 december 2014 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik dan nog daadwerkelijk totaal niets te doen heb ook
Mensen in het algemeen. Het leven zou zoveel fijner kunnen zijn als mensen meer ontwikkeld zouden zijn. Ik heb het niet over intellectuele ontwikkeling, dit is iets wat weinig onderscheid maakt naar klasse.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Loop een willekeurig bejaardentehuis binnen en wees iemands held!quote:Op donderdag 4 december 2014 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik dan nog daadwerkelijk totaal niets te doen heb ook
Misschien wordt het wel zoietsquote:Op donderdag 4 december 2014 22:24 schreef Novermars het volgende:
[..]
Loop een willekeurig bejaardentehuis binnen en wees iemands held!
Oke correctie: 25 en 26 december niet, en 31 december + 1 januari niet. En de weekenden van de vakantie niet.quote:
Over welke ontwikkeling heb je het dan?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mensen in het algemeen. Het leven zou zoveel fijner kunnen zijn als mensen meer ontwikkeld zouden zijn. Ik heb het niet over intellectuele ontwikkeling, dit is iets wat weinig onderscheid maakt naar klasse.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:24 schreef Novermars het volgende:
[..]
Runescapequote:Op donderdag 4 december 2014 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel zoiets
Of gewoon world of warcraft, ik twijfel
Beschaving: niet gehinderd worden door een ego, altijd vriendelijk en geduldig zijn, elkaar respecteren, ...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Over welke ontwikkeling heb je het dan?
De internetheldin spelen in lumby.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje kerstrellen in de wildy
Als je dat in deze wereld bent, dan zal je nooit iets bereiken.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Beschaving: niet gehinderd worden door een ego, altijd vriendelijk en geduldig zijn, elkaar respecteren, ...
Ja, en alle mensen die niet ontwikkeld zijn wurgen op straat, alles voor de beschaving.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Beschaving: niet gehinderd worden door een ego, altijd vriendelijk en geduldig zijn, elkaar respecteren, ...
Het merendeel van wat er mis gaat in de wereld is heel erg gemakkelijk te voorkomen als de mens wat meer ontwikkeld zou zijn.
Een mooie kerstgedachte als die ouderen daar op zitten te wachten. Waarom niet eens in een bejaardentehuis gaan optreden als je een muzikant bent of iets dergelijks? Leuk toch? Daar zou kerst eigenlijk om moeten gaan, juist dan moet je oog hebben voor de mensen die minder geluk hebben.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:24 schreef Novermars het volgende:
[..]
buying gf 5kquote:Op donderdag 4 december 2014 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje kerstrellen in de wildy
Dat zegt die toch helemaal niet?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef Mitsu het volgende:
Bram soms heb je echt een beetje autistische uitspraken, just saying.
Alsof de iets minder goed ontwikkelde mensen mongooltjes zijn,
Hij brengt het ietjes subtieler dan dat ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zegt die toch helemaal niet?
Nee, hij zegt gewoon heel iets anders. Hij ziet in deze "ontwikkeling" als in beschaving.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:34 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Hij brengt het ietjes subtieler dan dat ja.
Ik zou niet weten wat daar autistisch aan is (jij mag rustig zeggen dat jij dat vindt, eerlijkheid is een positieve eigenschap), dat is een nuchtere constatering. De meeste mensen zijn gewoon niet zo ontwikkeld en dat heeft weinig met intelligentie te maken. De meeste handelingen van de mens worden ingegeven door de delen van het brein die het oudst zijn (feit). Op dat vlak zijn wij dus ook nog vrij primitief. Het verschil tussen weten wat beter is en in staat zijn om er naar te handelen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef Mitsu het volgende:
Bram soms heb je echt een beetje autistische uitspraken, just saying.
Alsof de iets minder goed ontwikkelde mensen mongooltjes zijn,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |