Ja, zo'n verhoogde hartslag enzo zorgde bij mij alleen maar voor meer hoofdpijn achterafquote:
Hahaha. De oplossing: achteraf gewoon weer opnieuw beginnenquote:Op zondag 7 december 2014 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, zo'n verhoogde hartslag enzo zorgde bij mij alleen maar voor meer hoofdpijn achteraf
Tegen buikpijn was het dan wel weer een wondermiddel
Haha, ik zal het wel niet meer meemaken binnenkortquote:Op zondag 7 december 2014 22:24 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Hahaha. De oplossing: achteraf gewoon weer opnieuw beginnen
Weet je, jij, IO'er zijnde, hebt nou niet echt bepaald recht van spreken.quote:
Ik zei niks over de studie, alleen over hun verenigingquote:Op zondag 7 december 2014 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je, jij, IO'er zijnde, hebt nou niet echt bepaald recht van spreken.
Jaja, want dat hangt ook echt niet samen of zo.quote:Op zondag 7 december 2014 22:28 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik zei niks over de studie, alleen over hun vereniging
Dan deed je wat verkeerd!quote:Op zondag 7 december 2014 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, zo'n verhoogde hartslag enzo zorgde bij mij alleen maar voor meer hoofdpijn achteraf
Tegen buikpijn was het dan wel weer een wondermiddel
Oh, wat saai.quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Vliegtuigbouwkundige StudieVereniging 'Leonardo da Vinci' aka VSV 'Leonardo da Vinci'
Duh!quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Vliegtuigbouwkundige StudieVereniging 'Leonardo da Vinci' aka VSV 'Leonardo da Vinci'
Zouden ze er wel in op kunnen nemen jaquote:Op zondag 7 december 2014 22:50 schreef MrStalin het volgende:
[..]
De 'C' van Cursisten mist ook in ID.
quote:
Wat mot je?quote:
Ik ben heftig geschokt.quote:
Ik probeer iets uit te zoeken maar ik kom steeds weer bij Wageningen terecht.quote:
Welke hooivork je moet gaan kopen?quote:Op zondag 7 december 2014 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik probeer iets uit te zoeken maar ik kom steeds weer bij Wageningen terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |