Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
dan moet ik datenquote:Op woensdag 3 december 2014 22:45 schreef OllieWilliams het volgende:
morgenavond iemand? zondagavond?
Dan moet ik daten klinkt alsof je er zin in hebtquote:Op woensdag 3 december 2014 22:46 schreef MrStalin het volgende:
[..]
dan moet ik datenzondag kan opzich wel
Lekker aso. Sluit zelf een topic dan.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:45 schreef Gentianella het volgende:
[..]
kom maar met die titel dan, ik wilde gewoon graag dit plaatje
Verkapte kijk-mij-een-leven-hebben postquote:Op woensdag 3 december 2014 22:46 schreef MrStalin het volgende:
[..]
moet je aan Paxcon vragen, Geniatellaquote:Op woensdag 3 december 2014 22:48 schreef Gentianella het volgende:
Ik kan de titel niet meer wijzigen?
...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:48 schreef Gentianella het volgende:
Ik kan de titel niet meer wijzigen?
tinderdate?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:46 schreef MrStalin het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 3 december 2014 22:49 schreef Bravebart het volgende:
Ben ik de enige die de username van Gentianella steeds compleet anders leest?
Chillquote:
O excuses, ik wist niet dat daar regels voor waren.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lekker aso. Sluit zelf een topic dan.
Ik stuur Pax wel een DM dan.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:45 schreef Gentianella het volgende:
[..]
kom maar met die titel dan, ik wilde gewoon graag dit plaatje
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:49 schreef Bravebart het volgende:
dit?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:48 schreef MrStalin het volgende:
[..]
moet je aan Paxcon vragen, Geniatella
Ja ik dacht daar ook te laat over naquote:Op woensdag 3 december 2014 22:49 schreef Bravebart het volgende:
Heb er echt een hekel aanquote:Op woensdag 3 december 2014 22:47 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Dan moet ik daten klinkt alsof je er zin in hebt
Haha, niceee!quote:Op woensdag 3 december 2014 22:51 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Heb er echt een hekel aanmaar ze is wel prrrt
gvd jij kan ook nooit hèquote:Op woensdag 3 december 2014 22:53 schreef Mitsu het volgende:
Ik lees m ook steeds verkeerd
Maar ik kan morgenavond en zondagavond beide avonden niet
huh? ze is welkom, daar niet vanquote:Op woensdag 3 december 2014 22:55 schreef MrStalin het volgende:
agenda van Mitsu:
maandag - toko
dinsdag - toko
woensdag - toko
donderdag - toko
vrijdag - toko
zaterdag - toko
zondag - slapen bij Ollie
Hoho, werk moet ook nog. Op zondag. Bij ollie. Op ollie.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:55 schreef MrStalin het volgende:
agenda van Mitsu:
maandag - toko
dinsdag - toko
woensdag - toko
donderdag - toko
vrijdag - toko
zaterdag - toko
zondag - slapen bij Ollie
neenee, doe maar of je van niets weetquote:Op woensdag 3 december 2014 22:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
huh? ze is welkom, daar niet van
Haha, lekker pagga slaan?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
gvd jij kan ook nooit hèkga wel in m'n eentje meeten, moeilijke mensen jullie
Not really...quote:
Heel even maar aan t begin van de lezing als je dat bedoelde.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:57 schreef MrStalin het volgende:
[..]
was jij net op bouwkunde trouwens?
lezing?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:59 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Heel even maar aan t begin van de lezing als je dat bedoelde.
Wat doen?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:01 schreef MrStalin het volgende:
[..]
lezing?maar nee dat bedoelde ik niet
Cursusquote:Op woensdag 3 december 2014 23:07 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Wat doen?
Ja er was een of andere lecture georganiseerd door yes Delft, en verenigingsverzamelaar chick ging er heen, dus een vriendinnetje en ik wilden der gaan spotten maar tis niet gelukt
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:07 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Wat doen?
Ja er was een of andere lecture georganiseerd door yes Delft, en verenigingsverzamelaar chick ging er heen, dus een vriendinnetje en ik wilden der gaan spotten maar tis niet gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |