abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 november 2002 @ 13:10:28 #1
38682 RiCh.NL
Plaats hier uw ondertitel.
pi_6569428
Ben heel benieuwd hoe de cd is maar om nu na x jaar nog een unreleased album uit te brengen klinkt mij toch een beetje in de oren als puur geld verdienen. Weet nog niet wat de tracklisting is maar denk dat de meeste nmrs al wel op inet rondstruinden... Desalniettemin verdient nirvana wel het respect om het album te luisteren...ondanks mn vooroordelen.
  vrijdag 1 november 2002 @ 13:14:12 #2
13973 ranja
image means nothing
pi_6569474
Die gaat toch pas over een jaar ofzo uitkomen?
pi_6569480
tsja, ik heb dr ook een beetje een nare bijsmaak over. Volgens mij is mevrouw Love gewoon weer op geld uit. Maja, toch maar kopen, want de collectie moet op pijl blijven
  vrijdag 1 november 2002 @ 13:18:51 #4
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_6569534
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 13:10 schreef RiCh.NL het volgende:
Weet nog niet wat de tracklisting is maar denk dat de meeste nmrs al wel op inet rondstruinden... Desalniettemin verdient nirvana wel het respect om het album te luisteren...ondanks mn vooroordelen.
Oh de tracklist is simpel...gewoon allemaal oude nummers (Meeste singles en B-kantjes) en wel ja _1_ nieuw nummer....tis wat...

MAW. Commercieel op z'n Tut-pecs...best wel zielig eigenlijk...treurig is wellicht een beter woord.

Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_6569582
poenharkerij... er staat slechts 1 'nieuw' nummer op en daar hoef je het niet voor te doen, wat gaat die cd kosten, 25, 30 euro?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 1 november 2002 @ 13:25:24 #6
36758 DarkSoul
Jensen *heerscht* :-)
pi_6569600
Het maakt me eigenlijk niks uit.
Ik heb hem al in huis liggen ook al had ik alle nummers al maarja boeiuh..
pi_6570159
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 13:14 schreef ranja het volgende:
Die gaat toch pas over een jaar ofzo uitkomen?
inderdaad, een CD(-box ??) met onuitgebracht materiaal schijnt pas over een jaar ofzo uit te komen. Die nieuwe CD is natuurlijk niet meer dan een Best Of met één onuitgebracht nummer, ik koop em dan ook niet, heb alle officiele CD's al in huis.

De box met rarities kan interessant zijn, hoewel het meeste denk ik al op de Outcesticide e.a. compilaties staat. Misschien dat de nummers op de box onuitgebrachte studioversies zijn in betere kwaliteit... zo ja, dan neem ik em

yankee charlie dinges
pi_6571639
Respect.... pfffff..
Ja, net zo respectvol als het verkopen van z'n dagboeken...
Ik vind het schandalig! Echt lijkenpikkerij dit!

Wat die CD betreft: hadden ze niet moeten doen.. You know y'r right is helemaal gemixt, en hij klinkt veel te modern.
Het hele Nirvana-gevoel is eruit.. Om het weer wat aantrekkelijker te maken voor de mainstream

Vier dan 'n jubileum door die CD's af te prijzen ofzo!
4 Nirvana-Albums voor 30 euro ofzo... Dat is wel redelijk lijkt me zo. Ik zie Nevermind en In Utero hier overal voor 20 euro liggen, dat is toch van de gekken?? Die CD's zijn ruim 10 jaar oud, dan ga je daar toch geen 20 euro's voor vragen???? Puur commercie als je 't mij vraagt

pi_6572235
er is al een topic over

maar het gaat om een verzamel met een extraatje nieuw

Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
  vrijdag 1 november 2002 @ 19:27:39 #10
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_6575494
Dan hebben jullie vast nog niet gehoord hoe we eigenlijk aan 'you know you're right' komen?

Mevrouw Love moest met Hole volgens het contract met de platenmaatschappij nog 2 (of 3, dat mag ik kwijt zijn) albums maken en uitbrengen. Maar daar had mevrouw geen zin meer in. Ze heeft haar zinnen gezet op haar filmcarriere. Dus had mevrouw het idee opgevat om wat oud materiaal van nirvana, wat ze inmiddels in huis gevonden had, te slijten aan haar platenmaatschappij. Die had er wel oren naar. Een album van nirvana (en 'nieuw' materiaal) verkoopt natuurlijk beter dan een album van hole. Zo komt mevrouw Love onder haar contract uit (Hole lijkt dus opgedoekt te zijn........) en geffen (platenmaatschappij van en nirvana en hole) vaart er wel bij.............

vrijdag 1 november 2002 @ 23:33:33 #11
38682 RiCh.NL
Plaats hier uw ondertitel.
pi_6580295
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 15:59 schreef OneSoul het volgende:
er is al een topic over
srry: zoek functie down...

Maareh slecht slecht slecht van Love en Geffen. En idd cdtjes van 10 jaar oud mogen wel wat goedkoper. Maargoed collectie op pijl houden..hmmz vind de hele zaak toch beetje (zoals al eerder gezegd) treurig.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')