quote:
quote:
Nee? picsquote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe posters gezien van Daft Punk?
looks cool.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet echt posters maar wel onwijs tof
Volgens mij zaten die ook in de Deluxe boxsetquote:
Ik luister trouwens eigenlijk bijna geen daft punk meer. De hype is er voor mij ook een beetje af haha. ik wilde ze zo graag live zien al jaren, maar nu heb ik zoiets van meh hoeft niet perse meer.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij zaten die ook in de Deluxe boxset
Heb wel beetje hetzelfde. Vind de oudere albums ook toffer maar vind ze nog steeds wel goedquote:Op donderdag 4 december 2014 23:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik luister trouwens eigenlijk bijna geen daft punk meer. De hype is er voor mij ook een beetje af haha. ik wilde ze zo graag live zien al jaren, maar nu heb ik zoiets van meh hoeft niet perse meer.
Ditquote:Op donderdag 4 december 2014 23:34 schreef FL_Freak het volgende:
Niet dat het wegneemt dat ze nog steeds muziekbazen zijn
Litho's. Neat. Wel een beetje prijzig, maar dat heb je helaas met die dingen. Ik overweeg het.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://www.daftpunk.com/robot-schematic-lithograph-set.html
Dat herinner je wel natuurlijk, maar niet de 8/10 rating he HE!!@!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had nog beloofd dat ik met je mee zou gaan FL als ze zouden spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |