Ik heb je echt geen 8/10 gegevenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat herinner je wel natuurlijk, maar niet de 8/10 rating he HE!!@!
Echt wel .quote:Op donderdag 4 december 2014 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb je echt geen 8/10 gegeven
Neequote:
Je moederquote:Op donderdag 4 december 2014 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Will have to agree to disagree.
Z'n looksquote:
Kan me echt niet herinneren dat ik überhaupt users een cijfer heb gegevenquote:
Dacht ik al.quote:
Waz met zijn mutti?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
Awkward..
Soms wil ik ook een je moeder opmerking maken bij FL maar gelukkig kan ik mij altijd inhouden. (Tot nu toe)
Oh echt?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die is naar een rustig oord vertrokken helaas.
Ja, wist je dat niet?quote:
Oh, rip.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die is naar een rustig oord vertrokken helaas.
Neequote:Op donderdag 4 december 2014 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet?![]()
Ik dacht dat je het vergeten was, je lijkt mij niet het type om zoiets te zeggen namelijk.
Heel lang niet gegetenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand onlangs nog pannenkoeken met spek gegeten?
Ik vind ze ook lekker.. lekker zoutquote:Op donderdag 4 december 2014 23:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heel lang niet gegetenmoet ik echt binnenkort gaan doen
Hm nee ik echt niet..quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat zou ik echt elke ochtend kunnen eten
Vertel.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Nickjon, jou moet ik nog spreken
'muricaquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat zou ik echt elke ochtend kunnen eten
Had al via WhatsApp gestuurdquote:
quote:
Bitches be wentelin'quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wentelteefjes zou ik wel vaak kunnen eten
Jawelquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
Heeft chrome mobiel geen tabbladen meer? Dat icoontje is weg
Hear hear.. doe ik soms wel eensquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Spaghetti in de ochtend kan ik ook wel eten
quote:
Koude hamburger op een broodje ook.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
Koude pizza is gek genoeg ook een uitstekend ontbijt.
Ligt er aan hoe koud. Diepvriespizza is niet direct geschikt voor consumptie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koude hamburger op een broodje ook.
Al vinden best veel mensen dat blijkbaar raar als je een hamburger (en pizza) koud eet. Maar ik vind het lekker. Maarja ik eet ook appelmoes bij zowat alles waaronder pasta dus misschien ben ik een beetje apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |