Ze hebben ook hun White Label reeks, waar ze vaak stouts in whiskyvaten of bourbon gooien in korte runs. Super lekker. En vaak doe je een hele avond met één glas. Gitzwarte godennectar van een asociaal percentage. Ik heb het een paar keer gedronken aan het einde van een avond drinken in m'n stamkroeg. Ik ging diagonaal lopend naar huis, als laatste biertje op de avond is het een klap in je gezicht.quote:
Nice, morgen eens kijken.quote:
Ik heb nog zoveel dingen om te drinkenquote:Op vrijdag 5 december 2014 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hebben ook hun White Label reeks, waar ze vaak stouts in whiskyvaten of bourbon gooien in korte runs. Super lekker. En vaak doe je een hele avond met één glas. Gitzwarte godennectar van een asociaal percentage. Ik heb het een paar keer gedronken aan het einde van een avond drinken in m'n stamkroeg. Ik ging diagonaal lopend naar huis, als laatste biertje op de avond is het een klap in je gezicht.
Yes. Wil je een keer een to-do lijstje?quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb nog zoveel dingen om te drinken
quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Wil je een keer een to-do lijstje?
Surequote:Op vrijdag 5 december 2014 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
En dan bedoel ik een leuke basis, niet een drink-alles-wat-ik-ooit-lekker-vond lijstje.
Rustig aan Donnie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:55 schreef DrNick het volgende:
LBLBLBLBLBLBLLBLBLLBLBLLBLLBLBLBLLBLBLB
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:58 schreef DeZwabber het volgende:
Leuk stukje trivia: de stem van Donnie werd ingesproken door Flea, de bassist van de Red Hot Chili Peppers.
Net afgekeken. Best een geinig stukje. Alleen de paar hippies die alle Japanners lijken te zien als een hogere macht die neergedaald is uit de hemel als de vleesgeworden reincarnaties van de Buddha himself zijn een beetje irritant.quote:
ach, wat scheelt hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |